Öğretmenim. Geçtiğimiz yaz evlendim. Eşimin üzerine taahhütlü bir internet olduğu için kendi internetimi dondurdum. Eşimin taahhütü bitince kapatıp kendi internetimi nakil etmek için 17 Ekim tarihinde Vodafone müşteri hizmetlerini aradım. Talebim alındığı yönünde kod içeren mesaj da tarafıma ulaştı. 11 Kasım'a kadar her gün aradım. Bana her gün ilgilenileceğini söylediler. En son 11 Kasım akşamı yaptığım başvurunun iptal edildiğini, yazılımsal sorunlar olduğunu öğrendim. Yeniden başvurdum. Yeniden tarafıma nakil talebi adı altında kod içeren mesaj geldi. Bugün 14 Kasım... Hala nakil yapılmadı. O günden bu güne her gün arıyorum. Kimi zaman bağırıp çağırarak, kimi zaman düzgün bir üslupla konuşuyorum ama olmuyor. Canlı derslerimizi mobil veriden yaptık ve bitik haldeyiz. 100mbit tarifem var ve kullanamıyorum. Başka hatlara da geçemiyorum taahhüt yüzünden. Turknet gibi servisler de önce nakil yapılması gerektiğini ondan sonra başvurmanız gerektiğini söylüyorlar. Tv'de Vodafone reklamı görünce bulantı geliyor artık. BIKTIM!!! < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim