odafone tarafından 23.01.2016 kesilen internet bağlantımın yapılmasını bekliyorum.
23.01.2016 arıza kaydı bırakıldı 2 ila 48 saat içinde çözülecektir. . . . . .( sürekli aramalar kayıt yönlendirildi, mail atıldı vs....) . . . .. . 16.02.2016 bugünki arama sonunu kaydınız ilgili birime aktarıldı en kısa sürede sorun giderilecektir.
17.02.2016 bu gün vodafoneden bir arama daha geldi port açma kaydımın iptal olduğu yenisini açmam gerektiğini belirttiler. bunu da benim çağrı merkezini arayıp yapmam gerekiyormuş ( çağrı merkezi çağrı merkezine yönlendiriyor güler misin ağlar mısın ) neyse port açılması için yeniden çağrı merkezi arandı bekliyoruz.
18.02.2016 ne gelen var ne giden ne araya soran...
19.02.2016 yine rutin aramalar telefonu açar açmaz teşekkür eden müşteri temsilcisi konu ile o kadar ilgisizler ki karşıdakini dinlemeden robot gibi konuşuyorlar yine 2 ile 48 saat. sonuç sıfır yine gelen giden yok
20.02.2016 bu gün iki defa aradım bana olumlu yada olumsuz geri dönüş yapılmasını istedim. olmuyorsa başka firmaya geçeceğim. .. cayma bedeli ödemek zorundasınız o zaman haberin olsun
21.02.2016 28. gün ses seda yok
22.02.2016 bu gün gelen tt ekibi bağlantıyı 5 dakika içinde yaptı. dip not tt ekiplerine port açılms için iş emri 20.02.2016 cumartesi günü gönderişmiş 30 günde bir bağlantı yapıldı bravo vodafone.
Gelişmeleri buradan yazacağım
Slm.
Benim anladığım şu: Vodafone sırtını Turk Telekom'a dayamış. Bu işe girerken nasıl olsa TT saha elemanları var. Oraya yatırım yapmama gerek yok diye düşünmüş. Bu nedenle TT'nin insafında. Veya TT kandırdı. Toptan satış yaparken servis işini biz hallederiz dedi.
Ne olursa olsun Vodafone TT'nin hizmetini satmaya çalışıyor. Bütün ipler, kozlar, keyf herşey TT'nin elinde. Vodafone'un yaptırımı, iş yaptırma gücü sıfır.