Şimdi Ara

Volkswagen CEO'su iddialı konuştu: 2025 yılına kadar Tesla'yı geçebiliriz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
2.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herbert Diess, ikinci bir Ferdinand Piech olur mu ?

    Birileri Volkswagen’in seviyesini düşürmek maksadıyla algı yapıp toyoto ile rekabet ettiğini ima etmişti, Diess buna “biz toyoto ile değil, tesla ile rekabet ediyoruz” diyerek içten yanmalıda zaten zirvedeyiz, sıra elektriklide mesajı vermişti.

    Tesla, Volkswagen’in 6 aylık satış adeti kadar toplamda ancak satmıştır. Buna rağmen Diess rekabeti küçümsemiyor.

    Hem içten yanmalıda zirvede olmanın rehavetine kapılmadan hem de rekabeti küçümsemeyen bu duruş bahsedilen hedefleri büyük olasılıkla gerçekleştirir.

    Tesla kim ya ? Akıllı olsun, bize vız gelir, tırıs gider de diyebilirdi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • orcnd kullanıcısına yanıt

    Mevzuyu çok yanlış anlamışsınız.


    Tabiki Amerikadaki 5 litrelik motorların yerine 2 litrelik VW dizelinin konuşulacak. Zira biri ben 500g salınım yapıyorum deyip 500 yapıyor, diğeri 100 yapıyorum deyip 300 yapıyor. Konunun otomotiv savaşları vs. olmasına da imkan yok. VW Amerika, satışlarda %2 payla Hyundai-Kia grubun 5'te biri satabilmiş, uğraşmaya değmeyecek ufak bir Avrupa firması.


    Gönderdiğiniz linkte adı geçen markalar VW, Fiat, Opel, Renault-Nissan grubu. Alın birini vurun ötekine. Amerika ve Uzak doğu ile rekabet edemeyen Avrupalı üreticilerin, küçük hacim dizel yalanını uydurarak pazar yerini garanti etmesine dayanan kirli bir oyundu. Allah'tan ifşa oldular da dizelden kurtuluyoruz yavaş yavaş.

  • grup olarak geçecek o belli de vw marka olarak zor geçer.

  • orcnd kullanıcısına yanıt
    Tesla, otomotiv endüstrisini kökten değiştiren devrimci bir marka. Elektrikli otomobillerin gündeme oturmasını sağladı ve otonom sürüş üzerindeki çalışmaları onlarca kat artmasını sağladı. Tabi para için çalışan bu şirketlerin tarafını tutmak doğru değil. Hem Volkswagen hem de Tesla teknolojinin gelişimine öncülük ediyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • stableRevulation kullanıcısına yanıt

    Latspell koydum adını yani kara haber


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir zamanlar nasıl otomobil sektörüne nasıl Mercedes yön veriyorsa artık günümüzde otomobil sektörüne yön veren marka rolünü Tesla üstlenmiştir. Mercedes, BMW, Audi, Porsche, Volkswagen dahil olmak üzere bütün Alman otomobil devleri Tesla'yı taklit ve takip etmektedir

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Ya böyle komik yorumlar yapmayın... sizin elektrikli aracınız var mı?


    ABD veya Norveç'e bakarak artık dizel-otomatik çöp demek çok gülünç... Dünya'da neredeyse 9 milyar insan yaşıyor 200'den fazla ülkede... Sizce kaç ülkenin altyapısı elektrikli otomobiller için uygun?


    Tamam, eninde sonunda değişim olacak, tüm araçlar elektrikli olacak, ama dünyanın lider ülkeleri bile COP26'da 2040'a kadar mümkün oldukça elektrikliye geçeceklerini deklare etti, ki ABD gibi ülkeler bunu imzalamadı bile, 2040'a kadar bunu garanti edemeyeceğini söyledi. Yıl 2022, gelişmiş ülkeler 2040'a hedef koyuyor, biz ise 20-30 yıl geriden geliyoruz ve siz 2022 de dizel-otomatik çöp diyorsunuz:):):)


    BMW, Mercedes gibi markaların anavatından dizel-otomatik satışlarına bir bakın isterseniz. Ben dizeli savunmuyorum, daha iyi de demiyorum, ama gerçekleri saptırıp ütopik hayaller kurmuyorum.,


    ABD bile 2050 yılında araçların yarısı elektrikli olacak hedefi koyuyor ve siz 2022 yılında dizel-otomatik çöp diyorsunuz... Neyse, siz kendi elektrikli aracınıza binin o zaman, ben dizel-otomatikle devam ederim...


    Volkswagen CEO'su iddialı konuştu: 2025 yılına kadar Tesla'yı geçebiliriz
    Volkswagen CEO'su iddialı konuştu: 2025 yılına kadar Tesla'yı geçebilirizreuters
    The long road to electric cars in the U.S.
    https://graphics.reuters.com/AUTOS-ELECTRIC/USA/mopanyqxwva




  • Hedefler ve Gerçekler!!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bethesta kullanıcısına yanıt

    Almanyada Nisan ayında satılan 180 bin aracın 47 bininde dizel motor vardı. Yani %35 lik pay var. BMW nin sattığı 16.500 aracın 5.400 tanesi(3800 hibrit), Mercedes in sattığı 16.500 aracın 7.750 tanesi(2600 hibrit) dizel motorluydu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Evet, elektrikli araç olayına en hızlı giriş yapan ülkelerden birinde, dünyanın en güçlü ve en iyi altyapıya sahip ülkelerinden birinde, ciddi anlamda teşvik edilen ülkede bile sadece dizel olarak %35 satabiliyor. İçten yanmalı benzin / dizel modellerinin ölmesi için tüm güney Amerika kıtası, Afrika kıtası ve diğer tüm 2. ve 3. dünya devletleri de aynı altyapı, ayni seviyeye gelmesi lazım.


    ABD bile 2040 ı garanti edemeyiz diyorken, diğer kıtalar hangi yılda bu seviyeye ulaşır?


    Öldü, artık alınmaz lafları da komik, şu an satın alınacak içten yanmalı veya dizel motorlu aracı kaç yıl kullanacaktı satın alan? Yani şu an alınan araç ekonomik ömrünü doldurduğunda bile Türkiye asla tamamen elektrikli araçlara geçmiş olmayacak.

  • dizel otomatik aracımı alalı daha 2 yıl oldu.

    bedava versem havada kapacak herifler kalkmış çöp oldu felan yazmışlar.

    bizim gibi 3. dünya ülkelerinde en az 20 yıl daha gider dizel, komik olmayın.

  • Benzin elektrik dizel umrumda değil de beni yakan şey bu güzelim arabaların biz kullanamadan yok olacak olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç sanmam..

  • elektrikli araçlar hala emekleme sürecinde.usd ve euro kullanan gelişmiş ülkeler dışında tesla ulaşılabilir bir araç değil.gelişmekte olan ülkelerde daha ulaşılır alternatif markalar lazım.premium olmayan en büyük markalar olan vw(grup) ve toyota EV model çıkarmadıkça ulaşılabilir elektrikli araçlar altlara yaygınlaşmaz.rekabet iyidir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 13 Mayıs 2022; 15:22:30 >
  • çok da uzun olmayan süreçte Tesla satışlarının çakılacağını göreceğiz. Araçları kaliteli değil, VW ve diğer firmalar yakın süreçte TEsla'dan çok çok daha yüksek kalitede araç yapınca talep o tarafa kayacaktır.

  • Amerika'daki güç sahibi insanların parasının ortak olduğu yatırım fonlarına bakmak gerek. Eğer Tesla'nın yükselen hisse trenine atladılar ve uzun vadede çıkmaz iseler ne yaparlar ederler Tesla'yı yedirmezler. Ama Tesla şu an için abartılmış bir durumda, ya geleceğini düşünerek fiyatlıyorlar ya da balonu şişirip küçük yatırımcıların kafasında patlatacaklar.

    Müşteri için ise rekabet her koşulda iyidir. Ama bir markanın öncü ve döneminde en önde olması onu geleceğin en iyisi yapmaz. 20 sene öncenin en baba cep telefonu şirketleri Nokia, Blackberry veya Ericsson bugün ne durumda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtesHırsızı -- 23 Mayıs 2022; 17:24:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkswagen CEO'su iddialı konuştu: 2025 yılına kadar Tesla'yı geçebilirizFerhat Albayraktwitter
    “VW Grubunun en buyuk hissedarinin ve yonetim kontrolu sahibinin Porsche SE oldugunu, Porsche SE’nin sahibinin Porsche Ailesi (Porsche ve Piëch) oldugunu ve kendilerinin Avusturya’li olduklarini biliyor musunuz?”
    https://twitter.com/ferhatalbayrak/status/1530438528613732353




    VW nin en büyük hissedarı porsche, adamlar boşa adım atmaz, rahat olmuş. teknolojik deli ilhan mask yakında yol alır.Volkswagen CEO'su iddialı konuştu: 2025 yılına kadar Tesla'yı geçebiliriz 

  • Çok Acımasız bir Eleştiri olmuş :)


    Tesla Otonom'u duyurmadan daha ortada yokken VW Otonom Parkı 2004'te lanse etmişti :)

    hatta Dakar'da sağda solda sürücüsüz oto'larla yardırıyordu ama kimsenin ilgisini fazla çekememişti...


    Stanford team wins robot race (nbcnews.com)


    bazı şeylerin zamanı var...


    Tesla bunu gerçekten güzel kullandı...


    Musk menzil yerine (aracı gereksiz yere ağırlaştırdığını söyler ki haklı) pratikliğe ve zevk tarafına odaklandı...


    Regülasyonlar zorlamasa hala Euro4-5 motorlar üzerinden Dünya markaları deli gibi üretime devam edebilirdi ama yeni dünya düzeninde sanırım planlar başka ve kartlar yeniden mi dağıtılıyor, ne oluyor... zamanla göreceğiz...


    2015'te Şubat ayında VW fabrikasını gezme şansım olmuş ve Golf E ve GTE'yi kullanmıştım...

    teknolojik olarak o yıl pazarda olan birçok aracın fersah fersah ötesinde idi ve uzun yıllar marka olarak referans modellerle gelişime katkı sunmuştur...


    gelmesi için çok yazıldı çizildi ama olmadı... hele ki bizim ülkemizde...


    Volkswagen CEO'su iddialı konuştu: 2025 yılına kadar Tesla'yı geçebiliriz




  • Nedense, nefret dolu bir yazı yazmışsınız. İçinde doğrular olmakla birlikte, eksik bilgiye sahipsiniz.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.