Şimdi Ara

Vodafone Yönlendirme Yapamıyorum Çözümü Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
4.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone kullanıcısıyım hattımı yönlendirme yapmak isterken aşağıdaki hatayı alıyorum. İnternetten yüzlerce şikayet var bununla ilgili fakat çözüm bulamadım. Müşteri hizmetleri de çözüm bulamadı. Bu nedir gerçekten kafayı yiyeceğim çözümü var mı?


    "Çağrı yönlendirme Bağlantı sorunu veya geçersiz MMI kodu."


    Vodafone Yönlendirme Yapamıyorum Çözümü Var mı?







  • Hocam tobiye yaz, servislerde yönlendirme kapalı olduğu için bu hatayı alıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Danqer23 kullanıcısına yanıt

    **21*teleffonno# yazın diye yönlendirdi beni. zaten bunu yapmıştım olmamıştı. tobi de çözüm olmadı..

  • 7542 ücretsiz ara sifre olustur sifre kapsli duruma getir 9tusla yönlendirme servis 3 tusla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu yaşıyorum kafayı yemek üzereyim çözümü bulan varsa lütfen aydınlatsın **21* denedim telefon cift sim kartli sim 1 is yerinde ulaşılamıyor sim 2 ye yonlendirmem lazım telefon ayarlarından da sonuç alamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • angaralim kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim. Sorun verdiğiniz bilgi ile çözüldü. Turkcell ve Vodafone çağrı merkezlerinin çözüm bulamadığı Upcall kullanırken mmi kodu hatası alan Vodafone kullanıcılarının da sorunu da bu bilgi ile çözülüyor.

  • Telesekreter kapalı olduğu için yapamıyorsunuz. Aynı sorunu yaşayıp şikayet kaydı açtığımda Vodafone bana bu bilgiyi vermişti. Telesekreter servisini açıp ardından 7542 için şifre belirlemeniz gerekir.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bilen Biri kullanıcısına yanıt

    cok teşekkürler deneyeyim.

  • Aynı sorunu bende yaşıyorum arama asistanı aldım ama bi işe yaramadı boşuna geçen ay 12 TL gitti

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • angaralim kullanıcısına yanıt

    Allah razı olsun. Kafayı yiyecektim. Sayende sorun çözüldü. 12TL ödeyip servis aldım o bile çözemedim.

  • ogulcanbb kullanıcısına yanıt
    7542 ücretsiz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vodafone halletmedi siz hallettiniz. Cansınız. Teşekkürler ☺️


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • angaralim kullanıcısına yanıt

    Tuttuğun altın olsun :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • angaralim kullanıcısına yanıt
    Şu olayı günlerdir çözmeye çalışıyorum varol hocam Vodafone müşteri hizmetleri bile bilmiyor iyiki DH var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.