Şimdi Ara

VODAFONE TR GİZLİ ÖZEL FATURALİ TARİFELER GÜNCEL HEDİYELİ KAMPANYALAR 7/24 SORU CEVAP YARDIM TAVSİYE (361. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.269
Cevap
231
Favori
502.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
65. Sırada  bugün en iyi #7
Sayfa: önceki 359360361362363
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kingalonedark K kullanıcısına yanıt
    denemen lazım, olumlu olursa bayiden 2. başvuruyu devam ettir sim kartı direk al

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ensar14 E kullanıcısına yanıt

    Denedim oldu digerine taahhüt ucreti çıkmasın simdi




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kingalonedark -- 12 Nisan 2025; 15:6:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkanbey kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim dediğiniz gibi 18 19 u gibi başvursak hat açıldığında zaten fatura kesilmiş olacak 1 2 günlük ücret öderiz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Weezer kullanıcısına yanıt

    Uyumlu 15 gbta şikayet var mı bu fiyatı verdi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cudana kullanıcısına yanıt
    evet

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Weezer kullanıcısına yanıt

    Şubat ayında 2 hat için bu tarifeye 240 lira dediler. Kabul ettik. Ankaralı hoca o tarifeye 200 demişti daha sonra da 200 liradan sundukları kişiler olmuştu. Ben de Mart ayında yeniden şikayet vara yazdım ve aynı tarifeyi bir hattimiza 200 liraya yeniden verdi, diğer hatta da 18 gb ti 230 liradan sundu kabul ettik. Bence tekrar yazın ya da cayma bedeliniz çok çıkmıyorsa Telekoma geçin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cudana -- 12 Nisan 2025; 15:27:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cudana kullanıcısına yanıt
    Hocam şikâyetvar'a 2. kez yazdım aradılar yine bir şey değişmedi. Burada geçiş yapan çok fazla insan var 3. kez denemek istiyorum geçenler yazdıkları metin ve görseli paylaşabilir mi. Freezone olduğumu söylüyorum yapabileceğimiz bir şey yok diyorlar +'sı yok yani.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • efekcr kullanıcısına yanıt

    Baz tarife önemli sizin mevcut tarife yüksek ise sunulan teklifler de kötü oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efekcr kullanıcısına yanıt

    Ben ikinci defa yazdığımda 200 lira dendi tarife 240 olarak tanımlandı yazdım. Bunun üzerine aradılar 200 e düşürelim dediler. Başka tarifeniz var mı diyince Redli 18 gb 230 dedi o zaman onu yapalım dedim. Fakat diğer hatta onu kesinlikle vermedi dün diğer hatta aldık vs dediysek de kişiye özel diyip 15 gb uyumlu 240 dan 200 e yeniden tanımladı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkanbey kullanıcısına yanıt

    Bence baz fiyatla ilgili değil bizim iki hat da geçen yıl 20 gb 255 vergi ile 276,5 ödüyorduk.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efekcr kullanıcısına yanıt

    Size hangi tarifeyi kaça sunuyorlar?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cudana kullanıcısına yanıt
    310 liraya sosyal ve iletişim pass olan 18 GB sunuluyor. Diğerlerini söylemiyorum bile korkunç pahalı. :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Birkanbey kullanıcısına yanıt
    Fiyatlar çok iyi. İlk 3 ay 30 gb derken 3 ay geçerli 30 gb mı yoksa her ay 30 gb mı?:)

    Bir de forumda paylaşılan referanslarla ekstra ekstra internet gelir diye düşünüyorum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • taahhütünün 3. ayını kullanan yakınım var 20gb 355₺’den kullanıyor o zaman bir şey yapamamıştık ve uygulamadaki teklifi kabul etmek zorunda kaldı, benzer durumu yaşayıp taahhütü bitmeden daha uygun tarifeye geçebilen oldu mu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cudana kullanıcısına yanıt
    Hocam yine aradılar durum kesinlikle değişmedi. Yardımcı olmadılar, olmuyorlar. Türk Telekom 40 GB'lık pakete geçmekten başka çare kalmadı :( O da pahalı gelse de...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Türkcell’den Vodafone kırmızı fırsat tarifesine geçiş için başvurmuştum, sim kartı teslim aldım ama henüz açılmadı. Yeni kampanya ile paket ücretini 100 tl düşürmüşler (60 gb), Türk Telekom da kampanya yapmış.
    Hattım açılmadan bu geçişi iptal etme şansım var mı? Bir de cayma hakkımı hemen kullanıp Türk telekom’a geçiş yaparsam kullandığım gün oranında fatura öderim, değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krsd17 -- 12 Nisan 2025; 17:23:59 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ensar14 E kullanıcısına yanıt

    Evet ben 2 hattı da taahutun bitmesine 2 ay kala tarife değişikliği yaptım. 1 ay sonra yine yaptım istediğiniz zaman yapabilirsiniz. Taahhüt de bir ay ileri atıyor her defasında


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • efekcr kullanıcısına yanıt

    Yapacak bir şey yok hocam o zaman Telekoma geçin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krsd17 kullanıcısına yanıt

    Sim kartı aldıysanız açılmasını bekleyip açıldığı gün taşıma yapabilirsiniz gün bazlı fatura çıkar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cudana kullanıcısına yanıt
    yine şikayet var üzerinden değil mi

    daha düşük fiyatlı tarifeye geçirirler umarım 3 ay önce şikayet var numarası yememişti

    310₺ 18gb sosyal pass deneyeceğiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ensar14 -- 12 Nisan 2025; 17:38:6 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 359360361362363
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.