Şimdi Ara

Vodafone Avantaj Cepte Her Ay 1 Damacana Hayat Su Hediye (44. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
986
Cevap
43
Favori
157.398
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikayet var a damacana için şikayet yazmıştım. Bugün banka hesabıma Vodafone 25 TL attı. 2 damacana su parası :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mobil uygulaması üzerinden 2 defa sipariş verdim gelmedi aradım 25 dk bağlanmadı müşteri hizmetlerine vodafone mesaj attım geri dönmediler en sonunda sizin yapacağınız kampanyayı seveyim diye mesaj attım hayat su mobil üzerinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdiğim sipariş sonrası (bayi olarak anladığım) bilinmeyen bir numaradan bayram sonuna kadar genel merkez tarafından durdurulduğunu yazan bir mesaj aldım.
    Sonrasında ne genel merkeze, ne çağrı merkezine, ne mail adreslerine ulaşamadım. Yazdığım hiç bir iletiye de dönemediler.
    Twitter üzerinden konuşurken de lütfedip bir kaç cevap verdi hayatsu.
    Bayimiz bakımda dedi ama arayıp su istediğimde bayi suyu getirebilieceğini de söyledi.
    Şikayetvar'a bu kadar vurdumduymazlıkları ve yalancılıkları sebebiyle yazı yazdım.

    Belki aranızda bir su için bu kadar uğraşılır mı diyen olabilir ama zoruma giden kısım muhattap bulamamak ve yalan söylenmesi idi.
    Bundan sonra hayatsu mu? yanından bile geçmem. Alacak olana da aldırmam.
  • Vodafone'dan hala şifre alabiliyor olmamıza rağmen, hayat su bayisi/bayileri "merkezden bayram sonuna kadar şifreyle su alımını durdurdular, isterseniz merkezi arayabilirsiniz" diyerek şifre kabul etmiyor.

    sebep olarak da siparişlere yetişememeyi öne sürüyorlar. "Para ödediğimde bu damacanaları yetiştirebiliyorken şifreyle istediğimde neden yetiştiremiyorsunuz?" dediğimde de bomboş bir ifadeyle suratıma bakıyorlar.

    Hayat su merkezine, yani müşteri hizmetlerine ulaşmak zaten mümkün değil, yukarıdada yazıldığı gibi.

    Böyle ucuz ve basit numaralarına son vermeyen Hayat su, benim için bitmiştir. Size de artık Hayat su'dan alışveriş yapmamanızı şiddetle tavsiye ederim. Kendilerine geçmiş olsun.
  • 2 ay geçmesine rağmen, "her ay 1 kod verilir" uyarısı alıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tremonster kullanıcısına yanıt
    Teknoloji çağındayiz. Uygulamasından sipariş vererek hiçbir insanla muhatap olmaniz gerek yok. Olmadi hayat su sitesinden de sipariş verebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gerçekten iğrenç bir marka...

    Müşteri hizmetleri, bayisi, twitter ekibi beş para etmez...

    Nasıl bir kafada olduklarını boyle bir kampanya sayesinde öğrenmiş olduk...

    Bedava olmadigi ve tek alternatif olmadığı sürece kullanılacak marka değil... Zaten en pahalı sularin başında geliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kevin De Bruyne kullanıcısına yanıt
    Uygulamadan sipariş verdim, 1 gün geçti gelen-giden yok, mecbur arayacaksın, mh'ye ulaşması da çok zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6-7 ay önce Çatalca'dan gelen su koktuğu için almayı bırakmıştım. 15 gün önce bayii aradı, suyu yine Sakarya'dan doldurmaya başladılar, denemek ister misiniz diye. İyi dedim, sipariş verdim. Su bitti ve sonra uygulamasını yükledim, Vodafone kodu ile bir sipariş verdim. 1 saat sonra Hayat Su genel merkezden aradılar, bölgenizde ana bayii yok, ücretsiz su gönderemiyoruz maalesef dedi. Aynı bayii para ile alınca getiriyor, ücretsiz getirmiyor.

    Hoşçakal Hayat Su. 12,5 TL'ye senden alacağıma, 15,5 TL'ye Erikli alırım daha iyi. En azından böyle ucuz numaralar peşinde koşmuyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 111222333hhh

    2 ay geçmesine rağmen, "her ay 1 kod verilir" uyarısı alıyorum.
    Aynı sorun bende de var. 30 gün geçmesine rağmen aynı uyarıyı bende alıyorum. Sorunun çözümü nedir acaba?
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.