Şimdi Ara

Vodafone kapsama alanı problemini öyle bir çözdü ki;şaştım kaldım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
8.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim.Forumda yazılan her kapsama alanı probleminde hep şunu yazmışımdır,

    "Kapsama alanı problemi yaşadığınız yerin adresini detaylarıyla vodafone'a mail atın,bir kez değil 5 kez hatta 10 kez,15 günde bir.Attığınız maile tutarlı bir yanıt alamasanız da "ilgili birime aktarılmıştır" sözü sizin için yeterlidir.Gönderdiğiniz hiç bir mail okunduktan sonra çöpe gitmiyor."

    Ben böyle yaparak buulunduğum bölgede 2 baz istasyonunun kurulmasında ve 1 istasyonun yerinin değiştirlmesinde büyük katkım olduğunu düşünmekteyim.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Şimdi gelelim asıl konuya.Kapsama alanı problemi gördüğüm bir kaç yer hakkında yine vodafone'a defalarca mail atmıştım.6 ay öncesinden başlayarak.

    Yaklaşık olarak 20 gün önce 02123670000(vodafone merkez telefonu) nolu telefondan arandım.Telefondaki kişi gönderdiğim kapsama alanı şikayetleri

    hakkında konuşmak istediğini söyledi.Gönderdiğim maillerdeki yerleri tek tek teyit ettik.Yaşanan problemleri anlattım.Bana müsait olduğum takdirde 2

    gün sonra bir ekip göndererek yazdığım yerlerin tamamında ekiple birlikte ölçüm yapabiceğimizi söyledi.ben de severek kabul ettim.

    Ertesi gün tekrar arayarak,buluşma yerini,saatini gelecek ekipteki kişilerin adlarını,telefonlarını verdi.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Gelelim buluşma gününe,söylendiği gibi bir ekiple buluştuk.Daha önce gönderdiğim tüm kapsama alanı mailleri ellerindeydi ve bunları bana vererek

    söylediğim yerlere tek tek gidip ölçüm yapacaklarını söylediler.Gelen kişiler oldukça kibardı,her dediğimi dinlediler,hepsini not aldılar vs.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Araçlarında bir notebook'a bağlı outdoor ölçüm cihazı var.Araç gittikçe yapılan outdoor ölçüm notebook'taki harita üzerindeki yollara kapsama alanı

    durumuna göre yeşil-sarı-turuncu-kırmızı renge boyuyor.ayrıca haritada nerede baz istasyonu var,hangi sokakta hangi bazdan çekiyor,baz istasyonuna

    olan uzaklık,planlanan baz istasyonu kuralacak yerler,,cep telefonlarımızda bulunan hücresel yayının(050) baz istasyonunun tüm parçalarına göre

    detaylandırılmış hali vs. var.(yani baz istasyonunun doğuya bakan parçalarında ayrı hücre ismi,batıya bakan parçalarında ayrı hücre ismi gibi.)

    Ayrıca ellerinde inddoor(kapalı alan) ölçümü yapacak özel yazılımlı olan bir cep telefonu vardı.yaptığımız kapalı alan ölçümleri bu telefondaki yazlımla

    yapıp sonucu telefondan notebook'a gönderip kaydettiler.

    Yazdığım yerlerin tümüne gidip açık alan ve kapalı alan testlerini birlikte yaptık.Hepsi özel programlara kayıt edildi.Ayrılırken yapılan tümn işlemlerin

    rapor olarak hazırlandıktan sonra kısa sürede çözüleceğini söylediler.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sonuç:

    2 gün önce sorunlu bölgeye en yakın olan baz istasyonuna yuvarlak parçalardan bir adet eklendiğini farkettim.Aklıma hemen yeni baz kurulmuş

    olabileceği ihtimali geldi,ancak gerceği söylemek gerekirse bu kadar az zamanda bu sorunun çözüleceğini tahmin etmediğimden üzerinde

    durmadım,başka bir baz istasyonuna bağlantı olarak yapıldığını varsaydım.

    Gelelim bugün'e problemli yerden geçiyordum.bir de ne göreyim bir çatıda baz istasyonu kuruluyor.hemen daha rahat görebilceğim bir yere gittim.

    Baz istasyonu vodafone'a ait.(parçalardan tanıyorum).Ölçüm yaptığımız yerde.Hem de parçaların konuluş açısı ve diğerlerinden büyük olan bir parçanın

    baktığı açı tam istediğim gibi.

    Yani bu baz istasyonu tam düşündüğüm yerde,parçaların bakış açısı tam düşündüğüm şeklinde kuruluyor.

    Bu baz istasyonun kurulumunu bana bıraksalardı aynen bu şekilde kurardım.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Şimdi Kapsama alanı şikayetlerimi dikkate alan,gönderdiğim maillerin hiçbirisini silmeden saklayan,bereber ölçüm yapabilme fırsatını veren,söylediğim en

    ufak detayların bile dinlenerek ve dikkate alarak baz istasyonu kurulumunu o şekilde yapan vodafone'a ve çalışanlarına teşekkürler.

    Teşekkürlerimi ölçüm yaptığımız kişileri de arayarak ileteceğim.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Yazdıklarımı okuyan herkese teşekürler.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Kapsama Alanı Sorunlarını Çözme Rehberi

    Vodafone, kapsam alanı sorunlarını çözmek için kapsamlı adımlar atmış bulunmakta. İşte kapsama alanını iyileştirmenize ve sorunları çözmenize yardımcı olacak bazı yöntemler:

    Vodafone Baz İstasyonu Sorgulama:

    Vodafone'un çevrimiçi haritası, en yakın baz istasyonlarının konumlarını görmene olanak tanır. Bu bilgi, sinyal gücünün zayıf olduğu bölgelerde daha iyi sinyal almak için cihazının yerini ayarlamana yardımcı olabilir.

    Vodafone Çekim Gücü Kontrolü:

    Akıllı telefonunda, Vodafone'un sinyal gücünü kontrol etmeni sağlayan bir uygulama mevcuttur. Bu uygulama, sinyal gücünün zayıf olduğu bölgeleri belirlemene ve kapsama alanı sorunlarının kaynağını anlamana yardımcı olabilir.

    Vodafone Çekmeyen Yerleri Bildirme:

    Sinyal sorunu yaşadığın bölgeleri Vodafone'a bildirebilirsin. Bu, şirketin sorunlu bölgeleri belirlemesine ve kapsama alanını iyileştirmek için adımlar atmasına yardımcı olur.

    Vodafone Kapsama Alanı Şikayetleri:

    Web sitesi veya müşteri hizmetleri hattı aracılığıyla Vodafone'a kapsama alanı sorunları hakkında şikayette bulunabilirsin. Vodafone, şikayetleri işleme almak ve çözünürlük sağlamak için gerekli adımları atacaktır.

    Yukarıda belirtilen yöntemleri uygulayarak Vodafone kapsama alanı sorunlarını giderebilir ve cihazlarında daha iyi sinyal alabilirsin. Sorunların devam etmesi halinde, daha fazla yardım için Vodafone müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • %101 Müşteri Memnuniyeti diye tabir edilen kavram bu olsa gerek..

    Çok yakında Piri ile Köylerde Vodafone reklam filmi çekerse şaşırmam :D
  • Aslında yazını iyi olmuş. forumlarda devam şikayet knuları açılıyor, bazı konularda firmalar elinden geldiğince yardım ediyor ve çözüme ulaşılıyor, ama çözümle ilgili teşekkür mesajları pek olmuyor, unuluyor..
  • Tebrikler...
    Gerçekten övgüye değer bir hizmet anlayışı göstermişler...

    Açıkçası okuyunca şaşırdım...
    Vodafone dan bu kadar ciddi bir planlama ve müşteri memnuniyeti beklemiyordum...
    Bu şekilde çalışıyorlarsa bize tebrik etmek düşer tabii...
  • zeytinburnu yetkisilide mustafa87 :D

    Zühtü beyin kankası :P
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan

    zeytinburnu yetkisilide mustafa87 :D

    Zühtü beyin kankası :P
    şebekenin herşeyini gösteren yazılımları çok güzel yalnız.

    bir de şu takıldı aklıma,onların görebildiği detaylı hücre bilgilerini biz nasıl görürüz?kodu nedir acaba?ya da sadece o yazılıma özel mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan
    %101 Müşteri Memnuniyeti diye tabir edilen kavram bu olsa gerek..

    Çok yakında Piri ile Köylerde Vodafone reklam filmi çekerse şaşırmam :D

    Reklamı bıraksın önce baz istasyonu kursun, sonra ölçüm yapmaya gelsin, sonra reklamı çeker. Aynı numarayı arayıp baz olmadığına dair şikayette bulundum. Form oluşturdular. Ne cevap verecekler bakalım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan
    zeytinburnu yetkisilide mustafa87 :D

    Zühtü beyin kankası :P

    zühtü sahtekârın teki.

    hala vodafone çekmeyen yerlerde çekmiyor zeytinburnunda.

    arkadaşlarım vodafone'a geçmek istiyor fakat çekmiyor.Bu çekmeyen bölgelerden biride senin eski evin orası volkan.

    çokgeç'in verdiği numarayı bende arayım bari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_(87)

    quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan
    zeytinburnu yetkisilide mustafa87 :D

    Zühtü beyin kankası :P

    zühtü sahtekârın teki.

    hala vodafone çekmeyen yerlerde çekmiyor zeytinburnunda.

    arkadaşlarım vodafone'a geçmek istiyor fakat çekmiyor.Bu çekmeyen bölgelerden biride senin eski evin orası volkan.

    çokgeç'in verdiği numarayı bende arayım bari.

    Alıntıları Göster
    kapsama problemi olan herkes çokgeçin verdiği numaraya hücummmmmmmmmmmmmm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican

    kapsama problemi olan herkes çokgeçin verdiği numaraya hücummmmmmmmmmmmmm

    Alıntıları Göster
    BANİM İÇİNDE ULAŞALIMDA ŞU BURSA İHSANİYE MAH de bi el atsınlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    BANİM İÇİNDE ULAŞALIMDA ŞU BURSA İHSANİYE MAH de bi el atsınlar

    Alıntıları Göster
    o numarayı arasanızda vodafone müşteri hizmetlerine aktarıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis

    o numarayı arasanızda vodafone müşteri hizmetlerine aktarıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Tebrikler vodafona. Benim de bir iki defa MH ile sorunum olmuştum. Hepsinde kısa bir süre içinde bana dönüş yaptılar. Gerçekten müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar..

    Aveaya da birçok kez mail attım ama bir kez olsun geri dönüş yapmadılar. Sadece kişisel bilgilerimizi bırakırken mail adresi yazarsak görüşleriniz değerlendirmeye alınmıstır otomatik maili geliyordu..

    Fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mp3DeLiSi

    Tebrikler vodafona. Benim de bir iki defa MH ile sorunum olmuştum. Hepsinde kısa bir süre içinde bana dönüş yaptılar. Gerçekten müşteri memnuniyetine çok önem veriyorlar..

    Aveaya da birçok kez mail attım ama bir kez olsun geri dönüş yapmadılar. Sadece kişisel bilgilerimizi bırakırken mail adresi yazarsak görüşleriniz değerlendirmeye alınmıstır otomatik maili geliyordu..

    Fark var.

    Alıntıları Göster
    ölçüm yapılan yerlerden birinde daha yaklaşık 15 gün önce vodafone baz istasyonu kuruldu.
    hem de o gün belirlenen yerin noktası noktasına kadar aynı yerde.

    ayrıca bulunduğum yerdeki bir baz daha 3g'li duruma getirildi.

    vodafone çalışmaya devam ediyor.teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çok geç

    ölçüm yapılan yerlerden birinde daha yaklaşık 15 gün önce vodafone baz istasyonu kuruldu.
    hem de o gün belirlenen yerin noktası noktasına kadar aynı yerde.

    ayrıca bulunduğum yerdeki bir baz daha 3g'li duruma getirildi.

    vodafone çalışmaya devam ediyor.teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Eğer böyle bir hizmet varsa bende hersene 1-2 ay geldiğim yere 3g isteyeyim...İsteyenin bir yüzü kara vermeyen siyahi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Eğer böyle bir hizmet varsa bende hersene 1-2 ay geldiğim yere 3g isteyeyim...İsteyenin bir yüzü kara vermeyen siyahi...

    Alıntıları Göster
    avea'da bunu yapmıyorlar işte 8ay oldu daha baz istasyonu kuracaklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: syruse
    avea'da bunu yapmıyorlar işte 8ay oldu daha baz istasyonu kuracaklar

    Avea her sikayet edilen yere baz kursaydi simdiki baz istasyonu kadar yeni baz istasyonu kurmasi gerekirdi bence :D
  • 19.07.2010 da acik adres ve baz istasyonu vererek aktardığım sinyal zayıflığına istinaden 1 saat önce telefon ile arandım, yetkili bey bana İnternete bu numara ile mi giriyorsunuz diye sordu ve gerekli bilgileri aldıktan sonra etrafınızda 5 tane istasyon var mümkün değil ama test edelim dedi, internette gezinmemi söyledi, ben de 5 dakika boyunca gezdim, tekrar telefon edildi ve evet sinyalde problem var dedi ( istese basından savabilirdi) merkeze ileteceğim belki ince ayar gerekli olabilir dedi.

    Hizmet kalitesi böyle olur ise 256 numaradan geriye kalan 200 unu Vodafone a taşırım.(cevrem komple Turkcell'de) Bakalım sonuc ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dsgnera

    19.07.2010 da acik adres ve baz istasyonu vererek aktardığım sinyal zayıflığına istinaden 1 saat önce telefon ile arandım, yetkili bey bana İnternete bu numara ile mi giriyorsunuz diye sordu ve gerekli bilgileri aldıktan sonra etrafınızda 5 tane istasyon var mümkün değil ama test edelim dedi, internette gezinmemi söyledi, ben de 5 dakika boyunca gezdim, tekrar telefon edildi ve evet sinyalde problem var dedi ( istese basından savabilirdi) merkeze ileteceğim belki ince ayar gerekli olabilir dedi.

    Hizmet kalitesi böyle olur ise 256 numaradan geriye kalan 200 unu Vodafone a taşırım.(cevrem komple Turkcell'de) Bakalım sonuc ne olacak.
    Benim bölgede 3G dahil çok iyi çekiyor her şey. Lakin aynı bölgede benim evimin içinde sorunlar ortaya çıkıyor. Adam gibi 3G'de bağlı kalmıyor bile. Evim 5. katta ama bırakın 3G'yi 2G'de bile sorunlar olabiliyor. Açık alanda çok iyi her şey. Kapalı alanda ne oluyorsa oluyor işte. Vodafone'a mail attım bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sucvceza

    Benim bölgede 3G dahil çok iyi çekiyor her şey. Lakin aynı bölgede benim evimin içinde sorunlar ortaya çıkıyor. Adam gibi 3G'de bağlı kalmıyor bile. Evim 5. katta ama bırakın 3G'yi 2G'de bile sorunlar olabiliyor. Açık alanda çok iyi her şey. Kapalı alanda ne oluyorsa oluyor işte. Vodafone'a mail attım bekliyorum.

    Aynı sorun kardeş. Harbi aynısı. 1 senedir evde telefonla görüşemiyoruz kapı önünda vodafone 3g full semtte zaten full+ full
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    quote:

    Orijinalden alıntı: sucvceza

    Benim bölgede 3G dahil çok iyi çekiyor her şey. Lakin aynı bölgede benim evimin içinde sorunlar ortaya çıkıyor. Adam gibi 3G'de bağlı kalmıyor bile. Evim 5. katta ama bırakın 3G'yi 2G'de bile sorunlar olabiliyor. Açık alanda çok iyi her şey. Kapalı alanda ne oluyorsa oluyor işte. Vodafone'a mail attım bekliyorum.

    Aynı sorun kardeş. Harbi aynısı. 1 senedir evde telefonla görüşemiyoruz kapı önünda vodafone 3g full semtte zaten full+ full

    Alıntıları Göster
    ATTIĞIM MAİL


    > Ad Soyad : Emrah Öztürk
    > E-mail : sucvecezagibi@gmail.com
    > Telefon Marka :
    > Telefon Model :
    > Vodafone Abonesi : Evet
    > Abonelik Türü : Kontörlü
    > Kurumsal / Bireysel : Bireysel
    > Telefon : ----
    > İrtibat No : ----
    > Konu : Kapsama -
    > Konu Metni :

    Öncelikle tam adresimi vereyim.
    Mustafa Kemal Paşa Mh. İstiklal Cd. -----

    Bu adreste oturuyorum, normalde dışarıda 3G ve Edge'de oldukça kaliteli bir şekilde çekiyor telefon. Ancak 5. katta olmama rağmen ev içinde 3G çok az çekiyor sürekli gidip geliyor. 2G ise bir türlü tam doğru düzgün tam çekmiyor. Özelikle görüşme esnasında iyi çekmediği için ses sorunları oluyor. Bu bölgede iyileştirilme çalışmaları yapılmasını rica ediyorum. Evim 5. katta olmasına rağmen dışarıda 3G tam çekerken evde sağlıklı olarak kullanamıyorum. En kısa zamanda gereğini yapmanız dileğiyle. Teşekkürler.


    ALDIĞIM CEVAP


    Sayın Emrah Öztürk,

    İletmiş olduğunuz mailinize istinaden kapsama alanı probleminiz ile ilgili yapılan kontrollerde, belirtmiş olduğunuz bölgede söz konusu probleminizin ilgili birimlerimizin bilgisi dahilinde olduğunu ve en kısa süre içerisinde çözümlenebilmesi için gerekli çalışmaların devam ettiğini belirtmek isteriz.

    Vodafone İnternet sitemize göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    Vodafone Müşteri Hizmetleri



    ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR. TEŞEKKÜRLER VODAFONE...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.