Şimdi Ara

Vodafone Faturalıya geçiş iptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
25.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15.09.2017 tarihinde Vodafone tarafından arandım ve faturalı hat tarifesi önerdiler. Faturasızdan faturalıya geçişi onayladım. Hemen ardından vazgeçerek Vodafone'u tekrar aradım. Faturasız olarak devam etmek istediğimi söyledim ve tarafıma işlemin yapıldığı, dosyanın kapandığını söylediler. Halbuki hattım daha faturalıya geçmemişti. Online işlemlere girdiğimde halen eski paketimi görüyorum ve faturalıya geçişe dair bir onay mesajı tarafıma gelmedi.
    geçişin iptali için aradığımda işlem yapamıyoruz vs gibi baştan savmak için cevaplar verdiler.

    Hattım faturalıya geçirildiği anda başka operatöre taşıyacağım. Bu tavrınızla 4 yıllık müşterinizi kaybettiniz.



  • Benim 24saatte gecmisdi
    mh herhangi bir yonlendirme yapamiyor sen twitterdan yaz onlar form yolluyor direj genel mudurluge yolluyor



    Suan no tasirsan kullanmadigin halde o ayin faturasi indirimleriyle iletilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 15 Eylül 2017; 22:42:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı olay benim başıma da geldi hocam işlemi iptal etmiyorlar. bende bunlara inat hattımı başka operatore taşıdım
  • Kardeşimi taşımışlar, dediklerinden fazla ücretli bir tarife, bi de taahhüt yapmışlar 12 aylık (istediğiniz zaman çıkabilirsiniz dedikleri halde)
    BUNLAR DOLANDIRICI. BUNLARA ABONE OLMAYIN. KAÇ YILDIR AYNI YALAN DOLANLAR
  • Fatura kesim tarihine 1hafta kala taşı hattını

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SiNaPSiS kullanıcısına yanıt
    Hicbirinde cezasiz cikis hakki yokki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef zorunlu olarak kullanmya devam ediyorum. turkcell de şu an eb uygun tarife 45 lira. 40 liranın altına bir tarife olduğu an taşıyacağım.
  • canemrebuyuk kullanıcısına yanıt
    Yanimda hediyeleri de artti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim çocuk yanlışlıkla linkli mesaj gelince onaylamış ve faturalı hatta geçişiniz bir hafta içerisinde tamamlanacak diye mesaj geldi hemen müşteri temsilcisini aradım şu anda böyle bir şey gözükmüyor bir hafta sonra faturalıya geçince ararsınız diye saçma sapan söylemlerde bulundu telefonu kapatıp tekrar müşteri temsilcisini aradım bu sefer beyfendi bir kişiye olan biteni anlattım hemen iptal ediyorum dedi ve iptal etti, bu tür olayla tekrar karşılaşmamam için telefonun mesaj bölümüne büyük harflerle KAPAT yazarak 7232 ye göndermemi söyledi olayı hallettim, başka birilerinin başına bu tür olay gelip uğraşmasın diye başımdan geçeni buraya yazıyorum müşteri temsilcileri de kendi içlerinde bayağı farkediyor bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kahramanms -- 27 Ocak 2020; 22:13:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bir gün vodafone aradı açmadım , 2 gün sonra akşam vofadone'den bildirim geldiğini gördüm. 45TL'lik faturalı hat'a geçirlmişim ve bütün paket'ler var ben bunu iptal edersem karşılığında para isterlermi?.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.