Şimdi Ara

VODAFONE REZALETİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bundan 2 ay once bulundugum bolgede aılemde dahıl tanıdıgım butun vodafone lularında yasadıgı ınternet hızı yavaslıgı ıle musterşi hizmetlerıni aradım hızımız ortalama 5-8 mbıt arasında fullhd vıdeo ızlemek bıle zor aradan gecen 2 ayın ardından ne bır gerı donus ne bır ıyılestırme yapılmadı bulundugum bolge trabzonun gelışmekte olan bır bolgesı ve sahılde sahırın gobegınde bıryer koye gıdıyorum bakın goye koyde 50mbıt hız goruyorum 4.5g de ama bı hız 3g nın hızlarından bıle dusuk hız ne yapabılırım bu konu ıcın arkadaslar ve bu aralar nnmusterı hızmetlerıne ulaşmakta ıskence arıyorsun 30 dk hatta beklıyorsun baglanıyorsun pattt musterı hızmetlerı hattan dusmus



  • turkcell de boyle bır durum oldugu zaman musterı temsılcısı gerı arıyor sıryunu cozmek ıcın
  • 2mbps nin üzerinde hız veriyorlar sa sorun yok demektir

    Köyde ya kullanıcı az ya da veri akışı pek yok hız almanız normal

    Diğer tüm hatlarda tekrar arama yapıp durumu bildirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone'dayım 5 senedir, onca talebimde hiçbir istasyona iyileştirme yaptıramadım saldım bende.

    Allah yardımcın olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vodafone standartlarında 5-8 mbps gayet yüksek bir hız, ayrıca stabil 5-8 veriyorsa haline şükret bence, vodafoneda ben 1 mbps üstünü zor görüyordum. ayrıca gerçekci olmak gerekirse ping ve jitter yüksek değilse 5 mbps ile mobilde yapamayacağın hiç bir şey yok, her ihtiyacını görür, yeterki stabil versin, ayrıca vodafone her başlıkta bu forumda konuşuluyor, dibin dibi bir firma, bu konuları okuyup, performans beklentisine girmekte bana bi tuhaf geliyor...
  • Ne yazık ki Vodafone'un ülkemizde genel olarak hızları düşük. Her ne kadar Türk Telekom'dan kapsaması iyi olsada, Vodafone'un hızları yerlerde.

    Müşteri hizmetleri birşey yapmayacaktır diye tahmin ediyorum. Zaten müşteri hizmetleri sorun çözemiyor. Vodafone 2mbps üstü hızları normal olarak görüyor.

    Tek çare TT veya Turkcell'e taşımak. Köyde iseniz Turkcell öneririm. TT merkezlere yatırım yaptığı için çekmeyebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vodafone kolay paket kullanıyorum. Haftalık 15gb hediye net geldi, kullanımımda hediyeden değil kendi paketimden net düştüğünü farkedip müşteri hizmetlerini aradım. Aldığım cevap traji komik, benim kolay pakrt bana özel hediye olarak gözüküyormuş ilk onda ki gbları harcayıp sonrasında hediyeyi kullanabilirmişim. Yani bir hafta içinde bütün netini bitir biz sana yine geçirelim diyorlar. Bana bedavaya kolay paket vermiyorlar sonuçta parasını ödüyorum ve hediye paketimi kullandırmıyolar. Bunun üzerine youtube paketi almak istedim onuda TL yükleyerek alabiliyormuşuz. Hattıma paket tanımlı olduğu için TL yüklediğimde direk ona gider mi diye mh lerini aradım. Aldığım cevap yine baya komikti. Kolay paketi yine hediye olarak görüp ilk youtube paketi almama uygun bir paket alıp ardından youtube paketini satın alabiliyormuşum. Bu düzeni sağlayan tüm yetkililerin ve insanın aklıyla dalga geçen sistemin Allahtan en kısa sürede cezasını bulmasını istiyorum çünkü başvuracak başka merci kalmadı. Allaha havale ettim arkadaşlar siz siz olun vodafone a geçerken 3 kere düşünün bu yazıdan sonra

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Vuslatteri V kullanıcısına yanıt
    Evet, Vodafone Yanımda uygulamasında da bakıldığında Kolay Paketler "Ek Paket" olarak sisteme tanımlanıyor. Bildiğim kadarıyla ise Pass paketleri için de ana bir paketiniz(tarifeniz) olması gerekiyor. Bu karışıklık yüzünden ise Pass paketleri alınamıyor. Vodafone'nun eski tarife sistemine geri dönmesi gerekiyor. Kolay Paket sistemi çok karışık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 26 Eylül 2020; 14:33:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bugun tekrardan anladım ne kadar acız olduklarını anladım bana gonderdıklerı mesajla
    Degerli musterimiz, kapsama sikayetinize istinaden bulundugunuz bolge incelenmis, bolgenizde kaliteli bir hizmet alabilmeniz icin uygun sinyal seviyesinin saglandigi tespit edilmistir. Sorununuzun devam etmesi durumunda cihaz ayarlarinizi kontrol etmenizi ve hattinizi farkli bir cihazda denemenizi oneririz.
    yıne 25 dk beklemenın ardından musterı hızmetlerıne baglandım ve aa sorun yok dıyorlar yapacak bırseyımız yok tekrardan kayıt olustururuz dedı ve turkcell ı aradım gecmek ıcın aradıgım hat vodafonun hattı ve bekleme surum sadece 2 dk 2 dk sonra turkcell de paketımı begenıp gecıs ıslemlerını baslattım 3 ayda kanser ettıler mobıılden ya
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.