Şimdi Ara

Volkswagen ID.7'den tek şarjla 794 km menzil başarısı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
1.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle katılıyorum. Belirtilen menziller, uzun yol kullanımı için gerçekçi değil.


    İçten yanmalı bir araçla yıl içinde sık sık uzun yol yapıyorum. %10 tolerans payını da göz önüne alarak, devlet otoyollarında 140 km/s, yap-işlet-devret otoyollarında ise 150 km/s hızla sabit şekilde yol alıyorum.


    Bu tempoyla İstanbul’dan yarım dolu bir batarya ile yola çıksam, Bolu’ya varmadan iki kez şarj için durmam gerekir. 3 saatlik yol 4,5-5 saate çıkar. Üstelik, İstanbul’dan yola çıkan biri için Bolu uzak sayılacak bir mesafe bile değil.

  • 51kmh ortalama hız çok yerinde. hayatında ortalama hız ekranı görmemiş insanlar şaşırabilir. şehir içinde 51 yakalamak bile zor. tek şarjla 16 saat araç kullanmışlar buradan nasıl bir test olduğu anlaşılıyor.


    uzun yolda gaz pedalını umursamadan 600 civarı çok rahat gider demektir. Bu da bir sürücünün ölmeden önce 1 saat kadar mola vermesi gereken mesafe. her şeye yeter.


    otoban harici duble yollarda 120'yi geçmeden uzun yolda kurallara uyduğunuzda ortalama hız 80 küsür oluyor. 90'ın üstüne çıkmak için aşırı hız yapmak lazım. 2 kere dur kalk zaten hemen düşürüyor. ara ara 180'lerde giderek 100kmh ortalama hız anca oluyor.


    otobanda bile giriş çıkış yavaşlamaları (ist-ank ya da ist-izm uzun mesafeleri hariç) ortalama hızınızı düşürür açıp bakarsınız aracınız gösterince.

  • Ben hala +1000 Km de ısrar ediyorum. Ne zaman o duruma gelirlerse almaya çalışırım. Aylık yaklaşık 3 bin km yapıyorum.
    Uzun yol olarak 600-700 km yi aynı gün içinde gitmeye çalışıyorum. Bunun bide gelişi var. Şimdilik benim gibiler için yetersiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • isvicrede yasiyorum. Bilmeden konusmamak lazim. Burda hiz limitine uyulur. Fribourg zurich arasi 155 160 km yi en iyi aldigim ortama hiz 95 km/s .60 80km/s gittigim oldu. Yolun tamami ucretli gecis. öyle gir cik yok. Ben hiz limitine uymam dersende foto album yaparsin.

  • Battery Lifeyoutube
    How far can the NEW Tesla Model 3 Highland go at 130 km/h?
    https://www.youtube.com/watch?v=FUglEs9hsHs


    Şöyle bir videoyu baz alırsak - ki Tesla ortalama bir elektrikli arabadan daha verimli - kabaca 220 wh/km gibi bir sedan tüketimi varsayıldığında 220 * 500 = 110 kwh batarya kapasitesi lazım. O da şu aşamada Zeekr 001 gibi Çin'deki bazı arabalarda var sadece.





  • Tesla sahibiyim, elektrikli araçla 1 ay olmadan 2 kez uzun yol yaptım.

    Elektrikli araçta mesele 800 km menzili var pili şu bu değil. Kasarsan 600 km gider hiç değil,

    Ne hızla sarj oluyor ne kadar verimli. 100 km ortalama hızla gidip 300 km'de bir 15 20 dakika şarjla yol aldırıyor ise tamamdır.

    Örneğin millet byd 90 kwh pili var diyor,, uzun yolda perişan eder, ortalama tüketimi 24 falan o da iyi havalarda.100 km hızla bile, motor verimsiz, hava sürtünmesi feci, pil büyük olunca dolması sıkıntı, Aynı yolu tesla'yı geçtim ioniq 6 ile daha kısa sürede daha konforlu alırsınız,

    Kısaca boş muhabbetler bu pil kapasitesi ve şu kadar gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 5 Aralık 2024; 17:55:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deniz_sea kullanıcısına yanıt
    İstanbul trafiğinde testeki ortalam hız olan 50 km yakınından bile geçemez. Bu yüzden Muhtelemelen testeki yaklaşık bir menzile erişir belki de geçer.
    Elektiriklilerin 120 sabit hızdaki otoyol verilerini versinler.

  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Byd nin sealion 7 aracını çok beğenmiştim. LFP ve 82 kwh liık batarya kağıt üzerinde çok iyi duruyordu. Avrupada kullanıcı menzillerini görünce şaşırdım. Tesla model y nin sr ın 55 kwh lık bataryası ile benzer menzillerde. ioniq 6 verimlilikle kafayı bozmuş bir araç. Ancak 182 boyumla sürücü mahalinde hiç rahat değilim keza arka koltuklarda baş mesafesiçok kötü. zemin bataryalardan ötürü yukarda.

  • wolf silver W kullanıcısına yanıt
    1000 km yapan içten yanmalı var mı? otoban hızlarında en tasarruflu 1.5 clio bile 1000 km görmüyor.

  • PeYLeR. P kullanıcısına yanıt
    2018 model otomatik Mazda 3 Skyactiv-G 1.5 kullanıyorum, klimayı kapatmadan öyle çok kasmadan bir depo ile (51lt benzin) 1100km rahatlıkla görüyorum. Bu ID.7'nin test koşullarında 1200km'yi rahat görür.

    Ancak buradaki olay sadece menzil değil. Ben 51lt benzini 3dk'da 100% doldurarak 1100-1200km menzil kazanıyorken, ID.3'ün 100% doldurması bir saat, esas olay orada.

    Benim aracın 2022'de hafif hibrit destekli versiyonu çıktı onun manuel vitesli olanı 1400km rahat görüyor, Youtube'ta videoları mevcut.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • doruhüso D kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir trafik ışığı olmayan D100 karayolunu kullanarak kartal'dan kadıköy'e 20 küsür km mesafeyi hergün gidip gelen biriydim. Metropolde yaşamanın sonucu tam olarak budur. İpini koparan büyük şehire gelir, burada yaşamayı bir bok sanar ve sonra 20 dk'lık yolu 2 saatte gidersin..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Siz bunu benzinli araba mı sanıyorsunuz? Ortalama hız ne kadar düşerse o kadar az tüketim oluyor elektrikli araçlarda. 51 km ortalama hız ile 800 km gittiyse daha düşük şehir içi trafik hızlarında 1000 görür.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 50 km hızla ferrari bile 500 yapar sanırım  

  • Herkes aracın menziline takılmış ama elektrikli araçlarda asıl mesela menzil değil, şarj istasyonlarını yaygınlaştırmak ve şarj süresini kısaltmaktır. 

    Ona bakarsanız lpg'li araçlarda bir depoyla en fazla 300-400km gidebiliyor ama 10 dakikada depoyu fullüyorsun aynı olay elektrikli arabalarda da olursa işte o zaman içten yanmalı araçlara elveda. 

  • raxetul kullanıcısına yanıt
    Valla ben yolda illa durup yemek yerim sonrada çay kahve için tekrar dururum belkide tatlı.

    O yüzden 2-3 saatte bir dururum araba ile o şurada zaten şarj olmuş oluyor araba ister istemez.

    Bazı arkadaşlarım var 700-900 km kontak kapatmadan devam eden ben sevmiyorum çok sıkıyor o şekilde.

    Bu arada böyle yapınca İstanbul’dan İzmir böyle gidersem İzmir’de 200 km şehir menzili ile giriyorum kaç gün hiç şarj etmiyorum işte.

    Ama zaten her yerde şarj istasyonu var gittiğim ihtiyaç olsada fark etmez zaten. Bazen park yeri bulamayınca avm’de ister istemez şarja takıyorum :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • shkoksal kullanıcısına yanıt

    Yok öyle bir şey, en azından Tesla Y ve Mercedes EQA'da öyle bir şey yoktu. VW'de olacağını hiç sanmam.

  • gun kullanıcısına yanıt

    Yav üsküdarda bir gece dönercisine gidip 5 yıldız vermişsin. Goigle haritadan gördüm bende gittim oraya hayatımda yediğim en kötü dönerdi. Et birşeye benzemiyir kediye versen yemez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir elektrikli otomobilin menziline takılmak ne kadar yanlış bir bakış açısı. BEV'de bakmanız gereken yer menzili değil, ne kadar kısa sürede 200-300 km menzil verecek kadar şarj olabildiğidir. Yarım saat uzun bir süredir. 20 dakika hala uzun bir süredir, 15 dakika idare eder, 10 dakika mükemmel olur. Bakılması gereken yer burası.


    Ayrıca arabaya büyük batarya koymak hamallıktır, maliyettir, akıl dışıdır. Büyük batarya daha uzun sürede şarj olur, arabayı iyice ağırlaştırır. Büyük batarya anlamsızdır. Odaklanılacak yer şarj süresidir.

  • aliveli90 kullanıcısına yanıt
    Dönerde genelde herkes çok seçici ben değilim. Yaz bana özelden mesaj atayım sana.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Ya hahahaha Elektrikli arabamız olmasa inanacağız Elektrik motoru dur kalk seviyor. Devir sevmiyor. Ne kadar az devir=o kadar az tüketim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.