10.06.2020 tarihinde Vodafone Online Mağaza'dan stokta olan bir cihaz sipariş verdim ve cihaz kampanyasına katıldığımı yazan bir SMS aldım. Ama 12.06.2020 tarihinde gerekli şartların sağlanamaması nedeniyle siparişin iptal edildiğini bildiren bir SMS aldım. Aradığımda stokta kalmadığını söylediler. -Vodafone gibi bir şirketin anlık stok takibi yapan bir sisteminin olmaması ayrı bir rezalet zaten- Siparişi 780tl ön ödemeli vermiştim ve siparişi verdiğim an faturama cihaz bedeli yansıtıldı. Şimdi ön ödemenin 3-10 gün içinde iade edileceğini söylüyorlar. Faturayı bedelini söylediğimde de "ödemeniz gerekiyor, ödedikten sonra iade edilecek" dendi. Bana ulaşmayan ve benimle alakasız şekilde iptal edilen bir "cihazın" bedelini ödetmeye çalışan bir firma...
Bu tarz bi olayı yaşayan oldu mu daha önce? Olduysa nasıl çözdü? Hakkım ve haklı olarak faturam yansıtılan saçma "cihaz bedelini" hiçbir şekilde ödemek istemiyorum. Ki yorumları ve şikayetleri okuduğum zaman bu sorunu yaşayan bir çok kişinin olduğunu gördüm. Bu şikayetlerin çoğu "üç-dört gün sonra ödenecek diye erteliyorlar" tarzında şikayetler.
Bunu söylemekten nefret ediyorum ama yurt dışındaki firmaların hizmetlerini ülkemizdekilerle karşılaştırınca rezalet bir tablo çıkıyor ortaya. Koskocaman Vodafone'nin Türkiye ayağının bu kadar berbat, sorumsuz ve ilgisiz çalışması çok kötü bir şey maalesef.