Şayet bana fatura kesim tarihi konusunda bilgilendirme ve seçim hakkı sorulmadıysa ben hizmetin açıldığı günün 1 ay veya 30 gün sonrası olarak fatura kesim tarihi olacağını düşünürüm. Şayet firmanın standart bir fatura kesim tarihi varsa, bu neden her ayın 1 i ya da son günü değil de ayın 7 si? Bir çok firmada fatura kesim tarihleri ya da bankaların tümünde kredi kartı hesap kesim tarihleri için müşterilere bilgilendirme ve seçim hakkı tanınır. |
Vodafon ilk günden yaşattığı pişmanlık (2. sayfa)
-
-
Maşallah, maşallah...
Benim gibi bir çok kişi dijital asistandan müşteri hizmetlerine bağlanmayı beceremiyor, siz şıp diye bir kez denemiş ve bağlanmışsınız...
Çok zekisiniz, ben anlamıştım zaten.
-
Kurumsal ve red müşterisiyiz ondandır .
bi de şu fatura detaylarınıda anlasanız dert etmeseniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vodafon müşteri temsilcisine ulaşılamama durumuyla ilgili yazılanların arasındaki okuduğum bir bilgi işe yaradı ve biraz önce müşteri temsilcisine ulaşabildim.
542 yi aradıktan sonra hiç bir tuşlama yapmadım,
Dijital asistan konuşmaya başladıktan sonra da hiç bir konuşma yapmadım.
3 dk sonra müşteri hizmetlerinden canlı biri ile muhatap olabildim.
Müşteri hizmetlerine erişim böyle mi olmalı?
Neyse...
Fatura olayının nasıl olduğunu anlattı.
Vodafonda fatura kesim tarihlerinin her ayın 1-6-15-21 i olduğunu, benim fatura kesim tarihinin ayın 6 sı olduğu, bayinin bunu açıklaması gerektiğini, 6 sından 11 ine kadar ki 5 günlük kısmın hesaplanıp paketten düşülerek tanımlandığını, buna göre ilk faturanın da 48 tl den düşük çıkacağını söyledi.
Müşteri temsilcisine erişim bir muamma, dijital asistana yapılan çağrılarla imkansız, sükut işe yarıyor
Fatura kesim tarihi ve ilk fatura ile ilgili bilgilendirmede bayi çalışanlarından kaynaklı eksik bilgilendirme.
Herkes siz gibi vodafonun özel müşterisi değil...
-
Gözünüz aydın pişmanlığınız giderilmiştir umarım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Henüz 12 aylık taahhüt sürecinin başindayız. İleride daha nelerle karşılaşacağimız muamma. Geçmişte yaşadıklarımı gözönünde bulundurduğumda, vodafon her 3 operatörle ilgili tercih sıralamamamda 2 ile 3.sıradaki yerini alacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu açarsınız bizde forumdaş olarak tecrübelerimizi paylaşır yardımcı oluruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerine bağlanana kadar yedi göbek sülalesine küfür ettim Vodafone ailesinin. Bağlandım beni yanlış yere aktardılar. Bana numara verdiler tekrar ara diye. Bir de orada uzun süreler bekledim. Sonunda müşteri hizmetlerine bağlandım. Temsilcinin kafa uçmuş. Haberi yok olaydan.
Bir de bağlanırken şunu söylüyor sesli asistan
"Sizi UZMAN temsilcimize bağlıyorum"
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güle güle tutan yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
En komple paketleri en ucuza veriyolar Vodafone Bir çoğumuz bundan bu operatördeyiz ama şuan paraya kıyıp turkcell 'e dönmeyi düşünmüyor değilim Diyarbakırdayım Diğer hatlar canavar gibi Vodafone çok kötü burada Daha önce bi şekilde ulaştığım müşteri temsilcisi orada 2 baz istasyonu var gibi bişey Çakışma yapıyor falan dedi Fakat alakası yok İlçenin dışındayım Biraz baz istasyonlarına uzağım 400tl taahhüt çıkarmasalar bugün geçicem turkcelle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal bir durum. Fatura kesim tarihine orantılı olarak paket kullanım oranı verilmiş. Katakulle yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başıma gelen olayı yazayım, 12+12 aylık taahhüt verdim ilk 12 ayın 10. ayında vodafone hiçbir bilgi vermeden 15 tl zam gelmiş ücretlere.. yani bizim taahhüt tek taraflı olarak yapılıyor.. çıkarsak cayma bedeli ödüyoruz ama kendileri fiyatı artırabiliyor.. ne güzel taahhüt :)
-
Öyle bi dünya yok onda başka birşey vardır 12 ay neyine tahhüt verdiniz o zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
başka bişi var hocam işin içinde bence. durduk yere zam yapamazlar. faturasızdan ne farkı var o halde
-
Valla bende öyle dedim ama içerik aynı kalıyormuş, fiyatı vodafone değiştirebilirmiş diye saçma bir cevap geldi .. bu arada internette baktım benzer mağdurlar var..
-
Direk tüketici hakem heyetine yazın geç değil farkın iadesini alırsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Süper Uyumlu paketi tarife ve içeriklerden oluşan bir tarifedir. Süper Uyumlu paketine girişiniz yapılırken tarifeye taahhüt verilmektedir. Kullandığınız dakika, SMS ve internet içeriklerine taahhüt verilmemektedir. İlgili fiyat değişikliği tarifeye değil, içeriklere yapılan bir güncellemedir. Tarife fiyatlarının şirketimiz tarafından yıl içerisinde belirli periyotlarda piyasa koşulları ve yasal düzenlemeler göz önünde bulundurularak asgari düzeyde yapıldığını iletmek isteriz
Böyle bir saçmalık olabilir mi ? ne demek tarife değişmiyor içerik değişiyor... bu firmaların hepsi birbirinden ahlaksız..
-
Bu durum ,her operatörde yaşanabilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X