Vodafone kullanıcısıyım. Geçen yıl ligtv maçlar vs derken yılı bitirdik. Sonraki dönemde defalarca arandım ve bana önerilen tarifeleri beğenmedim. Aynı tarifemde bu yıl lig tv de olmadığı için fiyat indirimi talep ettim veya internet arttırımı istedim. 3-5 defa daha arandım ancak kabul etmedim. Aradan 5-6 ay geçti ve vodafone online den tarifemi değiştireyim dedim. Baktım ki alt tarifelere geçiş yok. Geçersem taahhüt bedeli odemem gerekiyormuş.
Müşteri hizmetleri yardımcı olamayacaklarını yapacakları hiç bir şey olmadıklarını söyledi. Ben taahütüm bittikten sonra süre uzatımına gitmedim. Otamatik olarak sözleşmemin uzadığını söylediler. Böyle birşey nasıl olabilir. Keriz yerine konulduğumu düşünüyorum. Biz parayı sokaktan mı topluyoruz. Vodafone köle gibi bizi kendisine nasıl mahkum eder.
Nereye şikayet edebiliriz. Ne yapmalıyım arkadaşlar.