22 mayısta ttelekomda taahhütü dolacak ve fahiş fiyat teklifi verilen ttelekom hattımdan birini önceki gün vodafona taşıdım. Faturalı Hoşgeldin Uyumlu 1 tarifesi... Aylık 48 tl vergiyle birlikte yaklaşık 52 tl 750 dk 5 gb + 2gb 250 sms Bu akşam 18:51 de hat açıldı, ilk işim online işlemlere girmek oldu ve hiç te vodafona hoş gelmediğimi gördüm Kalan kullanımlarım 750 dk dan kalan 653 dk 250 sms ten kalan 218 sms 5 gb tan kalan 4,35 gb 542 den arama yapıyorum, canlı muhatap yok, dijital asistan, Derdimi anlamıyor yapay geri zekalı dijital asistan... Muhatap yok, cevap yok... Yarın numara taşıma işlemi yaptığım bayiye gideceğim bakalım... Vodafon bu kez ilk günden pişmanlık yaşattı... |
Vodafon ilk günden yaşattığı pişmanlık
-
-
Kaç kurtar kendini hocam. Turkcell - Telekom'dan şaşma.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Vodafone yi Telekom gibi düşünme.
Tarifenizde ki Kalan kullanımlarını fatura kesim tarihine kalan günün ortalamasına göre yükleme yapıyorlar.
Ohoho daha buna pişmanlık diyorsanız işiniz var sizin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
El mahkum bırakıyor sistem kahretsin...
Hangi biri düzgün ki?
Ttelekomda faturalı taahhütüm bitti uçuk kaçık teklif veriyorlar, taahhüt bitiminde yolmaya yönelik bi sistem var hepsinde. Numara taşıma avantajı ile yürütmeye çalışıyoz...
7 yıl önce de türkcellin attığı bi kazığa inat eşim ve oğlumun da kullandıkları 3 hattımı numarasıyla birlikte iptal ettirip yeni numara almıştım...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BIMcell kullanabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 11 Mayıs 2022; 20:43:7 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Nasıl yani? 9 mayısta hat taşıma basvurusu yaptim, 11 mayıs akşamı hat açıldı...
Hattın henuz açılmadığı ve kullanımın olmadığı 2 günün kesintisi mi bunlar?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla hocam büyük oglum da dahil birkaç yakınımdan da geldi bimcell önerisi kaale almadım. Sırada temmuzda taahhüdü dolacak 2 hattım daha var, onlari bime taşımak farz oldu bana.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hat başvurusunu at bir kenera.
Fatura kesim tarihin ayın hangi günü?
11 mayıs ile fatura kesim tarihi arasında ki gün kadar yükleme yapılıyor. 30 günden az olarak
Bir sonra ki ay tarifendeki tüm haklar tam olarak yenilecek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fatura kesim tarihine göre ilk ay orantılı olarak yüklenmiş gibi paketiniz.
-
online işlemlerde fatura kesim tarihi ayın 7 si yazıyordu, ilginç...
9 unda hat taşıma başvurusu
11 inde hattın açılması
1 ay veya 30 gün olmadan fatura kesim ve paketten çalma
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
o zaman ilk faturanında orantilı olarak eksik olması gerekmez mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobay -- 11 Mayıs 2022; 21:54:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İlk defamı faturalı kullanıyorsunuz? İlginç gelmesin
Doğal bir durum.
Sonuçta kullandığınız gün kadar ödeme yapacaksınız
. Haklarınız tamamınımı kullandırtacaklardı size?
Yaklaşık 27 günlük gibi kullanıma yükleme yapılıp faturanız çıkacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2015 te türkcellde faturali kullanmıştım, kabarık gelen faturalardan bıkıp hatları iptal ettirmis ve kontorlu yeni hatlar almıştım. vodafon kontorlu, ardından ttelekom kontorlu ve geçen yılda ttelekomda faturaliya gecmiştim. memnundum ama taahhüt bitimi uygun paket alamayinca vodafona geçiş yaptim. ilk faturanın kıstelyevm hesaplanacağına ve paket kapsamının da buna göre olacağına dair bilgilendirilmedim. Hadi bayi çalışanı bu konuda hatalı, 542 üzerinden neden bir muhataba ulaşamıyoruz ve cevabını öğrenemiyoruz bu durumun?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bağlanmak senin becerine kalmış.
Gereken bilgiyi konunda verdik zaten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dijital asistana "müşteri temsilcisi", "müşteri hizmetleri" ile görüşme talebim veya eksik paket tanımlanması vs sorularima cevap alamamak benim becereiksizliğimden mi yoksa dijital asistanın yapay gerizekalı programlanmasından mıdır sizce?
Bir çok firmada bu durum art niyetli olarak mevcut. Kolaylıkla, hatta hileli yöntemlerle abonelik oluşturulması ama bir sorunda ya da h8zmetin sonlandırılmasında muhatap bulamama, erişim engeli çıkartılması...
Ben kime yazıyorum ki...
Belli ki bu işler sizin çıkarınız olan işlerden ki vatandaşı üstu kapalı beceriksizlikle itham edebiliyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alıntı
metni:hatta hileli yöntemlerle abonelik oluşturulması demişken 3-4 yıl önce vodafonda kontörlü iken yaşadığım bi olumsuz durum daha olmuştu.
Diğer operatörlerde olmayıp vodafonda ilk kez karşılaştığım ve ekran bildirimi (push bildirim) ile tarife değişikliği problemi yaşamıştık...
Varan-2 oldu, bu son olur 12 ay katlanıp vodafona bir daha bulaşmayız artık...
Konuyu merak edenler için link
https://forum.donanimhaber.com/vodafon-kullananlar-dikkat--137756976
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobay -- 12 Mayıs 2022; 0:0:50 > -
Fatura tutarı da aynı şekilde kullandığınız gün kadar geliyor.
Aboneliğinizin aktif olduğu günden fatura kesim tarihine kalan gün ile normal tarife fiyatınız ve kullanımlarınız orantılı şekilde hattınıza tanımlanıyor. Yani hattınız açıldığında fatura kesiminize 20 gün varsa, eksik olan 10 günün ücretini de ödemiyorsunuz haklarını da kullanmıyorsunuz. Burada bir hata yok. Adil olanda bu bence. Güncel faturanızda bu tutar düşülmemiş olarak gözükebilir, faturanız kesildiğinde indirimler düşülebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir1003 -- 12 Mayıs 2022; 7:0:22 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sizin için denedim ve rahatlıkla müşteri temsilcisine bağlandım. Hizmet sonlandırmak içinde de muhatap olmana da gerek yok e devlet üzerinden belirli firmalara fesih başvurusu yapabiliyorsun.
Belki ki sizi bu durum yaralanmış kendi başınıza çözemediğiniz için beni çıkarcılıkla suçluyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- kaç ay kontör yüklemeyince hat kapanır vodafone
- vodafone ikiz sim kart
- 0541 kime ait
- vodafone fatura kesim tarihi değiştirme
- pasif hat ne demek
- vodafon yurt dışı paketi
- hat takılı ama şebeke yok
- gizli numaradan arama
- mobil imza nasıl alınır
- vodafone redbox
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X