Saat 12:00 gibi vodafondan 0850 542 2542 numaralı telefonundan arandım internet eşiği var ve siz bu eşiği aşmışsınız buna istinaden internetinizi kapatabiliriz dediler ve bir sonra ki ay böyle bişey yapma diye tehdit ettiler. Konuştuğumuz konuda neye dayanarak iptal ediyorsunuz dedim btk dan böyle bir bildirge geldi dedi bende ardından sözleşmem de yer alıyormu dedim 4.12. maddesinde yer alıyor dedi (aşağıda verdim maddeyi). Madde konu ile alakalı değil ve hiçbir açıklayıcılığı yok konuyla ilgili, bu maddeden bişey çıkacağını düşünmüyorum zaten dediğim gibi konuyla alakasız.
Ardından bende 0850 542 0542 numaralı çağrı merkezini aradım burada ki beyefendi de gayet ılımlı yaklaştı ve su serpmeye çalıştı çok inanamıyorum beyefendiye, çünkü birinin diğerinden haberi yok bu firmada ben kullanmaya devam edicem bu şekilde interneti. Tek kafama takılan sorun kapattılar diyelim yasal yoldan hakkımı nasıl arayacağım, nereye başvuracağım?
Madde:
bkz: 4.12. ABONE, bu Sözleşme’den doğan hak ve sorumluluklarını, her ne surette olursa olsun, VODAFONE NET’in muvafakati olmaksızın ve devir anında devir konusu hatta ait tüm doğmuş ve/veya doğacak borçların, bilcümle vergi vb. mali yükümlülüklerin devreden abone ve devralan tarafından müştereken ve müteselsilsen ödeneceği kabul edilmedikçe ve devrolan abone VODAFONE NET ile yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamadıkça hattı ve Sözleşme’deki hak ve yükümlülüklerini devredemez.
Bazi sozlesmelerde 4.12 bazi sozlesmelerde 4.14 madde o dayandiklari konu...maddenin icerigi
Abonelerin menfaatinin korunması amacı ile; hizmetlerin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunu tespiti veya hukuka aykırı ya da suç niteliği taşıyan bir faaliyetin varlığı konusunda haklı bir şüphenin bulunması hallerinde VODAFONE NET, ABONE’ye bilgi vererek Hizmetlerin sunumunu kısıtlayabilir veya durdurabilir. Bununla birlikte hizmetlerin mutat kullanım düzeyinin çok üzerinde olduğunun tespiti halinde, VODAFONE NET’in ABONE’den Ara Ödeme, Avans veya Depozit talep etme hakkı saklıdır. Depozit tutarı, Avans ya da Ara Ödeme gibi değerlendirilmez ve Ara Ödeme’ye mahsup edilmez.
ediza
kullanıcısına yanıt
Bu madde ile yine bir şey yapamıyor olmalılar. Başta mutat kullanımı kime göre belirliyor, ben 760gb harcamışım kimisi 1tb, 1.5 tb harcama yapmış kimisi 200 gb yapmış, bu değişir sonuçta aboneden aboneye. Olay limitsiz dedikleri internet 400gb eşik dedikleri şeyi koymaları. Eşik koyacağına kes yada yavaşlat interneti, akn gitti derken ay geçmedi ağlar olduk
Seni mafya gibi tehdit etmeleri kurumsal bir firmaya hiç yakışmıyor