Şimdi Ara

Virajlarda en çok güvendiğiniz sedanlar? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
268
Cevap
0
Favori
8.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Valla ben ambiente Focus kullandım 2004 model 185 lastik vardı araçta 195 lastik olan ghia daha iyi yol tutuyordur eminim. Alet yüksek hızlı oltoban virajlarında gerçekten çok stabil. Fakat yağmurlu zeminde yonca yaprağından otobana gireken 50 km gibi bi hızla arkasını atıverdi. Kontrayı verdim . Bi daha kaydı 2. kontrada topladım arabayı devam ettim. Yani arkasını biraz kolay atabiliyor.
  • Evet, anahtar sözcük maliyet. Maliyetin belirleyici unsur olduğu segmentlerde süspansiyon mekanizması maalesef araba daha pazarlama departmanından Argenin çizim masasına düşmeden bellidir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: altin-orfoz

    süspansiyona göre arabanın yürüyen aksamı üretiliyor yani

    arabaya göre süspansiyon değil

    ideali arabaya kasasına dengesine göre süspansiyon üretilmesi ki bu maliyeti çok arttırır sanırım
  • Geçen hafta bir önceki kasa Civic (2003 model) ile İzmir ve Datça üzerinden bir yolculuk yaptık ve Ankaraya geri döndük.
    Yol tutuş gerçekten iyi değil. Şehir içinde yumuşak süspansiyon takıdı lakırdı içeri almasada şehir dışında
    sürüşü çok zevkli değil.
    Motor güçlü olsada araç pelte gibi. Sportif sürüşü destekleyen tek şey ne yazıkki devirli 1.6 Vtec motor.
    Ne yol tutuş ne direksiyon hissi ne vites ve debriyaj geçişleri sportif sürüşe uygun değil.
    Bu araçları seri diye alıp sportif kullananların sürücülüğüne herhalde hayran kalırdım karşılassam.
    Yeni kasalarda yol tutuş iyileştirildi diye biliyorum ama bir öncekiler yüksekliğinde etkisiyle Hacıyatmaz gibi.
  • kesinlikle albea, clio, palio(!) değil :)

    audi a8 kullanmıştım. bence başarılıydı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi command_4 -- 25 Ağustos 2007; 0:54:55 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: command_4

    kesinlikle palio değil :)


    Kesinlikle katılıyorum..(gerçi sedan değil ama olsun)
  • FOCUS esp olmadan dahi hem ön hem de arka viraj çizgisini kaybetmeyecektir, bu focus un en önemli özelliği süspansiyon...
  • valla civic kullanıcısıyım ama focus bu konuda en iyisi ha bi de zamanında tipo ve escort da çok iyiydi
  • focus bu konuda bir numara..
    sınıfının referans aracı ve yıllardır eline kimse su dökemiyor
  • en iyisi focus'tur.sonra astra gelir bence...
  • civicin yol tutuşu iyi fakat, kötü aslfaltta erimiş asfalltta tekerleri fabrika çıkışı ince oldugundan dolayı tutmuyor kawramıyor yolu .. ama duzgun bı asfaltta asla salmıyor arkasını .. tek sorunu ince lastik kullanımı , megane gibi 205 veya 215 tabanlı lastik takıldımı bu sorun çözülüyor hatta mukemmel oluyor çogu civic kullanıcısı bu yuzden yanılıyor, civicin yol tutusu guzeldır aslnda
  • focus
  • ford focus hb'in aksine focus sedanın viraj hakimiyeti iyi değildir. sedan olarak en iyi viraj hakimiyeti opel astra'nındır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nebel

    ford focus hb'in aksine focus sedanın viraj hakimiyeti iyi değildir. sedan olarak en iyi viraj hakimiyeti opel astra'nındır.

  • Arkadaşım Focus'un sedanı biraz daha farklı. O yüzden HB kardeşi kadar iyi yol tutmuyor. Sedan sınıfta en iyi yol tutan araba bence Mazda 3 tür.
  • Wv Bora'yı tek geçerim
  • C sınıfı araçlarda tartışmasız BMW 3 serisi derim. Ne de olsa 3serisi de C sınıfı bir araç kategorisinde. Bilen bilir zaten. Arkadan itiş ve önden çekiş arasında dağ kadar fark var yüksek süratlerde.

    Onun dışında C sınıfında geriye kalan önden çekişli araçlarda Focus ve 156 başı çeker. Ardından Lotus'un süspansiyon sistemini geliştirdiği Astra bi fırt daha geriden gelir. Çok bahsi geçen Civic'in de yol tutuşu bu arabalar kadar olmasa da aslında iyidir ama yumuşak bir süspansiyona ,yerden yüksek olması da eklenince psikolojik olarak güven vermez. Ama kolay kolay virajda çizgisini bırakmaz. Kafadan kayarsanız da zaten bir daha Civic'i veya diğer önden çekişli araçları toparlayamazsınız.
  • Focusla ne hızla ne virajlara girdiik valla,Araba banamısın demiyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sportivo

    C sınıfı araçlarda tartışmasız BMW 3 serisi derim. Ne de olsa 3serisi de C sınıfı bir araç kategorisinde. Bilen bilir zaten. Arkadan itiş ve önden çekiş arasında dağ kadar fark var yüksek süratlerde.

    Onun dışında C sınıfında geriye kalan önden çekişli araçlarda Focus ve 156 başı çeker. Ardından Lotus'un süspansiyon sistemini geliştirdiği Astra bi fırt daha geriden gelir. Çok bahsi geçen Civic'in de yol tutuşu bu arabalar kadar olmasa da aslında iyidir ama yumuşak bir süspansiyona ,yerden yüksek olması da eklenince psikolojik olarak güven vermez. Ama kolay kolay virajda çizgisini bırakmaz. Kafadan kayarsanız da zaten bir daha Civic'i veya diğer önden çekişli araçları toparlayamazsınız.

    Bmw 3, C değil D segmenti olacak.
    Ayrıca o segmentin lideri olarak Alfa Romeo 159 u göstermişti bir Alman kanalı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sportivo

    C sınıfı araçlarda tartışmasız BMW 3 serisi derim. Ne de olsa 3serisi de C sınıfı bir araç kategorisinde. Bilen bilir zaten. Arkadan itiş ve önden çekiş arasında dağ kadar fark var yüksek süratlerde.

    Onun dışında C sınıfında geriye kalan önden çekişli araçlarda Focus ve 156 başı çeker. Ardından Lotus'un süspansiyon sistemini geliştirdiği Astra bi fırt daha geriden gelir. Çok bahsi geçen Civic'in de yol tutuşu bu arabalar kadar olmasa da aslında iyidir ama yumuşak bir süspansiyona ,yerden yüksek olması da eklenince psikolojik olarak güven vermez. Ama kolay kolay virajda çizgisini bırakmaz. Kafadan kayarsanız da zaten bir daha Civic'i veya diğer önden çekişli araçları toparlayamazsınız.

    Bmw 3, C değil D segmenti olacak.
    Ayrıca o segmentin lideri olarak Alfa Romeo 159 u göstermişti bir Alman kanalı.


    bmw 3 maalesef c segmenti




  • quote:

    Orjinalden alıntı: funkmaster
    Bmw 3, C değil D segmenti olacak.
    Ayrıca o segmentin lideri olarak Alfa Romeo 159 u göstermişti bir Alman kanalı.


    Aslında doğru ama bu D segmentini de yeni icat ettiler.
    C orta sınıf, D üst orta sınıf diye geçiyor ama D segmenti de sonuçta orta sınıf içinde türetme bir klasman.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.