Şimdi Ara

VODAFONE Taahhüt FİYASKOSU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Annemin hattında Vodafone yanımda uygulamasında Taahhüt bitiş tarihi 06.02.2020 olarak görülüyordu. Son bir ay kala defalarca bakıldı. Şubat ayı telekom'a geçiş yaparken görevli ile bir kere daha kontrol ettik. 04.02.2020 tarihine gelecek şekilde geçişi yaptılar. Ama bugün 236,34 lira cayma bedeli üzerine eklenmiş Vodafone faturası gelince müşteri hizmetlerini aradım.

    Fiyasko kısmı burada: Kendi monitörlerinde Taahhüt bitiş tarihi 07.07.2020 olarak görülüyormuş. Anlatıyorum defalarca kontrolünü yaptım. Sizin sistem böyle dese ben deli miyim niye geçeyim. O kadar para ödeyeyim. Telefon ile annenizi arkadaşlar aramış olabilir. Orada tarife değişikliği yapıp otomatik taahhüt uzatmış olabilirsiniz dedi.

    Ben de 6 gb olanı ek ücret karşılığı 8 gb a çıkartmış olduklarını, ama bu esnada taahhüt hakkında bilgi vermediklerini kaldı ki bilgi vermiş olsalar dahi elimizde resmi olarak vodafone ile ilgili durumumuzu kendi programlarından takip ettiğimizi ve oraya işlenmediğini bunun her anlamda ciddi bir sistemsel hata olduğunu söyledim. Bizzat girin uygulamanın bir şekilde veri kaydı vardır. 10 gün öncesine kadar aktifti dedim. Oradan hat kapandığı için bakamadıklarını bir çözüm üretemeyeceklerini söylediler.

    Sene 2020 ama taş devri ilkelliğinde firmaların hukuk dışı tonla saçmalıkları ile karşı karşıya kalıyoruz. Özellikle söyledim yahu dedim parasında da değilim. Annemiz öderim de lanet olsun başkalarının da başı yanmasın. Kendi programınız hatalı onu düzeltin öyleyse işleyişiniz de çok ciddi bir kusur var. Hem telefon kampanyası hem online bildirim sistem hatası ikisi bir arada onu giderin. Hiç oralı bile olmadılar. Şikayet Var'a da durumu bildirdim. Bu adamların bir şeyleri düzeltecekleri olmadığından siz arayın her ne kadar müşteri temsilcisine bağlanmanız da mucize gibi olsa da oradaki akıllı asistan taahhüt tarihinizi söylese de(artık onun da doğruluğu muamma bilgiyi nereden okuyorsa.) net öğrenin. Üç kağıt noktasında çığır açıyorlar.







  • Bi thh basvurun derim. İptal veya odendiyse fatura iade karari cikabilir.
  • Vodafonda çakallığın bini bir para geçen yıl eşimin kullandığı 4gb 23 tl lik paketin 32 tl 6gb a çıkarılmış olduğunu bir kaç ay sonra yetersiz bakiyeden paket yenilenmeyince farkettik...

    vodafonda beklenmedik anlarda ekrana bildirim geliyor ve ekrandan gitsin diye kaybolsun diye içgüdüsel olarak "Tamam" a bastığınız anda vodafon çakalları elini oğuşturmaya başlıyor.
    Bu ekran bildirimine herhangi birşey yapmadığınızda zaten 8-10 sn sonra ekrandan kayboluyor yani sonradan durumu ispatlayacağnız bir iz de kalmıyor... Ben geçen yıl birini yakalayıp ekran görüntüsü aldım. Bikaç gündür de yeni bir tür peydah oldu onu da yakaladım

    konuyla ilgili paylaşımımhttps://forum.donanimhaber.com/vodafon-kullananlar-dikkat--137756976#137757502

    VODAFONE Taahhüt FİYASKOSU
    VODAFONE Taahhüt FİYASKOSU




  • Ya benimde Turkcell'den taahhütüm 19'unda bitiyor ben bugün TT'den hat taşıma işlemi başlattım banada çıkarmasınlar şimdi bir şeyler :(
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.