Türk Telekom'un kapalı alanlar, özellikle AVM vb içinde mağazaların, marketlerin kapıya uzak kısımlarında çekmemesi nedeniyle Ocak 2022 itibarı ile Vodafone RED tarifesine geçtiğimden beri 2 net sorun yaşıyorum. 1) Değil kapalı AVM, açık alanda bile internet olmuyor ve tek çözümü ya telefonu yeniden başlatmak veya uçak modunu açıp kapatmak. Sonrasında bir yerde wifi ile bağlanıp, oradan ayrılınca wifi kesildiği için mobil internet aktif oluyor ama yine bağlanmıyor. Mobil interneti kapatıp açmak da işe yaramıyor. Tek çözüm uçak modunu açıp kapatınca bağlanıyor ve bir sonraki wifi bağlantısına kadar sorunsuz, yüksek hızda bağlanıyor. 2) Mobil internet ile bağlıyken telefon çok ısınıyor.
3) Evde Wifi ile bağlıyken evden uzaklaşınca wifi otomatik kapanır ve mobil internete geçerdi. Ancak operatör değiştiğinden beri, wifi sinyali olmasa bile wifi açık kalıyor, manuel olarak kapatmak gerekiyor. Telefonum Galaxy S20+ Android 11 kurulu ve 2 yıldır TT hattım ile bu sorunların hiçbiri yoktu. Son iki haftada 2 defa MH'ni aradım, hattı resetlediler, APN silip yeniden ekledim, tüm internet servislerini tek tek iptal edip yeniden aktive ettiler (bu konuda gelen SMS mesajlarından anladım) telefonu 3-4 kere yeniden başlatın dediler vs ama sorun çözülmedi. Google aramalarında da bu sorunla ilgili hiçbirşey bulamayınca, son ümit belki bir "damdan düşen" bulurum diye buraya yazdım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dasarum -- 17 Ocak 2022; 16:16:0 > |
Vodafone Red, sinir bozucu bir mobil internet sorunu!
-
-
kaçın kurtarın kendinizi ılk aydasın cayma bedeli çk fazla cıkmaz. 1 yıl boyunca katlanılmaz hocam.
-
Yapmayın yav, başka çözümü yok mu?
31.12 kampanyası ile TT'dan geçtim. Geçmeden önce son kez TT'u arayıp "diğer operatör hem sizin teklfinizden ucuza hem de % 40 fazla intenet sunuyor, uygun bir teklif öneriniz yoksa 5 yıllık abonenizi kayb ediyorsunuz, eşim de 4 ay sonra taahütü bitince geçecek" diye uyarmama rağmen başka bir teklifmiz yok siz bilirsiniz deyince, RED'e geçtm.
Anlamadığım diğer bir konu, oğlum da 3 yıl önce TT'den Vodafone'a geçti (Red değil, telefonu IP 11) bu sorunların hiç biri yok. Hatta yan yana test ediyoruz, herşey düzgün. Acaba benim SIM kartta bir sorun var, veya Vodafone IOS ile sorunsuz, Android ile mi sorun çıkartıyor?
Dediğim gibi garip ve sinir bozucu bir durum. Umarım bu problemi yaşamış ve çözümünü bilen biri çıkar. RED avantajları yüzünden operatör değiştirmek en son düşüncem şimdilik.
-
vodafone da internet hızı gecekten sıkıntı.
sunu da kesferttım sebeke cekım kalıtesıne ek olarak kullanılan telefonun sar degerının de yuksek olması daha ıyı cekım dolayısıyla net kalıtesı saglıyor.
sar degerı dusuk telefonlar cekımı dusuk bu yuzden de ınternet kalıtesını etkılıyor.
bilginiz olsun
-
Bu rakamlar dediğinizi teyid ediyor gibi. Umarım bu fark tesadüftür.
Galaxy S20+ Iphone 11 Pro Max
Ancak çekim kalitesinden ayrı, wifi kesip uçak modunu kapatıp açmadan internete bağlanamamak çok sıra dışı ve hiç kimse yazmadığı için SIM karttan şüpheleniyorum. Telefon ve SIM kart değiştirip deneyeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dasarum -- 17 Ocak 2022; 17:9:56 > -
hocam maaleseef far k ediyor. xiaomi iphone gibi telefonlar sar degeeri daha yuksek mesela cekım net hızı saglıyor .
samsung mumkun ldugunca saglık ıcın sar degerını dusuk tutuyor buda hangı hattı kullanırsan kullan ısterse dıbınde baz ıstasyonu olsun bıraz da olsa etkılıyor
cunku herseyı yapmıssınız ben bunu telefon sar degerınden oldugunu dusunuyorum.
aynı yerde oglunuuzu vodafone kullanıp net hızında sorun yasamaması bunu gosterıyor
-
Ama mesele hat hızı değil, hattın HİÇ olmaması.
Speedtest açınca network error hatası veriyor, uçak modunu açıp kapatınca hat hemen bağlanıyor ve ne hız, ne ping sürelerinde bir sorun olmuyor. SAR değeri ile ilgili olsa uçak modunu açık kapatınca da bağlanmaması lazım. Yani benim sorunum ile sizin söz ettiğiniz 2 farklı konu.
-
hocam sim karti degistirin. bayiden yeni bir sim kart alin. sorun hala devam ediyorsa da hattinizi tasirsiniz -
Turkcell'e geçmemenin zararları v1. -
Tobi ye selamımı söyle halleder 😀
Olmadı sim kart değişimi sana yardımcı olabilir
-
Bana da her seferinde Tobi çıkıyor ama soru cevapla sorunu çözemeyince MH'ne aktarıyor. -
Vodafone Yanımda uygulamasında 5 tane kayıtlı hesabım var,yakınlarımın dostlarımın. Red kullanan bir hat ile TOBİ'ye bağlandım,direkt canlı desteğe bağladı. Ama kendi Vodafone faturasız hattımla TOBİ'ye girdim,beni canlı desteğe bağlamadı. Ayrımcılık var, red tarife kullanıyorsan harbi önceliklisin. Normal faturalı bir hatla denedim,542 numarasına yönlendirdi.
Red kullanıyorsan yağlıyor,faturalıysan ballıyor,faturasızsan köpek çekiyor. -
Evet Red tarife özelliklerinde canlı MH yazıyor zaten Ama ben aradığımda ilk önce hep Tobi çıktı telefona. Sonra canlı MH. Belki yoğunluktandır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X