Şimdi Ara

VodafoneNet Port Sorunu - 14 Gündür Hizmet Yok!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Yaşadığım sorunda benimde hata payım var ve bu konu hakkında sizlere danışmak istedi.

    Ben 2015 Aralık ayında, Ttnet ten Vodafone yalın net e geçtim.Adresime gelen kurye yalın dsl talep formunu imzalatmamış ben bunu çok geç öğrendim.çünkü internet hizmetim 3 günde aktif oldu ama neredeyse 1 ay geçti telefon hala iptal olmadı, çağrı merkezini aradım hep aktivasyon tamamlanmamış kısa süre bekleyin dediler.beklemekten sıkıldım ve kendim TürkTelekom a Telefon iptali için fax çektim ve 6. Günde telefon kapatıldı.

    Tekrar çağrı merkezini aradım yine aktivasyon tamamlanmamış dediler.Bu sürede 2 ay bekledim ve hala sonuç yoktu, en son 2. Ayda adsl aboneliğimde iptal edildi, bunun sebebi kendim telefon aboneliğimi iptal ettirmem imiş.

    Daha sonra vodafone çağrı merkezinden en sonunda öğrendim yalın dsl talep formunun taraflarına başvuru sırasında ulaşmadığını.Ama insan o zaman arayıp bilgi verir ben hata yaptıktan sonra deseniz ne anlamı var?


    Daha sonra ben 9 Mart ta gönderdim talep formunu ve hala beklemedeyim.İnternet 6 Martta gitti, talebi 9 Martta gönderdim, ara sıra arıyorum Türk Telekom portu kapatmış açması için gerekli ekiplere mail yönlendirmesi yaptık diyorlar ama 14 gün geçti hala çözüm yok, ayrıca TT ofisine gidip devre numaramı sorguladım ve taraflarına böyle bi yazı gelmemiş, eğer gelse biz hemen takarız diyorlar.Bu Vodafone net niye böyle ilgisiz, global bir firmanın adını burada kötü anmamıza neden oluyorlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam vodafone da yaşanan bir sorun çözümü mümkün değil.Ben bir ay icinde toplam 3 defa basvuru yaptim hep basvuru yarim kalmis diyip yeni basvuru olusturdular -yarim kaldiysa tamamlasana- en son vdsl yerine adsl bağladılar kafalarina göre... hata olmus 2 ile 48 saat arasinda duzeltilecek dediler, duzelme olmayinca 3. günün sonunda iptal ettim ve iptal etme sorununu çözelim diyen bile olmadi tek bildikleri bekleyin demek. Daha sonra tarafıma 1.5 tl gibi bir fatura çıkardılar su anda sikayetvar ve bimerden sikayet kayitlari oluşturdum. Ben adamlardan araba almak icin sözleşme imzaliyorum el arabasi yollayip bi de onun parasını istiyorlar terbiyesizler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.