Şimdi Ara

Vodafone Fiber Net rezaleti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,
    15 Aralık tarihinden beri yani 6 gündür internetim kesik. 64mbps fiber var ayda 79 lira ödüyorum ama adamlar günlerdir sorunu çözemediler.
    Sorun; IP alıyor ve modem üzerinde internete bağlı görünüyorum ama hiç bir sayfa açılmıyor. Tracert sorgulamasında 3.adıma kadar sorun yok 3. adım yıldız. Yani santrala kadar erişimim var ama gerisi nanay. Adamlar bekleyinden başka birşey demiyorlar. 2 farklı modem 3 farklı PC ve bir telefon üzerinden bağlanmayı denedim ama sonuç hep aynı.
    DNS alamadığımı söylüyor Windows sorun giderici. Bu tip bir sorun ile karşılaşıp çözüm üreteniniz var mı? Bu sözleşmemi 6 gündür kullanamadığım için iptal etmem mümkün mü? Yapılan indirimleri geri vermeden tabii ki...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asuntay -- 21 Aralık 2017; 18:1:10 >



  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:53:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix52

    Bir kaç hafta önce Muğla'da TürkNet kullananların yaşadığı sorunla aynı sorunu yaşıyorsun. Beklemekten başka çaren yok. Eğer arıza giderilmiyor ise hizmet verilemediğinden fesih bedeli ödemeden iptal edebilirsin. Tabi önce BTK'ya mesaj at bu durumla ilgili.

    Fesih bedeli ödemeden iptal için kanuni olarak kaç iş günü servis alamamış olmamız gerekiyor bilgin varmı?
    Not: BTK ya internet sitesi üzerinden şikayet formu doldurup yolladım. Ama sanırım BTK o formu direkt olarak sorunun muhatabı firmaya iletiyor. Orada ki işleyiş hakkında hiç bir bilgim yok...
  • asuntay kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:53:11 >
  • asuntay kullanıcısına yanıt
    sanırım 14 gündü 14günü aşdı net yoksa tuketıcı heyetı falan fılanm ıptal edersın
  • Az evvel tekrar aradım. "Bağlı görünüyorsunuz, bir problem yok" dedi müşteri hizmetlerinde ki "Etkisiz Eleman". Şaka gibiler. Evet bağlı görünüyorum ama web sayfaları açılmıyor. Ben sadece sizin santrale bağlıyım dedim.
    Müşteri hizmetlerin de sorununuzu halletmeniz için bağlanıp konuştuğunuz elemanları özel mi seçiyorlar acaba? O eleman ne kadar bilgisiz ve söylediğinizi anlamaktan uzak ise sizin de bi o kadar çabuk sinirleriniz bozulup, kendinizi kaderin kollarına bırakıyorsunuz....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    sanırım 14 gündü 14günü aşdı net yoksa tuketıcı heyetı falan fılanm ıptal edersın

    Sözleşmeyi buldum. 30 takvim günü içinde karşılıklı yükümlülükler yerine getirilmez ise taraflar'dan her biri sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir diyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.