Şimdi Ara

Volkswagen CEO'su çileden çıktı: Avrupa gezisi sırasında elektrikli aracını şarj edemedi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
8.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her yönetici sattığı ürünü kullansa ürün kaliteleri tavan yapacak tavan. Maalesef ısrar ediyorlar bir ürünü satıp ürünü unutmakta. Güzel olmuş bu olay.

  • id3 menzili yetmemiştir.

    elektrikli otoda şehir içi menzil 400 ise uzun yolda bu 250ye düşüyor. frene basıp şarj olmadığından ve süratli gidildiğinde benzinlinin tam tersi elektrik fazla tüketiyor.

    vw menzili yetmedi demiyor suçu şarj istasyonuna atıyor.

  • istasyonun biri calısmıyorsa,birinde sıra varsa,digerinde WC vs yok ise istasyonun sucu olmuyor mu?

    Adam Youtube da kısın Afyon da sarja koydu arabayı 1 saat sonra geldi sarj olmamıs basında bekledi o karda kısta 1.5 saate yakın sarj etti.Burada soket bozuksa,kablo kopuksa istasyonun sucu yok mu?

  • Drummerrrr kullanıcısına yanıt

    Hyundai Kona'nın da menzili iyiydi, motorları falan verimli deniyordu.


    Taycan 400 KM menzili var ama alan gaza basıyor, 200 menzili görmeden bitiriyor bataryayı. :D

  • huso kullanıcısına yanıt

    Suç istasyonun suçu olsa da deneyim aldığın aracın yaşattığı deneyim oluyor, elektrikli araç aldım, başıma bunlar geldi oluyor. Bu tür şeyler de kullanıcıları elektrikli araçlardan uzak tutuyor.

  • İnce uçlu şarj bulamamış mı?


    Apple gibi şarj soketi yaparsan bulamazsın tabükü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Aynen 😊

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bildiğim kadarıyla o araçta da Avrupa'da en yaygın olanı CCS'ten var ki suç sokette değil tam.

  • ALmanya trilyon euro ayiriyor sarj isine. KEza ABD yetersizligin farkinda da siz olayin farkinda misiniz?


  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    Geziye çıkarken 300km menzilli olanı almamıştır sanırım


    WLTP range: 45 kWh: up to 330 km (205 mi) 58 kWh: up to 420 km (260 mi) 77 kWh: up to 550 km (340 mi)


    3 farklı kapasite seçeneği var id.3 te



    Alıntıları Göster

    Biliyorum. Muhtemelen eleman kirsal kesimde gezmis. Yoksa sarj istasyonu bulamamasi normal degil. Hatta eleman sarj istasyonu bulmusta doluymus. Yarim saat bir saat beklese belkide yer bosalirmis.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • En mantıklısı hibrit modeller.


    Yeni bir batarya teknolojisi geliştirilmeden tamamen elektrikliye geçiş intihar olur.


    İş görür bir pil teknolojisi gelene kadar dizel veya dizel-hibrite devam  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timur-i leng

    Biliyorum. Muhtemelen eleman kirsal kesimde gezmis. Yoksa sarj istasyonu bulamamasi normal degil. Hatta eleman sarj istasyonu bulmusta doluymus. Yarim saat bir saat beklese belkide yer bosalirmis.



    Alıntıları Göster

    1 saat şarj yeri bekle 1-2 saatte de doldur oh ne güzel.


    1 günüde 30 saat yaptık mı sıkıntı kalmaz daha.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    1 saat şarj yeri bekle 1-2 saatte de doldur oh ne güzel.


    1 günüde 30 saat yaptık mı sıkıntı kalmaz daha.



    Alıntıları Göster

    Hafiz mustafanin baklavalari nasil hic yedinmi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede elektrikli araç işine daha çok var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çağdaş ÖZGÜR kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle. Elektrikli motorlar yeni bir teknoloji değil ki. En az içten yanmalı motorlar kadar geçmişi olan bir teknoloji. Eğer verimli olsaydı zaten fosil yakıtlar değil elektrik enerjisi tercih edilir, onyıllardır süregelen otomobil geçmişi ordan yürür giderdi.


    Standart içten yanmalı motorlu otomobil teknolojisinin eskidiğine bende katılıyorum ama işte yerine koyulacak şeyinde en az onun kadar verimli ve sürdürülebilir olması lazım. Elektrikli araçlar gelecek vadetsede hala pazardaki yerini alamıyor. Çünkü hala içten yanmalı motorlar büyük ve güçlü bir alternatif olarak duruyor. Bu teknoloji öyle bir hale gelmeli ki artık şüphe kalmamalı ve tercih kesinlikle elektrikli araçlar olmalı. Olması gereken, bknz. ”yıkıcı inovasyon”


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr20mouse

    En mantıklısı hibrit modeller.


    Yeni bir batarya teknolojisi geliştirilmeden tamamen elektrikliye geçiş intihar olur.


    İş görür bir pil teknolojisi gelene kadar dizel veya dizel-hibrite devam  

    Plugin hibrit en mantıklısı .uzun yolda benzin ile gidilir

    batarya teknolojisi gelişiyor zaten 200kw tan daha hızlı şarj oluyor artık araçlar

    batarya maliyetleri de devamlı düşüyor ama yeterli değil tabikide

  • Herbert amca menzili uzat menzili. Sitede verdiğin rakama kadar bile gitmiyor araç. 600 km menzilli yap, sağda solda şarj istasyonunu bu kadar aramazsın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timur-i leng

    Hafiz mustafanin baklavalari nasil hic yedinmi?



    Alıntıları Göster

    Şekerim var yiyemem ama yerine sarıyer kol böreğini tavsiye ederim  

  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    Mevcut pil teknolojisiyle o araç olur 2 ton veya üstü. Hafif, yüksek kapasiteli, hızlı şarj olan bataryalar çıkmadan elektrikli araba kahır çektirir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cabriyo

    id3 menzili yetmemiştir.

    elektrikli otoda şehir içi menzil 400 ise uzun yolda bu 250ye düşüyor. frene basıp şarj olmadığından ve süratli gidildiğinde benzinlinin tam tersi elektrik fazla tüketiyor.

    vw menzili yetmedi demiyor suçu şarj istasyonuna atıyor.

    Aksine. Dur-kalk olmayınca menzilin uzaması gerek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.