Şimdi Ara

Vodafone supernet hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Bu yazıyı perşembe günü mail olarak vodafone gönderdim ve üstüne 3 kere daha aradım hala bi sonuç yok bende foruma yazıp supernete geçmek yada abone olmak isteyenlere bir yardımım dokunur diye düşündüm.



    0005282xxxx numaralı abonenizim. Telefon üzerinden başvuruda bulundum mail olarak gelen sözleşmeyi imzalayıp MNG kargo ile verilen adres koduna gönderdim. Sözleşmeyi gönderdik ten sonra adrese telekomdan ekip geldi. Gelecek olan ekip adresi bulamadığını tarif
    etmemi rica etti. Tarif ettim geldiler ve mevcut alt yapının uygun olduğunu söyleyip gittiler. 19 eylül de ise gelenmodeminiz MNG kargoya verildi şeklinde mesaj aldım. Ayrıca aynı gün jetfatura.co., adsl kullanıcı bilgilerim ve modeminizi bağladığınızda internete
    erişim sağlayabilirsiniz diye de mesajlar geldi. 21 eylül de ise modem geldi. Ayrıca modeminiz teslim edildi diye msjda geldi. Modem geldiğinde ara yüzden ayarları yapıp hat bağlantısını yaptım ama sinyal (DSL) yoktu. Müşteri hizmetlerini aradım ekip yönlendireceklerini
    söylediler. 2 gün sonra gelen ekip yine adres için tarif istedi. Meğer benim sözleşmede belirttiğim kapı numarası ile sisteme girilen kapı numarası farklıymış. Gelen ekip sinyali verdiğini söyleyip adresten ayrıldı. Ekip gider gitmez adresin düzeltilmesi için
    müşteri hizmetlerini aradım olması gereken adres bilgilerimi verdim ve düzelttiklerini belirttiler. Daha sonra yaklaşık 3 saat kadar sonra modemde sinyal olmadığını gördüm ekip adresteyken vardı ama fırsatım olmadığından internete girmedim. Tekrar müşteri
    hizmetlerini aradım konuyu aktardım bana güncel adresimi sordular ekip yölendireceğiz dediler ben daha önce adres bilgilerimi verdiğimi söyledim teyit amaçlı gerektiğini söyleyip tekrardan adresi söylememiştir istediler bende söyledim. Aradan 3 gün geçti gelen
    yada arayan olmadığından tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Konu hakkında tekrar bilgi verdim. İşlemlerin acileyiti için kayıt açtıklarını 48 saat beklememi rica ettiler. Aradan geçen zamanda yine arayan sorun ve gelen olmadığı için tekrar müşteri hizmetlerini
    aradım. Benden yine adres bilgisi istediler. Bu sefer yine aynı adresi verip belirttiğim sokak isminden önce caddeyide söyledim. Yani xxx caddesi xxx sokak şeklinde. Aradan yine 2-3 gün geçti telekom ekibi aradı adresi tarif etmemi istedi tarif ettim ama bana
    belirttiğiniz sokak ismi burada yazmıyor cadde ismi var devreye alamayız dediler ve gelmediler. Ben yine müşteri hizmetlerini aradım konuyu aktardım benden yine adresimi istediler ama bu seferki müşteri hizmetleri çalışanı bana belirttiğiniz sokakta belirttiğiniz
    kapı numarası sistemde çıkmıyor dedi. Meğer sistemde kapı numarası çıkmıyor muş ama işini seven müşteri hizmetlerin deki arkadaşlar farklı kapı numarası giriyormuş sisteme banada bunu söylemiyorlar işlerini çok sevdikleri için galiba. Herneyse yine bi kayıt
    daha açıldı yine gelen yok tekrar tekrar aradım yine gelen yok inanın buraya detaylı yazdım gibi ama bunlar olurken arada o kadar çok müşteri hizmetlerini aradım ki onları yazmadım buraya. Bana bilmemne müdürlüğüne git adresini öğren diyenler bile oldu. Halbuki
    bana gelen tüm fatutalarda hatta edevlette bile yazan adresimi verdim sürekli. Yine herneyse ben biraz araştırma yaptım ve sokağın eski ismini ve kapı numarasını öğrendim ( geçen hafta ) tekrar müşteri hizmetlerini arayıp buraya yazdıklarımın aynısını anlatıp
    ( her müşteri hizmetlerini aradığım da anlatıyorum ) eski adres ve kapı numarasını söyledim yetkili sistemlerinde çıktığını söyledi ve kayıt açtı yine aradan nerdeyse 1 hafta olacak ne gelen var ne giden tabi ben bu arada hala müşteri hizmetlerini arıyorum
    ve aciliyet kaydı açıyorlar sadece. En son yani bu yazıyı yazmadan yarım saat önce ( çünkü yazıyı anca yarım saatte yazdım ) müşteri hizmetlerini aradım artık beni tanıdıkların da mı yoksa sistemde aradığımda 1 aydır hizmet veremediğimiz abone yazısı çıkıp
    salladıklarından mı bilemedim sistemde arıza var sonra arayın dediler neden aradığını bile sormadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Pazartesi günü telekomdan ekip geldi bağlantı ve hat kontrolünü yaptığını bugün en geç yarın (salı) DSL sinyali geleceğini yani internetin açılacağını söyledi. Salı günü gece yarısına kadar bekledim modeme DSL sinyali gelemedi. Müşteri hizmetlerini aradım yine kayıt açtılar yarın (yani bugün için)/DSL sinyali verileceğini söylediler. Bugün yine modemde dsl sinyali yok. Kayıt açmaktan başka bir şey yapmayan müşteri hizmetlerini tekrar aradıım yine kayıt açtılar :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala übernetten ses seda sinyal yok. Az önce aradım 15 dakika bekledim hat düşmeyince kapattım. 1 kişi bakıyor herhalde telefonlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiber bağlatcaksanız gerçekten tarife ve hizmet olarak çok iyidir ama adsl bağlatıcaksanız çok uğraşmayın derim gidin ttnet alın 1 gün sonra hemen bağlıyorlar süperonline adsl bile daha hızlı açılıyor bilerek yapıyorlar
  • Keşke bulunduğum yerde fiber alt yapısı olsa. Açıkçası vodafone fiyatına aldandım diyebilirim. 1 ay geçti adamlar aya 2 günde insan gönderiyor bunlar 1 aydır internet hizmeti veremediler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ramulda kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Ben de geçen hafta TTnet'e kızıp 8 ay kalan taahhüdümü bozmayı göze alarak Vodafone'a geçiş yapmaya karar verdim. Geçen hafta sözleşmem kurye ile geldi. Geçiş onayı için beni aradılar, son kez TTnet ile görüşüp öyle onay vermek istedim. TTnet telefonun sabit ücreti için kolaylık yapmayınca onay verdim geçişe. Vodafone müşteri hizmetlerini her aramamda en az 15 dk bekleyerek bağlanabildim. Gündüz yoğun oluyor düşüncesiyle en son dün gece 01:30 da aradım saat 02:00 da kimseye bağlanamadan hat düştü. Bu şekilde bağlanamayacağımı anlayınca yeni abonelik talebi yapıyormuş gibi tuşlama yaptım. Sonunda bir müşteri temsilcisine bağlandım. Aslında geçiş ile ilgili bir şey sormak için aramıştım ama çağrı merkezinin rezil halini görünce iptal etmek istediğimi söyledim. İptal talebini aldılar, TTnet'e geri döndüm. Yani kısacası Allah yüzüme baktı ben yol yakınken geri döndüm. Daha ucuz diye Vodafone'a bulaşmayın. Biraz pahalı ama TTnet'in hizmet kalitesi çok iyi.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone yeni faturasız hat
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.