Şimdi Ara

Volkswagen ID.7'den tek şarjla 794 km menzil başarısı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
1.455
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Maalesef zaten sorun; elekrikli arabadan anlamayan, tecrübesi olmayanlar :)


    Bence de 70kW ve min 150kw şarj hızında olan arabalar mantık sınırlarında.

    Ben ilk Tesla LR sonra yaklaşık olarak 1.3 yıldır Niro kullanıyorum.

    Ev de sürekli 2. arabam olsun dedim. Şimdi 2. araç olarak da Counrtyman aldım.Haftaya teslim gibi.

    Kısacası artık asla vazgeçmem...

  • İstan34bul kullanıcısına yanıt

    Bu söylediklerini bayide araba alırken veya muayene istasyonunda bir dene de, şöyle kapıdan nasıl adam kovulur beraberce izleyelim

    Mutlaka video çek ama


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marka model fark etmeden elektrikli otomobillerin gerçek menzili değerleri 500 KM altındaysa alınmaz şu zamanda ..!


    Şu an elektrikli otomobil alanlar satmak istediklerinde bir kaç sene sonra ellerinde patlayacaktır.


    Gerçek menzil değeri 1000 KM ve üzeri olan elektrikli otomobiller bir kaç seneye kalmaz çıkacaktır.


    O zaman elektrikli otomobil almak sıvı yakıtlı otomobillerden daha ekonomik ve mantıklı olacaktır.

  • 500km menzil olmadan alınmaz.

    500 olunca 1000km menzil olmadan alınmaz.

    1000 olunca 2000km menzil olmadan alınmaz.

    Bir bakmışsın akülü sandalye bakıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 Toyota Corolla Advance ile Ankara İstanbul arasında 33 tl LPG ile 475 km yaptım. 2024 Ağustos ayında araçta 2 kişi seyahat ettik. Ortalama hız 70 civarıydı sanırsam. Suluova Trabzon 450 km seyahatte lpg bitmedi. Trabzon içinde dolaştım, merkeze bağlı bir köye gittim, (oldukça dik yokuş ve virajlı yol) dönüşe geçerken lpg bitti 490km yapmıştım.
    Araç yol bilgisayarındaki tüketim değeri Trabzon girişinde 5.2 gösterdi. Gördüğüm en düşük değerdi. Yolu bilen bilir EDS ve trafik radarı bolca var hız limitlerine uymaya çalıştım. 3 ay geçti henüz radar cezası gelmedi.
    Trabzon Suluova arası ise yol bilgisayarı 6.0 gösterdi.Genellikle aracın gösterdiği 100 kg kilometr edeki ortalama yakıt tüketimi değerini LPG için %20 ilave yaptığınızda gerçek değerle uyuşuyor.
    Bence Volkswagen testinde normal kullanım şartlarında kullanılamayacak derecede itina gösterilmiş olabilir. Ben ki İstanbul’da yaşıyorum yılda iki defa en az 700 800 kilometrelik uzun yola gidip geliyorum 30.000 km’de aldığım aracın fren baratlarını ve diskini 95.000 km’de değiştirdim. Karma kullanımda bu kadar az yakacağını zannetmiyorum.





  • YouTube’da benzinli dizel LPG’li elektrikli araçların tez sürüşlerini izliyorum. Agresif ve aşırı hızlı araç kullanmayı sevmeyen sürücüler için en ideal araba Honda HR V olduğunu düşünüyorum. Şehir içinde dikkatli kullanımda ben bu araçla 100 km’de 3,5 litreyi geçmeyeceğim uzun yolda da 4,30 veya 5 litre civarında yakcağını düşünüyorum.
    Kendim için örnek verirsem son üç aydır hiç uzun yola çıkmadım, hep şehiriçi kullanıyorum. Bir takvim yılında da genellikle iki defa 700 km bandında uzun yola gidiyorum ve İstanbul’a geri dönüyorum. Yani yılda dört gün. Bence hibrit araçlar daha makul gibi duruyor, en azından her yerde benzinlik var.

  • 51kmh nedir testi 120kmh ile yapsan menzil düşecek 1/2,5 a şaka gibisiniz.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.