|
Volkswagen CEO'su çileden çıktı: Avrupa gezisi sırasında elektrikli aracını şarj edemedi
-
-
Millwt boşuna Tesla Almıyor Hem ABD'de hem de Avrupa'da Supercharger ağı diğer firmaların çözümlerine göre daha gelişmiş. Youtube'da bir sürü video var bu konu ile alakalı. -
evet ve supercharger leri de diğer şirketlere açacaklar muhtemelen çok iyi istasyonlar
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-26EE13EE3evet ve supercharger leri de diğer şirketlere açacaklar muhtemelen çok iyi istasyonlar
Sayıları arttırmadan açarlarsa hata ederler ama düşünmüşlerdir diye düşünüyorum.
-
tabikide düşünmüşlerdir
-
Tesla bir dolum ile 600km civari gidiyor. Digerleri max 300km . Yani yari yariya fark var. -
Vw devrimi yolda kaldı yani? -
"Kısmen Volkswagen'e ait olan Ionity şarj istasyonu ağı Diss'i öfkelendirdi. Alman otomotiv devinin patronu ne Avusturya'da ne de İtalya'da elektrikli aracını şarj edemedi. Brenner'da bulduğu dört Ionity şarj noktası da doluydu.
Volkswagen CEO'su beklemek yerine İtalya'nın Trento kentine geçmeye karar verdi. Ancak burada da kendisini tatsız bir sürpriz bekliyordu. Şarj istasyonunda temel ihtiyaçların karşılanabileceği tuvalet ve kafe yoktu. Ayrıca şarj fişi de çalışmıyordu.
Geçen yıl Volkswagen yönetimi yüksek fiyat politikası nedeniyle Ionity şarj ağını eleştirmişti."
Simbi Herbert cim senin AB Komisyonun senin Ulken Kısın Komur Yakarak Elektrik ve Isınma İhtiyacını hallediyor.Sonra Sıfır Emisyon deyip Elektrigi dayatıyor.Cıkıp demiyormusuz Herbert cim "Arkadas Gunes Panalleri Dondu diye Komur Ve Dogalgaz ile Elektrik ve Isınma İhtiyacını Gideriyorsunuz.Sonra Herbertcim 2035 de İcten Yanma Yok Kapis Anladın mı Diyorsunuz.Bu Ne Perhiz Bu Ne Lahana Tursusu...Sonra bu Piller gokten zembille mi iniyor sanıyorsunuz.Bu nasıl Zero Emission Was Is Das" demiyor musunuz?
Ortada Elektrikli arac fazla yokken 4 yer de doluydu diyorsun.Arac dolunca nasıl olacak?Sarj Fİsi calısmıyordu o da guzel amcam da kısın Afyon da sarja koyup gitti geldi 1 saat sonra sarj olmamıs o kısın sogugunda karda adam tekrar sarj basında bekledi.Bunlar mantıklı is mi?Sonra o bataryaların icinde elektrolit var mı?Varsa kaza yaptım yuzume gozume aktı zararı var mı?Tesla patladı sonduremediler.Kanada da adam sarj ederken Kona sı patladı bunlar nasıl cozulecek?
Fiyat pahalı diyorsun ki sen Almanken elestiriyorsun.Hadi senin adasın Hans Almanya da basar Euro yu bir sekilde doldurur.Biz elektrigi ithal ediyoruz, alım gucumuz dusuk,gelirimiz dusuk bizim Hakan nasıl dolduracak depoyu?
Sonra yapacaksın sistemi arac 5-15 dakika arası dolup 1000KM gidecek o da yok su anda?
Sen 30.000 avroya satarsın ID3 u Hans alır.Burada Mahmut Kona Hybrid e 750 kagıt istiyor nasıl alacak bizim Hakan?
Bunları sansolye Merkele, AB Parlementosuna guzelce anlatmanız lazım, Carsı İcten Yanmalıya karsı demekle oluyor mu bu isler Herbert cim?
-
Ahmak. Yanında neden pawırbenk taşımıyorsun... -
Hangi tesla hangi diğerleri? -
Supercharger'ları herzaman kullansınlarda batarya ellerinde kalsın -
Gözüm kanadı. Türkçe tuş takımı, noktalama ve boşluklara dikkat lütfen. -
Adamların dertlerine bak.. birde bize -
SPAM -
Boşuna adamlar ülkemizi kıskanmıyorlar. Özellikle uçan arabada öncü olunca iyice kudururlar artık. -
Bir CEO'nun, son tüketiciye ulaşacak bir ürünü gidip doğaçlama bir şekilde deneyimlemesi ne kadar güzel
-
Adam iyi dayak yemiş.
Bir CEO'nun, son tüketiciye ulaşacak bir ürünü gidip doğaçlama bir şekilde deneyimlemesi ne kadar güzel |
Boşuna adamlar ülkemizi kıskanmıyorlar. Özellikle uçan arabada öncü olunca iyice kudururlar artık.
|
Ahmak. Yanında neden pawırbenk taşımıyorsun...
|
Gözüm kanadı. Türkçe tuş takımı, noktalama ve boşluklara dikkat lütfen.
|
"Kısmen Volkswagen'e ait olan Ionity şarj istasyonu ağı Diss'i öfkelendirdi. Alman otomotiv devinin patronu ne Avusturya'da ne de İtalya'da elektrikli aracını şarj edemedi. Brenner'da bulduğu dört Ionity şarj noktası da doluydu. Volkswagen CEO'su beklemek yerine İtalya'nın Trento kentine geçmeye karar verdi. Ancak burada da kendisini tatsız bir sürpriz bekliyordu. Şarj istasyonunda temel ihtiyaçların karşılanabileceği tuvalet ve kafe yoktu. Ayrıca şarj fişi de çalışmıyordu. Geçen yıl Volkswagen yönetimi yüksek fiyat politikası nedeniyle Ionity şarj ağını eleştirmişti." Simbi Herbert cim senin AB Komisyonun senin Ulken Kısın Komur Yakarak Elektrik ve Isınma İhtiyacını hallediyor.Sonra Sıfır Emisyon deyip Elektrigi dayatıyor.Cıkıp demiyormusuz Herbert cim "Arkadas Gunes Panalleri Dondu diye Komur Ve Dogalgaz ile Elektrik ve Isınma İhtiyacını Gideriyorsunuz.Sonra Herbertcim 2035 de İcten Yanma Yok Kapis Anladın mı Diyorsunuz.Bu Ne Perhiz Bu Ne Lahana Tursusu...Sonra bu Piller gokten zembille mi iniyor sanıyorsunuz.Bu nasıl Zero Emission Was Is Das" demiyor musunuz? Ortada Elektrikli arac fazla yokken 4 yer de doluydu diyorsun.Arac dolunca nasıl olacak?Sarj Fİsi calısmıyordu o da guzel amcam da kısın Afyon da sarja koyup gitti geldi 1 saat sonra sarj olmamıs o kısın sogugunda karda adam tekrar sarj basında bekledi.Bunlar mantıklı is mi?Sonra o bataryaların icinde elektrolit var mı?Varsa kaza yaptım yuzume gozume aktı zararı var mı?Tesla patladı sonduremediler.Kanada da adam sarj ederken Kona sı patladı bunlar nasıl cozulecek? Fiyat pahalı diyorsun ki sen Almanken elestiriyorsun.Hadi senin adasın Hans Almanya da basar Euro yu bir sekilde doldurur.Biz elektrigi ithal ediyoruz, alım gucumuz dusuk,gelirimiz dusuk bizim Hakan nasıl dolduracak depoyu? Sonra yapacaksın sistemi arac 5-15 dakika arası dolup 1000KM gidecek o da yok su anda? Sen 30.000 avroya satarsın ID3 u Hans alır.Burada Mahmut Kona Hybrid e 750 kagıt istiyor nasıl alacak bizim Hakan? Bunları sansolye Merkele, AB Parlementosuna guzelce anlatmanız lazım, Carsı İcten Yanmalıya karsı demekle oluyor mu bu isler Herbert cim? |
Millwt boşuna Tesla Almıyor Hem ABD'de hem de Avrupa'da Supercharger ağı diğer firmaların çözümlerine göre daha gelişmiş. Youtube'da bir sürü video var bu konu ile alakalı.
|
Katılıyorum. Hafifletilmesi için pil teknolojisi ilerlemesi şart. Zaten ağır araçların tüketimi de yüksek. Bir de bazı bölgelerde petrol istasyonu olmadığı gibi bazılarında mazot bazılarında benzin olmayabildiği bir coğrafyada, elektrikli şarj istasyonu aramak acayip bir durum. Yoksa durum şuna dönüşüyor: |
Frene basarken elde ettiğiniz şarj, kalkarken harcadığınızın onda biri bile değildir. Bir yokuşu inerken elde ettiğiniz şarjla, o yokuşun onda birini bile geri çıkamazsınız. Siz frenle elde edilen enerjiyi çok büyük bir şey zannediyorsunuz. Mesleği elektrik-elektronik olmayan herkes genelde öyle zanneder. Oysa ki o kazanılan enerji sadece şehir içinde israf edilenin "bir kısmı". Yani şöyle düşünün, kalkış yapmak için 10 birim enerji sarf ediyorsunuz, fren yaparken ise 1 birim şarj geri kazanıyorsunuz. Şehir dışında boş yolda sabit giderken frene basmadığınız için 1 birim enerjiyi geri kazanamadınız, fakat dur kalk yapmadığınız için zaten 10 birim sarfiyatınız da olmadı. Şehir içinde 10 harca 1 kazan 10 harca 1 kazan şeklinde ilerliyorsunuz. Sarfiyatınız sürekli 9 birim oluyor. Şehir dışında ise (sabit hızı korumak için çok daha az enerji gerektiğinden) muhtemelen sarfiyatınız 5 falan olacaktır. Frenle 1 geri kazanamadınız ama mühim değil, zaten 10 harcamadınız. |
Avrupa bile elektrikli araçlara hazır değil. 10 sene kadar daha Hybrid araçlara ile piyasayı beslemek gerekli. En büyük otomobil üreticisi Toyota da bunu böyle düşünüyor.!
|
Benzer içerikler
- instagram görüldü kapatma
- stalklamak nedir
- afk nedir
- telefonu webcam olarak kullanma
- kişi araştırma programı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X