Şimdi Ara

Volkswagen CEO'sundan Tesla itirafı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
1
Favori
3.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wolksvagen i sevmem ama teknolojisi cidden yüksek bir firma. Doğruya doğru aktarım organlarında rakibi BMW mercedes yalıtım desen üst seviye yani sınıf standartlarini belirliyor desem yeridir. Yol bilgisayarı hız kadranları ve ses sistemi sınıfında hep en iyisi olmuştur veya çoğu konuda hep iyidir. Ha sürüş zevki yoktur o ayrı ama yiğidi öldür hakkini yeme derler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: danGerfuLL

    Cok degil zannimca bir asir sonra icten yanmali motorlara tamamiyle elveda diyecegiz. Bir hoparlor ve ses cipi ile elektrikli bir araca V8, V12 sesi gelir tam olur o zaman elektrikli araclar.

    Trump'in desteklenecek bir tarafi yok adam her yonden politik sansasyon.

    bir asır zaten çok?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat425

    Wolksvagen i sevmem ama teknolojisi cidden yüksek bir firma. Doğruya doğru aktarım organlarında rakibi BMW mercedes yalıtım desen üst seviye yani sınıf standartlarini belirliyor desem yeridir. Yol bilgisayarı hız kadranları ve ses sistemi sınıfında hep en iyisi olmuştur veya çoğu konuda hep iyidir. Ha sürüş zevki yoktur o ayrı ama yiğidi öldür hakkini yeme derler.

    yok canım haşa vw'nin rakibi bmw,mercedes demek vw'ye hakaret olur
  • Adam rakibini resmen övmüş,yiğidi öldür hakkını yeme demiş resmen.E haklılar tabi Tesla gerçekten çok efsane bir firma.
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Avrupalilar medeni yerler icin arac gelistiriyor. Bedeviye araba satmaya merakli degiller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Hahaha. Forumun Eric Cantona sından mükemmel yorum geldi.

    Amerikada şehirler ve eyaletler arası mesafeler çok uzundur. Ama adamlar da bayağı bi Japon tercih ediyorlar, Japonlar dayanıklı olduğu için. Şimdi ne yani onlarda mı bedevi? Senin söylediklerine bakılırsa onlarda medenilikten nasibini almamışlar galiba.... Ama bana kalırsa tam tersi.
    Vw gitsin Çin e satış yapsın. Tam da kendine göre pazar. Kalite standartlarıda üç aşağı beş yukarı aynıdır. Ama orada da bir miktar pazar payı kaybetmeye başlamıştı. Neyse...

    Sende çok iyi biliyorsun ki olay medenilik bedevilik olayı değil. Avrupa ve Çin pazarı dışında soğuk - sıcak iklim koşullarının geçerli olduğu yerlerde kimse Vw nin yüzüne bakmıyor. Yoksa otomobil dünyasının Apple ı olan Vw nin o bölgelerde 3-5 fazla araç satmak için yapmayacağı entrika olmazdı. Gördük Amerikan pazarındaki Fransa daki ve Adac skandallarını...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mıknatıs20 -- 6 Ağustos 2017; 17:29:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Sıcak soguk iklim kosullarinda da Vw satarsa, japonlar nasil ekmek yiyecek acaba ? bir diğer sorum, Vw sıcak soğuk iklim kosullarinda kullanilabilecek sorunsuz bir otomobil uretecek teknolojisi sizce yok mudur ? Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim ülkede vw var tesla nerde, teslanın kime ne faydası var şimdi
  • Umarım dsg kadar sağlam tdi kadar verimli ve dürüst bir şekilde üretir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Varsa teknolojisi koysun ve satsın. Kaç jenerasyondur Dsg ha düzeldi ha düzelecek, son seride sorunlar bitti bu kez tamamdır derken yine şikayet sitelerinde patlayan Dsg haberleri...



    Valla herkesin oluşturmuş olduğu bir imaj var. Vw kırk fırın ekmek yese dahi yine Çin ve Avrupa dışında tutunacağını sanmıyorum. Zorlu şartların aracı değil.



    Vw isterse herşeyi yapabilir sözünüz bana komik geldi. Madem yapabiliyorsa hileye ve hurdaya ne diye gereksinim duyup maddi zarara giriyor... ?

    Ayrıca Vw o bölgelerde araç satarsa japonlar nasıl ekmek yiyecek demişsin. Valla Vw kanatlanıp uçan araba yapsa dahi ancak cürmü kadar yer yakar. Kusura bakmayında otomobil piyasasının durumunu Vw belirlemiyor maalesef. Avrupa kıtasından biraz ilerleyin etrafınıza bakın kimsenin Vw ni iplemediğini göreceksiniz zaten. Japonlar her zaman sattırır kendini. Sağlam imajları var. Siz rahat olun. Elin Conisi kendi ülkesinin Cadillac ını bırakıp Lexus alıyorsa vardır bir bildiği. Vw mühendisleri kapı sesi için uğraşsınlar. Duyanı hipnotize ediyor zaten. Ön göğüse yumuşak plastik ohhh misss. İşte kalite.. Tüm otomobil bunlar üzerinde dönüyor zaten... Dsg simi bitmiş, turbosu mu bozulmuş, motoru yağmı tüketmiş, elektroniği mi sıkıntı yaratıyor. Aç kapıyı kapat, ön göğsü mıncıkla direksiyonda logoyu izle hiç birşeyciğiniz kalmaz... Nede olsa adam prestij satıyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mıknatıs20 -- 6 Ağustos 2017; 22:31:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    Eski dünyadaki rakibi Toyota ymış. Git kumda oyna. Kendi bünyendeki o kadar markayla başedemiyorsun Toyota yla birde eski dünyadaki rakibim diyorsun küçümseyerek. Bu adamlar 20 yıldır hibrid araç üretiyor. Sen zorlu iklim koşullarına göre dayanıklı araçlar üret ondan sonra kafabulursun rakibinle.

    Eski dünya avrupa, yeni dünya amerika demek.

    Ayrıca hibritler hikaye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 6 Ağustos 2017; 21:11:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Evet hibrit boş teknoloji. Berbat bir motoru yazılımla clean diesel diye pazarlamak daha iyi bir teknoloji.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Bu kadar otomobil satan bir marka her zaman piyasada soz sahibidir. İnovasyon konusunda da Vw grup japonlardan fersah fersah ilerde şuanda. Her markanın kendine uygun bölgesi var. Araplar ve Kuzey Amerika japonlari tercih ederken, Avrupa ve Çinliler Vw'ni tercih ediyor. Tercihler degisebiliyor. Siz kabul etsenizde etmesenizde Vw grup Dünya'da en çok satan marka. Dsg diyosunuz eyvallah, riskli bir sanziman oldugu gercek fakat japonların daha beter sorunları var. Yeni Civic'de zamanla göçükler olusuyor kaportada. Boyle birsey olabilir mi ? Bu mu cok ovdugunuz japonlar. Vw standart markalar arasinda öncü bir marka. Örneğin kendi bünyesinde barındırdığı alt markalardan biri olan Skoda'nın modelleri bile japon rakiplerinden üstün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Evet bu kadar otomobil satan firmanın adını sağolsun hep skandallarla duyuyoruz.Otomobil dünyasına üçkağıtçılık karinesini kazandırdılar sağolsunlar.



    Otomobil dünyasına hangi yeniliği getirdiler. Bilmediğim için soruyorum biraz açıklar mısınız?



    Ayrıca Vw en çok satan ünvanını Nissan - Renault grubuna kaptırdı diye biliyorum. Amerikan pazarını kaybettiler. Çin de gidişat iyi değildi.Ağırlık olarak Çin i önemsemeye başlayacaklarını söylemişti Vw. Şimdi durum ne bilmiyorum.



    Civic örneğini vermişsiniz sağolun. Zaten Japon otomotiv endüstrisi Türkiye de satılan Civic den ibaretti. Teşekkürler. Öğrenmiş oldum.



    Vw öncü marka demişsiniz. Peki kime yön vermiş. Otomotiv dünyasına ne kazandırmış. Yanlış anlamayın bilmediğim için soruyorum. Biraz açıklayıcı olur musunuz?

    Ha derseniz ki Seat ve Skoda ya yön veriyor. Eyvallah kabul.



    Skoda kime göre neye göre üstün Japon lardan. Türkiye de ki Japonlardan derseniz hadi neysede. (Türkiye pazarını Japonlar iplemiyor.) Ama büyük pazarlardaki Japonlardan daha iyi dersen gülerler sana haberin olsun. Japon diyince aklına Türkiye de satılan Japonlar gelmesin... Zaten saçma sapan ağır vergi yükü altında ezilen bu pazara özgün kaliteli ürünü getirip de zarar etmek istermi adamlar. Ellerinde en değerli otomotiv markaları var. Türkiye de 3- 5 araç satsa ne olur satmasa ne olur? Zaten pazar payları dünya genelinde yüksek. Kalite algısı yumuşak plastik , kapı sesi ve havalı reklamlar olan insanlara Vw iyi marka...

    Ayrıca yakın tarihte çölde sıcak ortamda gerçekleşen bir savaşta çok sayıda Toyota araçları kullanıldığı için bu savaşın adı Toyota savaşı olarak anıldı. Çad askeri birlikleri büyük oranda Toyota araçlarını kullanarak zırhlı birliklerden oluşan sayıca üstün Libya askerlerini bozguna uğrattı. Zırhlılar zorlu koşullarda hantallaştı ve Libya ordusunu yavaşlattı. Libya ordusu ağır kayıplar verdi. Libya nın 800 zırhlısı Toyota Hilux kullanan mobil Çad güçleri tarafından imha edildi. İşte bu yüzden savaşın adı Toyota savaşı olarak anılmaya başlandı. Çünkü Çad lıların savaşı kazanmasındaki en büyük etken hertürlü hamle imkânını veren dayanıklı Toyota araçlarıydı. Tarihte başka böyle örnek varsa söyle. Unutmayın ki her yaşanan savaş ortamında mutlaka Toyota araçlarını görürsünüz.Google da bolca örneği mevcuddur.

    Size başka bir sorum ; Nato bünyesinde Afganistan da görev yapan Alman birlikleri neden Vw nin arazi araçlarını kullanmak yerine Toyota Land Cruiser kullanmayı tercih ettiler. Türkiye deki üslerinden bir sürü Toyota yı gönderdiler Afganistan a.

    Neden terörist gruplar Amarok kullanmak yerine Hilux ı tercih ederler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mıknatıs20 -- 7 Ağustos 2017; 2:0:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    Hocam doğru söylüyorum. Kutuplarda ve Ortadoğuda başta Toyota ve Lexus olmak üzere hep japon arabalarını.kullanıyorlar. Düşünsenize çölün üzerine kurulmuş bir şehirde VW kullandığınızı. Her 20 dk da bir yol kenarına aracınızı çekip Dsg şanzımanı mı soğutacaksınız? Düzeneği kurulup patlamaya hazır hale getirilmiş Dsg şanzımanla olmaz bu iş....

    İşte , elektrikli araçlarda öyle DSG falan kullanmaya gerek yok .Baktın olmuyor...
  • Yıllar önce bilenler bilir ''teknoloji tv'' adından bir kanal vardı o kanalda iki kişi, bir teknoloji programında cep telefonlarının geleceğini konuşuyor ne aşamada kalıp ilerleyip ilerlemeyeceği hakkında tartışırken bir taraf cebindeki sony ericsson p910'u kılıftan çıkarıp cep telefonlarının son haddininin bu olduğunu söylüyordu. Diğer tarafta tam tersini iddaa ediyordu. Hep o p910'un sahibini merak ederim şu an ne düşünüyor. Demem o dur ki bu konularda yobaz olmamak lazım, şu açıktır ki eğer bataryalar günümüz yarı iletlenlerin gelişmişlik düzeyine ulaşsalardı çoktan elektrikli araçlarla seyahat ediyor kw cinsinden yakıt tüketimi değerlendirmesi yapıyor olurduk. Geleceğin hibrit ve tam elektirikli araçlarda olduğunu görmek zor değil, kahin felan da olmak gerekmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fakir Kemancı -- 7 Ağustos 2017; 1:26:37 >
  • Bence başlığı değiştirin çünkü asıl itiraf Tesla hakkında değil, eski dünya rakipleri hakkında olmuş
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    VW, toyotadan sonra en çok satan marka dünyada. Yüzüne bakan 7 milyon insan var her yıl. Bu yeterli.
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Japonlarda hileli yakıt tüketim testi yaparak dünyanın cezasını yedi. Hem de kendi hükümeti tarafından. Neden dillendirilmedi acaba bu konu. Vw' nin yaptıgının savunulur bir tarafi yok zaten. Cezasini cekmeli ve cekiyorda. Fakat tum bunlara ragmen adamlar 2016 senesini satış 1.si olarak kapattı.



    Hangi yenilikleri getirdi ve yaygınlaştırdı hemen anlatayım; düşük hacimli turbo motorları yaygınlaştırdi ve bu konuda öncü oldu. Japonlar ısrarla atmosferik motordan vazgecmemeye çalışsada emisyon normlarından dolayı mecburen gecmek zorunda kaldilar. Çift kavramali şanzimanlari araclarinda yayginlastirarak öncü oldu. Pre safe, surucu yorgunluk tespit sistemi, ikincil carpisma freni gibi guvenlik ekipmanlarini sundu. Dunya da ilk 4 silindirli silindir kapatma teknolojisine sahip motoru uretti. Aklima bunlar geliyor suanda.



    Türkiye pazarını japonlar iplemiyor diyemezsiniz. Çünku en cok sattiklari iki modelin avrupa versyonlarini Turkiye de uretiyorlar. ( corolla, civic ). Dikkat ederseniz Skoda modelleri RAKİPLERİNDEN ustun demisim. Tutupta Octavia Amerikan Accord' dan iyi dememisim. Ama bu segmentte bulunan civic ve corolla nin icinden gectigi kesin.



    Japonlarin ellerinde degerli markalar var demissiniz. Vw'nin elinde Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti gibi markalar var. Bunlardan daha mı degerli Japon markaları ? Bu markaları bünyesinde barındıran markayı küçümsemeniz komik oldu biraz.



    Savaş olayına zaten hiç girmiyorum. Alakasız bir örnek olmuş. Sanki dünyanın her bölgesinde savaş varmış gibi konuşmuşsunuz. Dedigim gibi her markanin güçlü oldugu bir bölge var. Bir marka çöl sıcağinda çok iyiyken, diger marka rakımı yüksek bölgelerde verimli olabilir. Ya da iskandinavyanın buz kesmis yollarinda bana mısın demez. Bulundugunuz kosullar her zaman araç seciminde farkliliklar yaratir. Toyota'nın çöl sıcağında savaşta basarılı olması Vw'den iyi oldugu anlamina gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • e-golf hala gelmedi Türkiyeye
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.