|
Vodafone net bitmeye yakın ucret aldi
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bitmeye yakın derken ne kadar kalmıştı mesela paketiniz? -
Hocam parca 100 mb birinde 50 mb birinde 30 mb birinde gibiquote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Bitmeye yakın derken ne kadar kalmıştı mesela paketiniz? -
Anladım hocam. -
Çözum arıyorum -
Red tarifesindeysen durma özelliği yap başka çaresi yok -
Redde degilim. 7 tlye bildirim ozelligi varmisquote:
Orijinalden alıntı: Guest-126D2940A
Red tarifesindeysen durma özelliği yap başka çaresi yok -
O başka onda durmaz ,dur yaz 7000 e yolla -
Ücretlimu hocamquote:
Orijinalden alıntı: Guest-126D2940A
O başka onda durmaz ,dur yaz 7000 e yolla -
Evet 7 TL di galiba aylık bütün paket dişi yapacağın aşımlar anında durur -
çözüm şikayet. daha hattındaki bitmemiş bile.
Mh tınlamıyorsa thh ye şikayet yaz ekran görüntüleriyle beraber. tarifede hala mb kaldığını, bitmemesine rağmen ek paket tanımladıklarını kanıtla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun.. E - devlet ile Burdan yaz şikayetini..
tuketicisikayet.btk.gov.tr
BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemihttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Btk bişey yapmıyor
Thh gidin diyor
Telekom da paket varken tlden düşüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben bu siteden çok şey hallettim. Cayma bedeli yansır diyen Dsmart platformunu şikayet ettim.
Aradılar yok mok dediler.. Sert çıktım.. Cayma bedeli çıkmadan iptal ettiler..
Aynı şekilde Digiturk iptal için zorluk çıkardı. Hemen yazdım ertesi gün arayıp iptal ettiler..
Ha mobil tarafında bir şikayetim olmadı.. Yeter ki açıklama, belge VS. Düzgün ilet.. Çözüme ulaşıyor..
Hatta şikayet var. Com a bile yaz.. Kredi kart aidatı iptal ettirdim.. Yeter ki hakkını ara..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben cozum bulamadim -
Çözende var çözemeyende btk operatöre ışık tutuyor
-
Çözemediği yerde. Tekrar kayıt açıyorum.. Cimere falan yazıyorum.. Bir şekilde yasal şikayet hakkımı kullanıp heryerden yazıyorum.Çok şükür hepsin de sonuca ulaştım..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Başvurunuz Kurumumuzca işleme alınmış olup işletmeciniz ile yazışma yapılması suretiyle mevzuat kapsamında sonuçlandırılmasını müteakip tarafınıza bildirilmek üzere işletmecinize iletilmiştir.
Kurumumuz mevzuatı çerçevesinde tüketici şikâyetleri; şikâyetlerin tasnifi neticesinde şikâyetlerin yoğunlaştığı ve/veya şikâyet konusunun yaygın abone mağduriyetlerine yol açtığının anlaşılması durumunda Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır.
Ayrıca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir.
Bilgilerinizi rica ederiz.
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü
BTK Kurumun cimere verdiği cevap . Ne anladınız buradan ?
-
Ya cimerden sonuç alamazsan. Başka şikayet yolları var.. Yaz oralara.. Tüm imkanları kullan diyorum..
Olursa olur zaten. Olmazsa yapacak bir şey yok.
Benim yaptığım Tüm şikayetler hep olumlu sonuçlandı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şuan hakem heyetinde zaten ne cevap verecekler bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- yurtiçi internet promosyonu nedir
- 0542 dolandırıcılığı
- vodafone sms servisi açma
- avantajlı internet aşım paketi nasıl iptal edilir
- aradığınız kişi şu anda çağrı kabul etmiyor türk telekom
- ağda kayıtlı değil sorunu
- wifi araması nedir
- turkcell abone sayısı
- özel numara bulma
- vodafone superbox fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X