Şimdi Ara

Vodafone REZİLLİĞİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Adıma kayıtlı faturalı hattım üzerine bir yakınım, vodafonun cihaz kampanyasından bi vakitte, ıslak imzam olmadan cihaz almış. Cihazı alan maalesef ki yakınım olan kişi borçlarını ödemeyerek vodafon müşteri temsilcisi bu borcu benim ödemem için arama yaptı. Ödemediğim takdirde icra mahkemesine gidilecekmiş. Bunun üzerine görüştüğüm müşteri temsilcisine durumu anlattım. Alınan cihazın ne marka olduğu hangi bayiiden alındığına dair bilgim olamadığını söyledim. müşteri temsilciside bana, dilekçe ıslak imza örnekleri, kimliğin arkalı önlü fotoğraflarını mail olarak vodafone.com.tr ye yollamamı istedi ve yolladım. Yaklaşık 2 hafta sonra çözümlendiğini aradığım zaman öğrendim(herhangi kısa msj veya mail gelmedi). Müşteri temsilcisi telefonun alındığı bayiinin, bayii kodunu benden istedi bayii adına şikayet açılacakmış. Bende cevaben, ne telefon markasını ne de alınan bayii ile ilgili bi bilgim olmadığını söyledim ve bunu daha önce ki dilekçemde belirttiğim halde hala benden bu ısrarla bayii kodu soruldu. Bunu bilmediğimi müşteri temsilcisine defalarca izah etmem rağmen müşteri temsilcisi otomatiğe bağlamış gibi ısrarla bayii kodunu istiyordu. Velhasıl tartıştıktan bi çözüme ulaşmadan telefonu kapattık. Islak imzamın cihaz alınan bayiideki imza ile uyuşmadığı ortaya çıktığı halde hala çözüm yerine sorunu daha da büyütmemi istiyorlardı. Konuma dair son bir dilekçe yazıp gönderdim attığım maile yönelik müşteri temsilcisinden bilgi alacaktım ki bu kezde müşteri temsilcisine bağlanamıyordum (muhtemelen kara listeye alındım). Her defasında müşteri temsilcileri başka müşteriler ile görüştüğünü ve beklemem isteniyordu. Yaklaşık 30 dk boyunca beklememe rağmen müşteri temsilcisine bağlanamıyorum. Bu konuda da vodafone şikayet kaydı oluşturdum self servis üzerinden hala cevap gelmedi. Bende durumu vodafone forma yazıp gönderdim sonuç olarak bana şu şekilde dönüş yapıldı;

    "Konuyla ilgili göndermiş olduğun dilekçe incelenmiştir. Dilekçende belirttiğin yakının onayı dahilinde(dolayısıyla tarafının bilgisi dahilinde) işlem sağlandığı için talep olumsuz değerlendirilmiştir. Bunun dışında ilgili kişi ile irtibata geçerek ilgili cep merkezinin ismini ya da adresini paylaşman halinde bayi üzerinden şikayet kaydı oluşturularak tekrar değerlendirmeye alınabilir. Bunun dışında tarafımızdan farklı bir aksiyon alınamamaktadır."

    Alınan cihazda tarafımı onayı falan yoktu bi şekilde kimlik bilgilerimle alınmış bi cihaz. Önüne gelen şahıs ben şunun yakınıyım deyip kişinin hakkında alışveriş yapma veyahut başka şeyler yapma hakkına sahip midir sorarım size forum ahalisi? Bahsi geçen yakınım olacak insanlıktan nasibini almamış şahısa, ne yazık ki ulaşamıyorum bunuda belirttim vodafona ama adamlar cihaz borcunu benden almak için işi habire yokuşa sürüp duruyorlar.

    Bu konuda bilgi sahibi olan hukukçu arkadaşlar veya hukuktan tam olarak anlayan arkadaşlar veyahut başından bu ve benzeri bi olay geçmiş kişiler beni aydınlatıp bundan böyle nasıl bir yol izlemem gerektiğini açıklayabilir mi?







  • Telefonun fiyatı ne kadar ?
  • fiyatı hakkında bilgim yok şuana kadar 400 lira kadar borç birikmiş onu öğrendim.
  • Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz o zaman. Kaymakamlığa gidip bir dilekçe vermeye bakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkyb

    Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz o zaman. Kaymakamlığa gidip bir dilekçe vermeye bakar.

    İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Tüketici hakem heyeti durumumu çözebilir mi sizce?. Bu konuda hem vodafona hemde cihazı alan şahıs hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunmam daha doğru olmaz mı acaba?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.