Şimdi Ara

Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
8.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • d1-2-3

    d sınıfının subgruparından da düşünülebilinir ama

    bmw c sınıfı orta alt grupta maalesef

    gönül rahatlığı ile megane la mukayese edebilirsiniz yani
  • HANGİ OTOMOBİL HANGİ SEGMENTTE
    A: Citroen C2, Fiat Panda, Ford Ka
    B: Citroen C3, Fiat Punto, Fiat Palio, Fiat Albea, Ford Fiesta ve Fusion, Honda City, Hyundai Getz, Opel Corsa ve Meriva, Peugeot 206, Renault Clio, Clio Symbol ve Modus, Toyota Yaris, VW Polo
    C: Audi A3, BMW 1 Serisi, Citroen C4, Fiat Stilo, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai Accent Era, Opel Astra, Peugeot 307, Renault Megane Sedan ve Megane HB, Toyota Corolla, VW Golf ve Jetta
    D: BMW 3 Serisi, Audi A4, Citroen C5, Ford Mondeo, Jaguar X-Type, Mercedes C, Opel Vectra, Peugeot 407, Renault Laguna, VW Passat
    E: BMW 5 Serisi, Jaguar S-Type, Peugeot 607
    F: BMW 7 Serisi, Jaguar XJ, Mercedes CL, VW Phaetoh
    G: BMW 6 Serisi, Jaguar XKR, Mercedes SL ve SLK, Porsche Carrera
    SUV: Jeep Cherokee, BMW X3 ve X5, Honda CR-V,
    MPV: Mercedes B, Renault Espace, VW Sharan

    Kaynak:
    http://www.araconline.com/h/haber.asp?id=4139

    Bu da d segmenti araçların yol tutuş testi:
    http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 25 Ağustos 2007; 10:02:15 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sportivo
    C orta sınıf, D üst orta sınıf diye geçiyor ama D segmenti de sonuçta orta sınıf içinde türetme bir klasman.


    c alt orta sınıf (kompakt)
    bmw 1 serisi

    d orta sınıf
    bmw 3 serisi
  • e pekala
    o zaman bmw 3 compact (!) d sınıfına dahil edelim yol tutuştan devam edelim


    http://www.channel4.com/4car/best-in-class/new.html


    http://www.channel4.com/4car/best-in-class/compact-executive.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altin-orfoz -- 25 Ağustos 2007; 10:30:03 >
  • yeni civic yere çok yakın ve lastikleri 205-55-r16 arkada bağımsız süspansiyonlar var ve arabayı o kadar zorlamama rağmen daha sınırını öğrenemedm..yere yakınlığı bazen can sıkabiliyo(kaldırım vs.) ama yol tutuşa aşırı faydası var..
  • http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
    bu videoda sorunun cevabı var..
  • Şu an ki vectra paltformunu kullanmakta alfa 159... ama opel yeni nesil vectra için platformunu yeniledi...artık bu platform kullanılmayacak...

    Yalnız bu test sadece ıslak zeminde yol tutuşdan bahsediyor...... yoksa yol tutuşun 5-6 ayrı test var... genelde 3 serisi 1., özelde ise opeller her zaman yol tutuşda adından bahsettirir...



    Örnek:: yol tutuşu belirleyen testler... BU da AMS nin B sınıf için verileri...



     Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar?



    quote:

    Orjinalden alıntı: barcelona

    http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
    bu videoda sorunun cevabı var..




  • Ama videoda araçlar kuru zeminde de gidiyor. Sonundaki tablo genel değerlendirme oluyor.
  • Arkadaşlar sınıflar hepten karışmış durumda. Benim gözümde üç tane sınıf vardır. BMW 3-5-7 serileri (ya da Merso C,E,S serileri) Referans olarak bunları alırım. Gerisi ara, türetme sınıflar....

    159'u BMW 5 serisine rakip görüyorum, o nedenle C sınıfı için 3 serisi başı çeker dedim. Şu an Alfa Romeo'nun sedan C sınıfı aracı yok( 156 vardı , o da üretilmiyor artık). 159'mu BMW 5 serisi mi derseniz hiçbirşey söyleyemem test etmedim henüz. Kulaktan dolma bilgilerle de konuşmak istemem. O yüzden bilemiyorum.
  • 159 5 serisine rakipse , vectra da 5 serisine rakip... çünkü 159, vectra iskeleti yani platformu kullanmakta... ikisinin de neyine 5 serisi... gerçekte rakiplari 3 serisi...ama onun kadar da iyi değilller...




    quote:

    Orjinalden alıntı: Sportivo

    Arkadaşlar sınıflar hepten karışmış durumda. Benim gözümde üç tane sınıf vardır. BMW 3-5-7 serileri (ya da Merso C,E,S serileri) Referans olarak bunları alırım. Gerisi ara, türetme sınıflar....

    159'u BMW 5 serisine rakip görüyorum, o nedenle C sınıfı için 3 serisi başı çeker dedim. Şu an Alfa Romeo'nun sedan C sınıfı aracı yok( 156 vardı , o da üretilmiyor artık). 159'mu BMW 5 serisi mi derseniz hiçbirşey söyleyemem test etmedim henüz. Kulaktan dolma bilgilerle de konuşmak istemem. O yüzden bilemiyorum.




  • Bmw 5 üst segment, 159 ile kıyaslanmaz.
    3 serisi ile kıyaslanabilir.
    Ama karizma dersen bence 159, BMW 7 serisinden daha çok baktırır kendine fikrimce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 25 Ağustos 2007; 11:42:02 >
  • yeni corolla ve civiclerde esp ve 205-55 r16 larla mükemmel yol tutuşu var astradan çok daha iyiler focusun sedanını bilmiyom ama hb iyi idi
  • 159'un Vectra alt yapısını kullanması demek hiç geliştirilmediği anlamına gelmesin.
    Alfa'ların yol tutuşdaki canavarlıkları çok bilinen bir durum.
  • Kocaman bir yanlış ama saygı duyuyorum...
    espnin yol tutuşa katkısı yok, ancak yol tutuşun bittiği an yoldan çıkmamayı sağlar, o da fizik kuralları içinde...

    Forumda civic sedan sahibi bir arkadaş var, astra hb i satıp civic almıştı... ona da genelde nasıl dır diye sormuştum... civiğin daha iyi yanlarını saydı ama sıra yol tutuşa gelince astra için o yol tutuşda uçlarda bir otomobil tabiki astra demişti...


    quote:

    Orjinalden alıntı: takanu

    yeni corolla ve civiclerde esp ve 205-55 r16 larla mükemmel yol tutuşu var astradan çok daha iyiler focusun sedanını bilmiyom ama hb iyi idi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 25 Ağustos 2007; 12:03:23 >
  • aynı platform.. epsilon 1 olmalı, geliştirilen hiç bir yanı yok...
    Geliştirlen epsilon 2 , 2008 de çıkacak yeni vectrada...

    alfa159 iyi ama rahatsız edici bulan çok konfor konusunda...


    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    159'un Vectra alt yapısını kullanması demek hiç geliştirilmediği anlamına gelmesin.
    Alfa'ların yol tutuşdaki canavarlıkları çok bilinen bir durum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    aynı platform.. epsilon 1 olmalı, geliştirilen hiç bir yanı yok...
    Geliştirlen epsilon 2 , 2008 de çıkacak yeni vectrada...

    alfa159 iyi ama rahatsız edici bulan çok konfor konusunda...


    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    159'un Vectra alt yapısını kullanması demek hiç geliştirilmediği anlamına gelmesin.
    Alfa'ların yol tutuşdaki canavarlıkları çok bilinen bir durum.



    Yol tutuşun Vectra'dan daha başarılı olması Alfa mühendislerinin 159'un yol tutuşuna dair geliştirmeler
    yaptıklarının işaretidir.
    Alfa'ların konforsuzluklarına gelince...Evet yol tutuş arttıkça konfor düşer Alfa'da. 147 kullanıyorum ve bunun fazlasıyla farkındayım.




  • D sınıfta konfor önceliklidir... o yüzden passat, 3 serisi, c serisi... hele de 3 serisi yol tutuşda yanında cabası...

    Geliştirme bir kere daha yok diyorum... o saydığınız süspansiyonun daha sert olmasıyla sağlanan bir özellik, paltforma aynı...

    G.punto da corsa yı kullanıyor... yukarıda verdim sürüş dinamiklerini... 6 ayrı testin içinde Gçpunto yok mesala ama corsa var...


    Nedeni basit... cdti nin geliştirilmesinde fiatın emeğinin karşılığıdır bu platformlar....Fiatda mücadeleci araçlar üretmişdir bu sayede...

    CROMa var o da vectra...
    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    aynı platform.. epsilon 1 olmalı, geliştirilen hiç bir yanı yok...
    Geliştirlen epsilon 2 , 2008 de çıkacak yeni vectrada...

    alfa159 iyi ama rahatsız edici bulan çok konfor konusunda...


    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    159'un Vectra alt yapısını kullanması demek hiç geliştirilmediği anlamına gelmesin.
    Alfa'ların yol tutuşdaki canavarlıkları çok bilinen bir durum.



    Yol tutuşun Vectra'dan daha başarılı olması Alfa mühendislerinin 159'un yol tutuşuna dair geliştirmeler
    yaptıklarının işaretidir.
    Alfa'ların konforsuzluklarına gelince...Evet yol tutuş arttıkça konfor düşer Alfa'da. 147 kullanıyorum ve bunun fazlasıyla farkındayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 25 Ağustos 2007; 12:14:03 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    aynı platform.. epsilon 1 olmalı, geliştirilen hiç bir yanı yok...
    Geliştirlen epsilon 2 , 2008 de çıkacak yeni vectrada...

    alfa159 iyi ama rahatsız edici bulan çok konfor konusunda...


    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    159'un Vectra alt yapısını kullanması demek hiç geliştirilmediği anlamına gelmesin.
    Alfa'ların yol tutuşdaki canavarlıkları çok bilinen bir durum.



    Yol tutuşun Vectra'dan daha başarılı olması Alfa mühendislerinin 159'un yol tutuşuna dair geliştirmeler
    yaptıklarının işaretidir.
    Alfa'ların konforsuzluklarına gelince...Evet yol tutuş arttıkça konfor düşer Alfa'da. 147 kullanıyorum ve bunun fazlasıyla farkındayım.

    Zaten yol tutuş testlerine bakın, düşük puan alanlar kendi içlerinde uyutacak kadar rahat olan arabalardır. Bunlar da sınıflarının en pahalı araçları zaten




  • Ok...zaten benimde demek istediğim yol tutuşun daha iyi olmasıydı. Geliştirme varsın olmasın.
    Zaten 159'lar 156 kadar Alfa değil daha Alman kökenli duruyor.
    Konfor konusundada zaten Alfa'cılar bunu bilerek alıyor.
  • Alakası yok... mercedes en konforlusudur ama yol tutuşda bu sınıfta 11 araç içinde ilk 4 dedir... ne kadar az konfor o kadar çok yol tutuş değildir...

    yukarıda verdiğim testde getz yol tutuşda sonuncudur ama ne yazık ki konfor konusunda da geridedir... konforu sadece bozuk zemin de daha az zıplatma diye algılamayın...

    genel olarak japon ve koreliler sürüş dinamiğinde biraz daha geridedir... ama konfor da accord bir passat değildir.. kaldı ki passatın yol tutuşu accorddan da daha iyidir...






    quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    aynı platform.. epsilon 1 olmalı, geliştirilen hiç bir yanı yok...
    Geliştirlen epsilon 2 , 2008 de çıkacak yeni vectrada...

    alfa159 iyi ama rahatsız edici bulan çok konfor konusunda...


    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    159'un Vectra alt yapısını kullanması demek hiç geliştirilmediği anlamına gelmesin.
    Alfa'ların yol tutuşdaki canavarlıkları çok bilinen bir durum.



    Yol tutuşun Vectra'dan daha başarılı olması Alfa mühendislerinin 159'un yol tutuşuna dair geliştirmeler
    yaptıklarının işaretidir.
    Alfa'ların konforsuzluklarına gelince...Evet yol tutuş arttıkça konfor düşer Alfa'da. 147 kullanıyorum ve bunun fazlasıyla farkındayım.

    Zaten yol tutuş testlerine bakın, düşük puan alanlar kendi içlerinde uyutacak kadar rahat olan arabalardır. Bunlar da sınıflarının en pahalı araçları zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 25 Ağustos 2007; 12:20:44 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.