Şimdi Ara

Volkswagen CEO'su çileden çıktı: Avrupa gezisi sırasında elektrikli aracını şarj edemedi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
1
Favori
8.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Saf yav. 300km menzilli aracin neyine guvenip geziyon 😂😂

  • Bu yüzden hibrid daha kullanışlı bir seçim gibi geliyor bana.

  • Türkiye'ye gelsin, buradaki tüm istasyonlar boş. :D


    Elektrikliler için daha çok şey yapılması lazım. Batarya ömürleri ve kapasiteleri artmalı, şarj altyapıları gelişmeli, yayılmalı...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sis651 -- 14 Ağustos 2021; 7:57:47 >
  • alaz1903 kullanıcısına yanıt

    Hibritlerin de bataryaları ufak, daha sık dolup boşalma durumu olmuyor mu? Batarya ömürleri erken dolup masraf çıkarır gibime geliyor. Ha gidip 100 bin vermezsiniz bataryasına, ufak sonuçta ama 10 bine motor rektefiye ediliyor. :D

  • sis651 kullanıcısına yanıt
    Kimsenin umrunda olmaz çalıştığı kadarını kullanıyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Avrupa bile elektrikli araçlara hazır değil. 10 sene kadar daha Hybrid araçlara ile piyasayı beslemek gerekli. En büyük otomobil üreticisi Toyota da bunu böyle düşünüyor.!

  • huso kullanıcısına yanıt
    Çok uzun yazmışsın ama verilerin eski. Almanya şuan enerji üretiminin %35ini yenilenebilir kaynaklardan karşılıyor %23ünü kömürden %12 nükleer enerjiden. Ve bu yenilenebilir kaynaklardan üretim sürekli artıyor. Elektrikli arabalar standart olduğundan belki %50sinden fazlasini yenilenebilir kaynaklardan karşılayacak.
    Ayrıca elin adamı senin Hasan'ıni niye düşünsün. Seni hesaba katıp iş yapmıyor. Sen ekstrasin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Model S Long Range 652km

    Model S Plaid 628 km

    Model X Long Range 580km

    Taycan Turbo S 412 km

    Audi e-tron 55 411km

    MercedesEQC 4MATIC 417km

    Ford Mustang Mach-E GT 500km


    Hyundai IONIQ 38 kWh 311 km

    Volkswagen ID.3 45 kWh 330 km

    Nissan Leaf+ 62 kWh 385km

    Liste kabarik ben icinden populerleri sectim suan menzil olarak teslaya yakin sanirim birtek ford mustang ler var.Ek olarak bircok markayi deneyimleme sansim oldu tabiki gercek degerlere yakin degil bu veriler fakat yanliz tesla gercege yakin sonuc veriyor. Mesela Nissan leaf ile 230km nin ustune cikamadik. Genelde bu testleri yaparken firmalar klima ve hatta lambalari kapatarak, en hafif soför ile maximum verimlilik ile test ediyorlar . Fakat Teslada kagit ustu ile gercek kullanimda cok bisey degismiyor.Teslanin bu sektörde buyuk pay almasinin en buyuk sebebide budur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drummerrrr -- 14 Ağustos 2021; 11:11:42 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Drummerrrr

    Model S Long Range 652km

    Model S Plaid 628 km

    Model X Long Range 580km

    Taycan Turbo S 412 km

    Audi e-tron 55 411km

    MercedesEQC 4MATIC 417km

    Ford Mustang Mach-E GT 500km


    Hyundai IONIQ 38 kWh 311 km

    Volkswagen ID.3 45 kWh 330 km

    Nissan Leaf+ 62 kWh 385km

    Liste kabarik ben icinden populerleri sectim suan menzil olarak teslaya yakin sanirim birtek ford mustang ler var.Ek olarak bircok markayi deneyimleme sansim oldu tabiki gercek degerlere yakin degil bu veriler fakat yanliz tesla gercege yakin sonuc veriyor. Mesela Nissan leaf ile 230km nin ustune cikamadik. Genelde bu testleri yaparken firmalar klima ve hatta lambalari kapatarak, en hafif soför ile maximum verimlilik ile test ediyorlar . Fakat Teslada kagit ustu ile gercek kullanimda cok bisey degismiyor.Teslanin bu sektörde buyuk pay almasinin en buyuk sebebide budur..

    Sanırım dedğiniz gibi mach-E en uzun menzillisi tesla harici

    Ama skoda Enyaq IV, Kia EV6 ,volkswagen ID3-ID4 bakmanızï tavsiye ederim aradaki fark azalıyor özellikle gerçek dünya testlerine bakarsanız.

    EQC ve ETRON çok daha az menzili olması normal çünkü lüxe odaklanıyorlar tesladan bariz şekilde daha kaliteliler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 14 Ağustos 2021; 11:12:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Skoda Enyaq iV 80 510km

    Skoda Enyaq iV 60 390km

    Kia EV6 510km

    Yani yinede yetismiyor. Iscilik noktasinda haklisin, tesla bazi noktalarda berbat bir iscilik sergiliyor,mercedes ve audi gercekten kaliteli iscilik cikartmis.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türkiye ye gelse de alsak.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Suan bende2016 model e-golf var ve 164km nin ustune cikamiyorum . Isten eve evden ise 90km menzil gidiyor. Eve geldigimde 60km filan kaliyor . Yani ek bir isin ciksa acil bir durumda malesef elektirigi dusunmek zorundasin o yuzden birdahaki tercihim iscilikten yana degil menzil den yana kullanirim bu yuzden tesla agir basiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Drummerrrr kullanıcısına yanıt
    164km'de baya az hocam normal yani bence en az 350 olması lazım.
    Sanırım siz volkswagen bu işe daha yeni yeni girerken hemen almışsınız.
    Tesla şart değil bence en basitinden renault zoe'nin 400km menzili var Kia EV6'nın 500km menzili var.
    Tesla model 3 harici kalitesine baktığında fiyatını haketmiyor bence o paralara opsiyon çok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 14 Ağustos 2021; 11:35:47 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aslinda gecen sene aldim, fiyati cok uygun oldugu icin. Sadece is icin ama masrafim cok cok dustu en azindan 4 depo yakit parasi cebimde kaliyor zaten parasini bu sekilde cikartiyor sonuc olarak dedigin gibi bir 350km olsa insan en azindan gözu surekli göstergeye gitmez .🙂

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Drummerrrr kullanıcısına yanıt
    İyi yapmışsınız bence hernekadar dezavantajı olsada kârlı bende 2-3 sene önce görüyordum baya uygun fiyata 300km menzilli zoe'ler keşke alsaymışım ama işte elektrikli arabalara ötv zammı geliceğini tahmin edemedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ilk etap bende zoe’ye baktim burda batarya kirasi adi altinda ayda tr parasiyla 600tl para veriyorsun. Bu beni golf almaya itti . Zoe 70 80 bin civari golf ise 100 bin tabiki iscilik filan daha iyiydi. Evet ,malesef devletin insanlari elektirikli araclara tesfik etmesi gerekirken tam tersi oluyor malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drummerrrr -- 14 Ağustos 2021; 12:1:42 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Drummerrrr kullanıcısına yanıt
    Pil kirasız olanları vardı ben baktığımda ama sonradan o ilanların yerini pil kiralılar aldı daha çok.
    Daha yeni hybrid arabalara ötv teşviki geldi belki 3-4 seneye elektrikli arabalarada teşvik gelir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 14 Ağustos 2021; 11:51:34 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aynen , muhakak olmasi gerekiyor. 3 4 seneye kadar sarz istasyonlarida daha iyi gelisir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timur-i leng

    Saf yav. 300km menzilli aracin neyine guvenip geziyon 😂😂

    Geziye çıkarken 300km menzilli olanı almamıştır sanırım


    WLTP range: 45 kWh: up to 330 km (205 mi) 58 kWh: up to 420 km (260 mi) 77 kWh: up to 550 km (340 mi)


    3 farklı kapasite seçeneği var id.3 te

  • Üf bunlar da sıktı arkadaş ya kulaklığa batarya sürekli doldur telefona batarya sürekli doldur arabaya batarya bilgisayara batarya özürlü gibi iş yapıyorlar. Kulaklık alıyoruz çöpe (değişmiyor) telefon alıyorsun pil kalitesi bitiyor 500 lira çakıyor. Böyle aptalca şeylerle uğraşacaklarına şu argeyi biraz o çok sevdikleri pillere bataryalara ayırsınlar.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.