Selamlar gençler, biraz önce Vodafone tarafından küçük bir meblağ dolandırıldım ama müşteri hizmetleriyle görüşmemde yüzsüzlükleri karşısında kanım dondu. Faturasız hat kullanıyorum. Biliyorsunuz paket 30 lirayken 35 yüklüyorsun vs. zamanla bir miktar para birikiyor hesapta. Bende de 22 lira gibi bir para kalmış. Bein uygulaması üzerinden bir maç izliyordum, bir anda ekranda 15 lira ücret kesildiği, hesabımda 7 lira kaldığı uyarısı geldi. Sonra da ne olduğunu anlamadan 3 tane SMS aldım, haftalık gamer paketi talebini aldık, Freezone’lu paketini kullanabilirsin diye ki ben Freezone gençler için olan bir uygulama sanırım, değilim, ve 15 lira karşılığında paketini kullanabilirsin diye. Sakin sakin 542’yi aradım, müşteri hizmetlerine bağlanmak için bayağı mücadele ettim otomatik yanıt sistemiyle. Nihayet birine bağlandım, olan biteni anlattım. Pişkin pişkin çekilen parayı geri vermeyiz, sonra tekrar çekmemesi için iptal edeyim paketi dedi. Bir süre çıkıştım, sistemi kontrol edeyim dedi. Yanımda uygulamasıyla satın almışsınız diyor. Ben almadım, iptal edin bu işlemi dedim. Tamam dedi, ben zannediyorum geri yatacak para hesabıma ama gelen giden yok. Bu nasıl bir hırsızlıktır? Hadi 15 lira sadaka niyetine vereyim desem Vodafone’a niye vereyim bu parayı. Nasıl bir üçkağıt dönüyor, başına gelen var mı böyle bir şey? Faturalı hat alsam demek ki ay sonunda bunlar istediği kadar ücret çıkarabilir kafalarına göre? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim