Merhaba forumdaşlar, bu konuyu soru amaçlı değil bilgilendirme amaçlı açmış bulunuyorum. çünkü bizzat kendim bir çok kez vodafone müşteri hizmetlerini arayıp da ulaşamayanlardan birisiyim. vodafone kullanıcıysanız bilirsiniz ki 2 adet müşteri hizmetleri numarası bulunuyor, ücretsiz olarak 7000 ve ücretli olarak 542 (sabit hatlardan aramak isterseniz de 0542 542 0000) 7000i ararsanız müşteri hizmetlerine bağlanmayı beklemeyin ücretsiz hizmet olduğu için sadece self servis hizmeti vermekteler yani sadece bant kaydından ibaret. sizin tercih etmeniz gereken vodafon hattınızdan 542yi (yada sabit /diğer operoterlerden de 0542 542 0000) aramak, bu şekilde müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz, aradığınız numarayla mı işlem yapmak istiyorsunuz sorusunu seçip geçtikten sonra, sesli imza ile ilgili bir tanıtım var bu tanıtım bittikten sonra da 1 numaralı menüye tuşlayıp burada en son müşteri temsilcisine bağlanmak için 7yi tuşlayın der ve bu şekilde müşteri hizmetlerine ulaşırsınız. Umarım işinize yarar...
teşekkürler kardeşim..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme