Şimdi Ara

Volkswagen CEO'su çileden çıktı: Avrupa gezisi sırasında elektrikli aracını şarj edemedi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
8.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bence elk+tüp yapın öylesi daha makbul olur gaz+benzin li araçların yolda kalma derdi yok tak geçiriyor yola devam!ha depo boşsa onada geçmiş OLSUN tabana kuvvet hele birde dağ başında ise yandı keten helva işte dev denen firmalar böyle azizliği görüyor güzel olan CIO görmüş çözüm üretir bunu belki kaç kişi yaşıyor bu belli değil saygılar

  • Dün altunizade Opette taycan ve 2 lüks elektrikli araç araçlarını şarj etmekle uğraşıyordu, araç sahipleri kenarda yakıt alanları izliyordu..herkes 1dk da alıp giderken adamların aklından neler geçiyordur..bu arada elektrikli alanların %25 i fosil yakıta dönüyormuş...pil teknolojisinde atılım lazım, veya evde şarj edilirse belki olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanka aracın üstüne yedek batarya koyaydın onu tak çıkar yapardın ya..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gothamcity

    Bir CEO'nun, son tüketiciye ulaşacak bir ürünü gidip doğaçlama bir şekilde deneyimlemesi ne kadar güzel

    O yüzden onlar gelişmiş bir ülke zaten bizde hiç bir firmanın değil ceo su müdürü yapmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hele Bizim ülkemizde elektrikli araçların yaygınlaşması, benzin ya da mazotlu araçlar gibi çok olması için aşağı yukarı 20-25 sene daha lazım..

    Ayrıca, ne zaman şarj süresi 1-2 dakikayı bulur ve tam dolu batarya ile 800-900 km yol yapar, son olarak akaryakıt istasyonları kadar yaygın elektrikli şarj istasyonları olur, o zaman elektrikli araç alınır..

    Yoksa git benzinlikte 1-2 saat dolmasını bekle..
    Hiç işim olmaz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miu

    Dün altunizade Opette taycan ve 2 lüks elektrikli araç araçlarını şarj etmekle uğraşıyordu, araç sahipleri kenarda yakıt alanları izliyordu..herkes 1dk da alıp giderken adamların aklından neler geçiyordur..bu arada elektrikli alanların %25 i fosil yakıta dönüyormuş...pil teknolojisinde atılım lazım, veya evde şarj edilirse belki olabilir...

    İşte hocam bizim ülkemizde bu yüzden elektrikli araçlar hiç bir zaman tutmaz..

    şarja tak 2 saat bekle  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçten yanmalı devri kolay kolay kapanmaz şu fabrikaları filtre etseler otomobiller o kadar kirletmez

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rachsuchtig kullanıcısına yanıt

    bu söylediğine kendin inanıyor musun ?

  • Whitebeard. kullanıcısına yanıt
    En azından benim elimde veri var. Sen kıçından sıkıyorsun. Hangisine inanmak daha mantıklı?!

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rachsuchtig kullanıcısına yanıt

    neyi ?

  • Whitebeard. kullanıcısına yanıt
    Sen neyi kast ettin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • djoz kullanıcısına yanıt
    Bisiklete binen bir toplum olsak hızlanırken harcanması gereken exxxtra enerjiyi fark edebilecekler ama gaz pedalına basınca motorun ne çektiğini bilmiyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Windows95

    Aksine. Dur-kalk olmayınca menzilin uzaması gerek.



    Alıntıları Göster

    frene bastığında şarj oluyor araba. uzun yolda frene basmıyorsun o yüzden şarj olmuyor. ayrıca sen ışıklarda durduğunda elektrikli güç harcamaz ama benzin dizel motor yakıt harcar.


    o yüzden elektrikli şehir içinde git gel için otobüsten ucuz ancak uzun yol için ya şarj istasyonu aşırı hızlı olacak 150-200kw falan ki genelde 22kw istasyon var. ve yaygın olarak var aslında. millette bi algı oluşmuş istasyon yok diye. tam tersi elektrikli başına düşen istasyon sayısı benzinden fazladır. benzin 1 depo menzilide 400-500km, elektriklide aynı ama şehir içi menzili bu. şehir dışı benzin daha fazla giderken elektrikli yarıya düşüyor neredeyse. bak buradan hesapla burada 120 kmh ye kadar var. ocakta 144kmh olacak otoban limiti. yani 400-500 menzil diyen elektrikli ile uzun yolda 144le git menzil 200e düşer. ki hava soğudumu da menzil %10 falan düşüyor. yani elektrikli çok iyi şehir içi arabası şu anda. dediğim gibi şarj istasyonları 150-200 kw lık olursa her saat başı 15dk şarj edip uzun yolda yola devam edebilirsin yada menzil 1000 km kapasite olacakki yarıya düşse bile 500 falan gidebilesin.


    www.mg-turkey.com
    MG Türkiye
    https://www.mg-turkey.com/tr/zs-ev.html

    birde elektrikliyi evden şarj edersen 10 kat daha ucuz, hızlı şarj istasyonlarından şarj edersen 3 kat daha ucuz. fiyat farkı var arada. evden şarj edersen otobüsten ucuz.


    zes.net
    Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Kullanım Ücretleri | Zes
    https://zes.net/fiyatlar.html

    en güzeli evden şarj etmek. 30 liraya depo dolar. yoksa 70-80e doluyor.


    tabi önce şu meclisin komple bi değişip yerine gelenlerin ötv yi kaldırması gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 17 Ağustos 2021; 9:30:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Yanlışınız var.

    Araç neyle çalışırsa çalışsın, açık yolda sabit hız her zaman şehir içinden daha tasarrufludur.



    Alıntıları Göster

    elektriklide ters mantık. fön makinasını ne kadar hızlı çalıştırırsan o kadar çok yakar. elektrikli arabada aynı. ayrıca şehir içi her frene bastığında şarj ediyor. uzun yolda frene basmak yok.


    yani benzinle 20kmh ile git 7 lt yakar, 80 ile git 6lt yakar, 90 ile git 5lt yakar.


    elektriklide tam tersi 20 ile git 2watt atıyorum yakıyorsa, 80 ile git 8wat yakar 90 ile 9 wat yakar.



    www.mg-turkey.com
    MG Türkiye
    https://www.mg-turkey.com/tr/zs-ev.html

    bu sitede kaç km de hava kaç derece olursa ne yakacağını açıkça yazmış. vw gibi dalavere yapmamışlar. performans kısmında hesaplama var, aşağılara doğru in görürsün.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 17 Ağustos 2021; 9:29:31 >




  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğim şey bir önceki sayfada gayet anlaşılır bir şekilde açıklanmış.

    Dur-kalk şeklinde sürüş hiç bir zaman sabit hızda sürüşten daha ekonomik olamaz.

    Akla mantığa bilime aykırı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    Elektrikli motorlarda "demeraj akımı" nedir öğren, ondan sonra gel konuşalım.


    Gerçi öğrendiğin zaman konuşmamıza gerek kalmayacak.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Elektrikli motorlarda "demeraj akımı" nedir öğren, ondan sonra gel konuşalım.


    Gerçi öğrendiğin zaman konuşmamıza gerek kalmayacak.  

    varsa diyeceğin söyle okuyan herkese faydası olsun. dönem ödevi verme yeri değil burası. meslek öğretmenlik heralde.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Windows95

    Bahsettiğim şey bir önceki sayfada gayet anlaşılır bir şekilde açıklanmış.

    Dur-kalk şeklinde sürüş hiç bir zaman sabit hızda sürüşten daha ekonomik olamaz.

    Akla mantığa bilime aykırı.

    hocam 20 ile giderken dur sonra 20ye tekrar çık demiyorum. teoride boğulmayalım, pratiğe göre yazıyorum. elektrikli ile uzun yol 400km giden var mı? bunu tartışıyoruz konu bu. ocakta sınır 144 olacak otobanda. uzun yolda elektrikli ile 144 km/s ile gidersen 400 lük menzil düşer 150ye. attığım linke arabayı satan firma açıkça tablo koymuş. kimseyi aldatmamak için dürüstlük yapmış vw gibi 400 litrelik bagaja 600 litre dememiş. açın bakın linke. arabayı üretenin dediğini buraya yazıyorum millet birşey ezberlemiş. aynştaynı sevmem nükleer bombayı bela etti dünyaya ama algıları parçalamak atomu parçalamaktan zor gerçekten.





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.