Şimdi Ara

Vodafone Türkiye %33,9 İle Rekor Pazar Payına Ulaştı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Türkiye’nin dijital geleceğine liderlik etmeyi hedefleyen Vodafone, birinci yaşını dolduran Dijital Dönüşüm Hareketi kapsamında bir yılda 5 milyonu aşkın kişiyi dijitalleştirdi. Dijitalleşme vizyonu ile veri gelirlerinde %73'lük artış kaydeden şirket, toplam mobil gelire göre %33,9* ile bugüne kadarki en yüksek pazar payı ile yeni bir rekora imza attı.

    Vodafone Türkiye CEO'su Gökhan Öğüt, 2015 yılında mobil ve sabit telekomünikasyon şirketi olarak daha güçlü adımlar atacaklarını söyledi. Öğüt, ihalesi bu yıl yapılması beklenen 4G teknolojisi için de kapsamlı bir yatırım planına odaklandıklarına dikkat çekti.

    Türkiye'nin uçtan uca dijital kalkınmasına öncülük etme hedefiyle Kasım 2013'te DijitalDönüşüm Hareketi adlı stratejik programını ilan eden Vodafone Türkiye, programın hayata geçmesinden bu yana elde ettiği sonuçları paylaştı. Şirket, stratejik programı kapsamında 5 milyonu aşkın abonesini bu yıl içinde dijital yaşam ile buluşturduğunu açıkladı. Vodafone Türkiye, mobil internet kullanımının artmasıyla veri gelirlerini 2014-15mali yılının üçüncü çeyreğinde, geçen senenin aynı dönemine göre %73 artırdı.

    %33,9 ile mobil gelirleri pazar payında rekor

    Vodafone Türkiye, dijital dönüşüm vizyonunda gelinen son nokta ve gelecek hedeflerinin yanı sıra 2014-15 mali yılının üçüncü çeyrek sonuçlarını da düzenlediği basın toplantısında paylaştı. 5 yıllık bir dönemi kapsayan Dijital Dönüşüm Hareketi kapsamında yatırımlarını artırarak sürdüren şirket, toplam mobil gelire göre %33,9 pazar payına ulaştığını açıkladı.

    Öğüt: Her 1 TL'lik yatırım, GSYH'da 3,6 TL'ye kadar artış sağlıyor

    Dünyada 3 milyar insanın artık "çevrimiçi" olduğuna ve dijital yaşam ile tanıştığına dikkat çeken Vodafone Türkiye CEO'su Gökhan Öğüt, şöyle konuştu:
    "Genişbant teknolojiler, sağlıktan tarıma, finanstan eğitime, her alanda yenilikçi hizmetler sunarak, yatay kestiği sektörlerde sağladığı verimlilik artışıyla tüm dünyada ekonomik büyümenin lokomotifi oluyor. Kalkınma Bakanlığımızın Bilgi Toplumu Stratejisi Eylem Planı'nda yer alan Makro Ekonomik Projeksiyonlar ve Fırsatlar Raporu'na göre Türkiye'de 10 yılda yapılacak her 1 TL'lik bilgi işlem yatırımının Gayri Safi Yurtiçi Hasıla'da (GSYH) 3,6 TL'ye kadar artış sağlayacağı tahmin ediliyor. Rakamlar, ülkemizde de dijitalleşmenin ekonomik kalkınmada önemli payı bulunduğunu gösteriyor."
    Gökhan Öğüt, dijitalleşmenin işgücü kavramına da yeni bir boyut kazandırdığını ve dijital işgücünün hızla geliştiğini kaydederken şu ifadeleri kullandı:

    "Vodafone Enstitüsü ve YouGov işbirliğiyle hazırlanan ve aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 9 Avrupa ülkesinde, yaşları 18-30 arasında değişen gençleri kapsayan 'Dijital Dönüşümü Konuşmak' adlı araştırmaya göre, gençlerimizin %62'si anne-babalarından daha iyi bir geleceğe sahip olacağına inanırken, büyük bir çoğunluk dijital dönüşümhakkında olumlu düşünüyor. Türkiye'deki gençlerin %28'i, ilave olarak, dijital dönüşümün yarattığı yeni iş olanaklarının, değişen/kaybolan iş olanaklarından daha fazla olacağını belirtiyor. Türkiye'deki gençler, diğer ülkelerle karşılaştırıldığında yaklaşık 2-2,5 katı daha iyimser bir değerlendirme yapıyorlar. Bu da bizi ülkemizin uçtan uca dijitalleşme potansiyeli hakkında umutlandırıyor ve dijital dönüşüme olan inancımızı güçlendiriyor. "
    "Bireyleri dijitalleştirdik, işletmelerin dijital haritasını çıkardık"

    Bu verilerle Türkiye için daha iyi bir gelecek hedefiyle başlattıkları Dijital DönüşümHareketi'nde bir yılı geride bıraktıklarını söyleyen Öğüt, bu süreçte yaptıkları yatırımlar sayesinde 5 milyonu aşkın kişiyi dijitalleşmeyle tanıştırdıklarını, diğer yandan ise kurumsal segmentte "Yarına Hazırım" isimli programlarıyla Türkiye'nin dijital haritasını çıkarttıklarını belirtti. Öğüt, Dijitalleşme Endeksi ile 700 bin şirkete ulaştıklarının ve bunlardan 17 bininin kendi puanlamasını bu endeks aracılığıyla çıkarttığının altını çizdi.
    Hem bireylerin hem de kurumların bu yolla dijital dünyanın oyuncusu haline gelmesinden duydukları mutluluğu dile getiren Öğüt, bu olumlu durumun finansal sonuçlarına da yansıdığını söyledi. Öğüt şöyle devam etti:

    "Vodafone Türkiye, 21 çeyrektir** toplam mobil gelirlerinde kesintisiz çift haneli büyümesini devam ettiriyor. 2014-15 mali yılının üçüncü çeyreğinde toplam mobil gelirlerimiz, geçen yılın aynı dönemine göre %21,5 artarak 1,8 milyar TL'ye ulaştı. Diğer yandan, Dijital Dönüşüm Hareketimizin de etkisiyle veri kullanımı, büyümenin lokomotifi oldu. Buna göre, üçüncü çeyrek itibariyle akıllı telefon penetrasyonumuz %41,8'e çıkarken, veri gelirlerimiz geçen yılın aynı dönemine göre %73 arttı. Abonelerimizin toplam veri kullanımı ise geçen yılın aynı dönemine göre %137 artarak üçüncü çeyrekte 22 milyar megabayta ulaştı. Son olarak da pazar payımızın %33,9'luk rekora ulaştığını görmek bizi dijital dönüşüm yolunda cesaretlendiren bir başka gelişme oldu."

    Bu dönemde şirketin abone sayısı 20,5 milyon olarak gerçekleşirken, faturalı abone sayısı da geçen yılın aynı dönemine göre 1 milyonu aşkın net abone artışı ile 8,3 milyona ulaştı.

    "2015'te teknoloji yatırımının yeni 3 odağı: Fiber, Evde İnternet ve 4G"

    2015 yılında yatırımlarının odağında 4G hazırlıkları, fiber ve mobildeki birikimlerini sabit iletişim hizmetlerine de taşımak olduğuna vurgu yapan Gökhan Öğüt, şöyle devam etti:
    "2015 yılı bizim için sadece bir mobil iletişim şirketi olmaktan çıkıp, evde ADSL, fiber internet ve TV gibi birçok sabit iletişim hizmetini de müşterilerine tek çatı altında sunan bir mobil ve sabit telekomünikasyon şirketi olma yolunda çok kritik bir yıl olacak. Müşterilerimizin 'her an her yerde' dijital dünyaya kesintisiz ve yüksek hızla bağlanabilmelerini sağlayacağız. Türkiye'nin 81 iline aynı anda sunduğumuz 'Vodafone SüperNet Telefonsuz ADSL ve Fiber' hizmetimizle, tüketicilerimizin hiçbir ek ücret ödemeden, sadece ihtiyaçları olan limitsiz internete sahip olmalarını sağlıyoruz."
    "Dijitalleşmenin yeni sayfası 4G için gün sayıyoruz, global tecrübemizi Türkiye'ye taşıyacağız"

    Dijital Bağlantılı Türkiye için Teknoloji Yatırımları kapsamında 4G'yi "dijitalleşmenin yeni sayfası" olarak gördüklerini belirten Öğüt, mobil teknolojinin son halkası 4G için artıkTürkiye'nin gün saydığına dikkat çekti. Öğüt, Vodafone Grubu'nun 18 ülke ve pazarda 13,7 milyon 4G abonesine hizmet verdiğini hatırlatarak, "4G teknolojisinde global birikimimiziTürkiye'ye taşıyarak her zaman olduğu gibi son teknolojileri abonelerimizle buluşturacağız. Bu konuda yurtdışına çıkan Türkiye'deki müşterilerimize Haziran 2014'ten bu yana 4G'yi deneyimleme fırsatı sunan ilk ve tek operatör olmanın gururunu yaşıyoruz. Bugün itibariyle 4G uluslararası dolaşım hizmeti verdiğimiz ülke sayısı 37'ye ulaştı. Şimdi bu hizmeti Türkiye'deki bütün abonelerimize sunmak için aynı vizyon ve kararlılıkla çalışıyoruz"dedi.







  • şarj sömüren vodafonun böyle olması şaşırtıcı sorunu bi çözseler tamam turkcell bitecek
  • Cidden vodafone şarj sorununu musteri hizmetlerindeki bilgisiz elemanlarını sistemsel hatalarını fazla fatura gönderme hatalarını vodafone bayilerdeki calisanlarinin insan azarlamasini kendi kafasına göre tarife değiştirme sorunlarını cozerse bir de 22bin baz istasyonu sayısını 30500 yaparsa turkcell bitecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yamyamix -- 11 Mart 2015; 23:43:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumaertesi hat taşımak için gittim sistemleri yokmuş pazar da kapalı bayi dedim Ozamn başka yerden taşıyayım ben diğer bayiden yaptırayım dedi taşıma işlemini bugün kesin olurmu dedim olur dedi
    Pazar aradım temsilciyi işlem başlatılmamış dedi pazar başka bayiye gittim oradan taşıdım yarın açılacak 2sim kart var hangisi açılacak bide 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Cumaertesi hat taşımak için gittim sistemleri yokmuş pazar da kapalı bayi dedim Ozamn başka yerden taşıyayım ben diğer bayiden yaptırayım dedi taşıma işlemini bugün kesin olurmu dedim olur dedi
    Pazar aradım temsilciyi işlem başlatılmamış dedi pazar başka bayiye gittim oradan taşıdım yarın açılacak 2sim kart var hangisi açılacak bide 😁

    Bayi bilerek evrakları sisteme geç işliyor. Bunu Vodafone forumda yazmıştım, yetkili "dilerseniz bayi hakkında işlem başlatabilirim" demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyide amacı ne
    Oradan başka hat taşımıştım 7gunde taşınmıştı forumda bahsetmiştim
    Kendi kaybetti bende başka bayiden taşıdım pazar günü perşembe açılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    İyide amacı ne
    Oradan başka hat taşımıştım 7gunde taşınmıştı forumda bahsetmiştim
    Kendi kaybetti bende başka bayiden taşıdım pazar günü perşembe açılıyor

    Bayilerin belli bir hat açma kotası oluyor ondan. Kotayı dolduramazlarsa bayi lisansları iptal ediliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone'da 12-20 yaş arası genç abone o kadar çok ki,haliyle rekorlara yansıyor,
    Hiç şaşırmadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yani? Koskoca Vodafone sadece 13,7 milyon 4G abonesine mi hizmet veriyor? Artık bizde de birkaç yüz bin kişiye kullandırırlar...
  • Kendi kaşındı bende başka bayiden taşıdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence başarılı bir şirket fakat cep Shop mağazaları çok kötü yönetiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byJuck -- 17 Mart 2015; 14:42:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi cacik olmaz vodafone dan,hedef kitle arttikca fiyatlarinda yukselmeye gidiyor vodafone her seferinde ve her seferinde de buyudugu kadar bir sonra ki donemde abone kaybediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    quote:

    Orijinalden alıntı: byJuck

    Bence başarılı bir şirket fakat cep Shop mağazaları çok kötü yönetiliyor

    Cep merkezleri kötü yönetiliyor ama kötü yönetilmesindeki en büyük sorumlu Vodafone. Sudan sebeplerle bayilere ceza kesmese, numara taşıma kampanyalarından kazanılan primleri kesinti yapmadan kazanıldığı oranda verse, bayi çalışan eğitimlerine daha ağırlık verse bu sorunlar ortadan kalkacak ve bayiler daha istekli çalışacaklar.

    Son yıllarda Vodafone bayiliğinden Avea bayiliğine dönen çok bayi var. Turkcell pahalı olmasına rağmen kapanan Turkcell bayisi sayısı çok azken Vodafone bayilerini özellikle 1 kademe alt bayileri neden Avea'ya kaptırdığını oturup iyice düşünmeli

    Ayrıca bayi saltanatı devam ettiği sürece bu işler düzelmez. Bir kişi veya grubun 5-10-15-20 tane bayisi var. Turkcell tamam sıfırdan iletiişim merkezi olmak neredeyse imkansız ama Mavi nokta olmak o kadar zor değil. Avea zaten bu konuda en esnek davrananı ama Vodafone'da Turkcell mavi noktaya denk gelen Silver bayilikte sıfırdan hiç kolay değil. Tamam işi bilen kendi güvendikleri adamlara bayilik vermek istiyorlar ama artık bayilik verdikleri kişilerin gözü çok fazla doymuş durumda, bu sebeple çalışma şevklerini istisnalar hariç kaybetmiş durumdalar.

    Vodafone bayi sistemini, yapısını, primlerini, ceza sistemini ve eğitim çalışmalarını yeniden gözden geçirir ve hizmet odaklı bir çalışma yürütürse daha başarılı olacak ve abone sayısını arttıracaktır.

    cep Shop mağazaları çok kötü yönetiliyor derken vodafone nun işleyiş sistemini bilemem ben bayilerin kendilerinden bahsediyorum. kendi iç yönetimleri berbat müşteriye ilgisizlik var işi bilmezlik var. olacak işi bilgisizlikten 3 bayi olmaz dedi aradım müş. hiz. olur dediler düşünün.




  • Güzel bir anı yaşamış oldunuz. Bayilerin bilgisizlikleri gerçekten hat safhada vodafone bunlara kullanma kılavuzu göndermesi gerek gerçekten olmuyor böyle adamların tek işi iletişimi sağlamak ama onu da yapamıyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.