Şimdi Ara

Vodafon ilk günden yaşattığı pişmanlık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
1.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 22 mayısta ttelekomda taahhütü dolacak ve fahiş fiyat teklifi verilen ttelekom hattımdan birini önceki gün vodafona taşıdım.

    Faturalı Hoşgeldin Uyumlu 1 tarifesi...

    Aylık 48 tl vergiyle birlikte yaklaşık 52 tl

    750 dk

    5 gb + 2gb

    250 sms


    Bu akşam 18:51 de hat açıldı, ilk işim online işlemlere girmek oldu ve hiç te vodafona hoş gelmediğimi gördüm


    Kalan kullanımlarım 


    750 dk dan kalan 653 dk

    250 sms ten kalan 218 sms

    5 gb tan kalan 4,35 gb


    542 den arama yapıyorum, canlı muhatap yok, dijital asistan,

    Derdimi anlamıyor yapay geri zekalı dijital asistan...


    Muhatap yok, cevap yok...


    Yarın numara taşıma işlemi yaptığım bayiye gideceğim bakalım...


    Vodafon bu kez ilk günden pişmanlık yaşattı...

    Vodafon ilk günden yaşattığı pişmanlık







  • Kaç kurtar kendini hocam. Turkcell - Telekom'dan şaşma.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vodafone yi Telekom gibi düşünme.
    Tarifenizde ki Kalan kullanımlarını fatura kesim tarihine kalan günün ortalamasına göre yükleme yapıyorlar.
    Ohoho daha buna pişmanlık diyorsanız işiniz var sizin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • El mahkum bırakıyor sistem kahretsin...

    Hangi biri düzgün ki?

    Ttelekomda faturalı taahhütüm bitti uçuk kaçık teklif veriyorlar, taahhüt bitiminde yolmaya yönelik bi sistem var hepsinde. Numara taşıma avantajı ile yürütmeye çalışıyoz...

    7 yıl önce de türkcellin attığı bi kazığa inat eşim ve oğlumun da kullandıkları 3 hattımı numarasıyla birlikte iptal ettirip yeni numara almıştım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadobay kullanıcısına yanıt
    BIMcell kullanabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 11 Mayıs 2022; 20:43:7 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Nasıl yani? 9 mayısta hat taşıma basvurusu yaptim, 11 mayıs akşamı hat açıldı...

    Hattın henuz açılmadığı ve kullanımın olmadığı 2 günün kesintisi mi bunlar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla hocam büyük oglum da dahil birkaç yakınımdan da geldi bimcell önerisi kaale almadım. Sırada temmuzda taahhüdü dolacak 2 hattım daha var, onlari bime taşımak farz oldu bana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadobay kullanıcısına yanıt

    Hat başvurusunu at bir kenera.

    Fatura kesim tarihin ayın hangi günü?

    11 mayıs ile fatura kesim tarihi arasında ki gün kadar yükleme yapılıyor. 30 günden az olarak

    Bir sonra ki ay tarifendeki tüm haklar tam olarak yenilecek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatura kesim tarihine göre ilk ay orantılı olarak yüklenmiş gibi paketiniz.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    online işlemlerde fatura kesim tarihi ayın 7 si yazıyordu, ilginç...

    9 unda hat taşıma başvurusu

    11 inde hattın açılması

    1 ay veya 30 gün olmadan fatura kesim ve paketten çalma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • piri.reis kullanıcısına yanıt

    o zaman ilk faturanında orantilı olarak eksik olması gerekmez mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobay -- 11 Mayıs 2022; 21:54:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadobay kullanıcısına yanıt

    İlk defamı faturalı kullanıyorsunuz? İlginç gelmesin

    Doğal bir durum.

    Sonuçta kullandığınız gün kadar ödeme yapacaksınız

    . Haklarınız tamamınımı kullandırtacaklardı size?

    Yaklaşık 27 günlük gibi kullanıma yükleme yapılıp faturanız çıkacaktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    2015 te türkcellde faturali kullanmıştım, kabarık gelen faturalardan bıkıp hatları iptal ettirmis ve kontorlu yeni hatlar almıştım. vodafon kontorlu, ardından ttelekom kontorlu ve geçen yılda ttelekomda faturaliya gecmiştim. memnundum ama taahhüt bitimi uygun paket alamayinca vodafona geçiş yaptim. ilk faturanın kıstelyevm hesaplanacağına ve paket kapsamının da buna göre olacağına dair bilgilendirilmedim. Hadi bayi çalışanı bu konuda hatalı, 542 üzerinden neden bir muhataba ulaşamıyoruz ve cevabını öğrenemiyoruz bu durumun?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadobay kullanıcısına yanıt

    Bağlanmak senin becerine kalmış.

    Gereken bilgiyi konunda verdik zaten


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Dijital asistana "müşteri temsilcisi", "müşteri hizmetleri" ile görüşme talebim veya eksik paket tanımlanması vs sorularima cevap alamamak benim becereiksizliğimden mi yoksa dijital asistanın yapay gerizekalı programlanmasından mıdır sizce?

    Bir çok firmada bu durum art niyetli olarak mevcut. Kolaylıkla, hatta hileli yöntemlerle abonelik oluşturulması ama bir sorunda ya da h8zmetin sonlandırılmasında muhatap bulamama, erişim engeli çıkartılması...

    Ben kime yazıyorum ki...

    Belli ki bu işler sizin çıkarınız olan işlerden ki vatandaşı üstu kapalı beceriksizlikle itham edebiliyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alıntı

    metni:
    hatta hileli yöntemlerle abonelik oluşturulması


    demişken 3-4 yıl önce vodafonda kontörlü iken yaşadığım bi olumsuz durum daha olmuştu.

    Diğer operatörlerde olmayıp vodafonda ilk kez karşılaştığım ve ekran bildirimi (push bildirim) ile tarife değişikliği problemi yaşamıştık...


    Varan-2 oldu, bu son olur 12 ay katlanıp vodafona bir daha bulaşmayız artık...


    Konuyu merak edenler için link

    https://forum.donanimhaber.com/vodafon-kullananlar-dikkat--137756976




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadobay -- 12 Mayıs 2022; 0:0:50 >
  • kadobay kullanıcısına yanıt
    Fatura tutarı da aynı şekilde kullandığınız gün kadar geliyor.
    Aboneliğinizin aktif olduğu günden fatura kesim tarihine kalan gün ile normal tarife fiyatınız ve kullanımlarınız orantılı şekilde hattınıza tanımlanıyor. Yani hattınız açıldığında fatura kesiminize 20 gün varsa, eksik olan 10 günün ücretini de ödemiyorsunuz haklarını da kullanmıyorsunuz. Burada bir hata yok. Adil olanda bu bence. Güncel faturanızda bu tutar düşülmemiş olarak gözükebilir, faturanız kesildiğinde indirimler düşülebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir1003 -- 12 Mayıs 2022; 7:0:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kadobay kullanıcısına yanıt

    Sizin için denedim ve rahatlıkla müşteri temsilcisine bağlandım. Hizmet sonlandırmak içinde de muhatap olmana da gerek yok e devlet üzerinden belirli firmalara fesih başvurusu yapabiliyorsun.

    Belki ki sizi bu durum yaralanmış kendi başınıza çözemediğiniz için beni çıkarcılıkla suçluyorsunuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.