|
Volkswagen CEO'su çileden çıktı: Avrupa gezisi sırasında elektrikli aracını şarj edemedi (3. sayfa)
-
-
id3 menzili yetmemiştir.
elektrikli otoda şehir içi menzil 400 ise uzun yolda bu 250ye düşüyor. frene basıp şarj olmadığından ve süratli gidildiğinde benzinlinin tam tersi elektrik fazla tüketiyor.
vw menzili yetmedi demiyor suçu şarj istasyonuna atıyor.
-
istasyonun biri calısmıyorsa,birinde sıra varsa,digerinde WC vs yok ise istasyonun sucu olmuyor mu?
Adam Youtube da kısın Afyon da sarja koydu arabayı 1 saat sonra geldi sarj olmamıs basında bekledi o karda kısta 1.5 saate yakın sarj etti.Burada soket bozuksa,kablo kopuksa istasyonun sucu yok mu?
-
Hyundai Kona'nın da menzili iyiydi, motorları falan verimli deniyordu.
Taycan 400 KM menzili var ama alan gaza basıyor, 200 menzili görmeden bitiriyor bataryayı. :D
-
Suç istasyonun suçu olsa da deneyim aldığın aracın yaşattığı deneyim oluyor, elektrikli araç aldım, başıma bunlar geldi oluyor. Bu tür şeyler de kullanıcıları elektrikli araçlardan uzak tutuyor.
-
İnce uçlu şarj bulamamış mı?
Apple gibi şarj soketi yaparsan bulamazsın tabükü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen 😊
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bildiğim kadarıyla o araçta da Avrupa'da en yaygın olanı CCS'ten var ki suç sokette değil tam.
-
ALmanya trilyon euro ayiriyor sarj isine. KEza ABD yetersizligin farkinda da siz olayin farkinda misiniz?
milliyetElektrikli otoya 1 milyon şarjhttps://www.milliyet.com.tr/ekonomi/elektrikli-otoya-1-milyon-sarj-6124414 -
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkanGeziye çıkarken 300km menzilli olanı almamıştır sanırım
WLTP range: 45 kWh: up to 330 km (205 mi) 58 kWh: up to 420 km (260 mi) 77 kWh: up to 550 km (340 mi)
3 farklı kapasite seçeneği var id.3 te
Alıntıları GösterBiliyorum. Muhtemelen eleman kirsal kesimde gezmis. Yoksa sarj istasyonu bulamamasi normal degil. Hatta eleman sarj istasyonu bulmusta doluymus. Yarim saat bir saat beklese belkide yer bosalirmis.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
En mantıklısı hibrit modeller.
Yeni bir batarya teknolojisi geliştirilmeden tamamen elektrikliye geçiş intihar olur.
İş görür bir pil teknolojisi gelene kadar dizel veya dizel-hibrite devam
-
quote:
Orijinalden alıntı: Timur-i lengBiliyorum. Muhtemelen eleman kirsal kesimde gezmis. Yoksa sarj istasyonu bulamamasi normal degil. Hatta eleman sarj istasyonu bulmusta doluymus. Yarim saat bir saat beklese belkide yer bosalirmis.
Alıntıları Göster1 saat şarj yeri bekle 1-2 saatte de doldur oh ne güzel.
1 günüde 30 saat yaptık mı sıkıntı kalmaz daha.
-
quote:
Orijinalden alıntı: dr20mouse1 saat şarj yeri bekle 1-2 saatte de doldur oh ne güzel.
1 günüde 30 saat yaptık mı sıkıntı kalmaz daha.
Alıntıları GösterHafiz mustafanin baklavalari nasil hic yedinmi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiyede elektrikli araç işine daha çok var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle. Elektrikli motorlar yeni bir teknoloji değil ki. En az içten yanmalı motorlar kadar geçmişi olan bir teknoloji. Eğer verimli olsaydı zaten fosil yakıtlar değil elektrik enerjisi tercih edilir, onyıllardır süregelen otomobil geçmişi ordan yürür giderdi.
Standart içten yanmalı motorlu otomobil teknolojisinin eskidiğine bende katılıyorum ama işte yerine koyulacak şeyinde en az onun kadar verimli ve sürdürülebilir olması lazım. Elektrikli araçlar gelecek vadetsede hala pazardaki yerini alamıyor. Çünkü hala içten yanmalı motorlar büyük ve güçlü bir alternatif olarak duruyor. Bu teknoloji öyle bir hale gelmeli ki artık şüphe kalmamalı ve tercih kesinlikle elektrikli araçlar olmalı. Olması gereken, bknz. ”yıkıcı inovasyon”
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: dr20mouseEn mantıklısı hibrit modeller.
Yeni bir batarya teknolojisi geliştirilmeden tamamen elektrikliye geçiş intihar olur.
İş görür bir pil teknolojisi gelene kadar dizel veya dizel-hibrite devam
Plugin hibrit en mantıklısı .uzun yolda benzin ile gidilir
batarya teknolojisi gelişiyor zaten 200kw tan daha hızlı şarj oluyor artık araçlar
batarya maliyetleri de devamlı düşüyor ama yeterli değil tabikide
-
Herbert amca menzili uzat menzili. Sitede verdiğin rakama kadar bile gitmiyor araç. 600 km menzilli yap, sağda solda şarj istasyonunu bu kadar aramazsın.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Timur-i lengHafiz mustafanin baklavalari nasil hic yedinmi?
Alıntıları GösterŞekerim var yiyemem ama yerine sarıyer kol böreğini tavsiye ederim
-
Mevcut pil teknolojisiyle o araç olur 2 ton veya üstü. Hafif, yüksek kapasiteli, hızlı şarj olan bataryalar çıkmadan elektrikli araba kahır çektirir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: cabriyo
id3 menzili yetmemiştir.
elektrikli otoda şehir içi menzil 400 ise uzun yolda bu 250ye düşüyor. frene basıp şarj olmadığından ve süratli gidildiğinde benzinlinin tam tersi elektrik fazla tüketiyor.
vw menzili yetmedi demiyor suçu şarj istasyonuna atıyor.Aksine. Dur-kalk olmayınca menzilin uzaması gerek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X