|
Volkswagen ID.7'den tek şarjla 794 km menzil başarısı
-
-
Elektrikli araçlar uzun yolda 120 sabit hızla klima açık min 500 km verecek ki almam için sebebi olsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Günümüz koşullarında çok güzel bir tüketim değeri...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sürüş, geçen haftanın ortasında, gündüz saatlerinde, normal trafik akışında gerçekleştirildi ve ortalama hız 51 km/s oldu.
Normal kullanımda o menzil 450km'ye kadar düşer kısaca. Bu kadar kasmaya gerek yok yahu, 2 litre E300d ile 92km'ye sabitleyip 10km gidince yol bilgisayarı 3.8 bile gösteriyor.
-
Günümüz koşullarında 50km/h ortalama ile araba kullanmaya sabredebiliyor musunuz acaba merak ettim.
Sağ şeritte 80km/h ile E5 karayolunda gidene sellektör yapılan bir ülkeyiz.
Bu tarz gerçeği yansıtmayan menzil verilerine karşıyım maalesef, gelsin gerçek istanbul trafiğinde neler sunabiliyor görelim, EV araçlar ağır olduğu için aşırı dur kalk trafik onlara da yaramıyor maalesef.
-
Kesinlikle katılıyorum, ne zamanki bir üretici bunu yapabilen bir araç üretir, o zaman EV araçlar olmuş derim.
-
Naaptınız iniş aşağı mı test ettiniz aracı :)
Şehir içi 50km hız sınırının bile artık saçmalık derecesinde düşük kaldığı bu çağda 50km hız ile test mi yapılır lan :)
Yük ve stres altında minimum 600km menzil garantili hafif ticarileri göreceğiz ki, bineklerin verilerine inanmaya başlayalım. O zamana kadar: yav hee hee
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doruhüso -- 4 Aralık 2024; 20:6:13 >
-
Tamam ort hız çok yüksek değil de bu koşullarda böyle bir menzil sunabilen kaç araç var şu anda satılan? Bu iş bir süreç, böyle böyle ilerleme olacak. Bu hızda 790 km gidiyorsa normal sürüş koşullarında da rahat 500-550 km gider. Bu da günümüz koşulları için bence gayet güzel bir değer.
Bu arada 81 kmlik parkurda farklı sürüş koşullarında yapılmış test, sabit hızda değil okuyup da anlamayanlar için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 4 Aralık 2024; 20:26:49 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
dip gaz 1000km gitmeden pilli araç almam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sanki benzinli araba veriyor da. Boş yorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İstanbul gibi şehirlerde trafikten dolayı "ortalama hız" 50 kmh civarıdır. Boş yolda 50 ile giderek test etmiyorlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ID ne abi.Passat elektrik de EV de geç.Elinde değeri oluşmuş bir model ismi var ama illa farklı bir isimlendirme arayışı içerisine giriliyor.Buna rağmen bulunan isim de muhteşem yani ID :) Konuya dönecek olursak Türkiye için kısa ve orta vadede tam elektrik işi,zor yani.Kendine ait garajında kendi şarj üniten ile geceleri aracını şarj edeceksin ki olsun.
-
Benzinde ona ihtiyaç yokki. Benzini almak için petrolde dur. 5dk doldur geç. Benzinlide veriyormu derken benzin tankını 20-30 litre bir damacana kadar daha büyük yaparsın 1000km geçersin. Yani yapmak zor değil.
Boş yorum yapmayın.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
500 km hiç durmadan gittiğiniz için mi ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Elektrikli araç hiç sahip olmamış, kullanmamış şahıslar boş yapmasa daha iyi olur :)
-
Çöpoğluçöp şehir planlaması sürücülerin suçu değil
Bölünmüş yola üst geçit bile yapamayanların suçu da 50 metrede bir ışık ve yaya geçidinde durmak zorunda kalan sürücünün suçu değil
Trafik yoğunluğunu marifet sanan belediye ve bakanlıklarımız sağolsun
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doruhüso -- 4 Aralık 2024; 23:14:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam siz dip gaz yapıp 20-30 lt doldurunca 1000 km yi geçerseniz haber verin ondan alalım :)
Milyon tane benzinli araba kullandım 60 lt depoyu 2 saatte bitirdiğimi bilirim. 1.5 dizel araba ile belki yaparsınız o da 1000 km olmaz.
Boş yorum yapan sizsiniz, bi ne yazdığınıza bakın önce.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2 tane ev parası isterler 790km menzili var diye.
42lt benzin deposu olan 2023 1.0 TCe manuel Clio ile hiç benzinliğe uğramadan 1000km civarı yol gitmişim (güzergah İstanbul-Antalya arası) bu yaz. Son 400km yolda benzin ibresi çok çok az oynadı. 400km’yi bedavaya gittim de diyebilirim. Hatta fotoğrafını paylaşmıştım otomobil forumlarında bana da inanılmaz gelmişti. Silmedilerse durur hala. Bazılarına şaka gibi gelebilir. Fakat arabayı tanıdıktan ve tasarruflu sürüş tekniklerini uyguladıktan sonra imkansız diye bir şey yok. Elektriklilerin menzil mevzusunu Clio bile tokatlarken menzili yüksek diye çok para verilmesinin anlamı yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 5 Aralık 2024; 0:38:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzini yedire yedire bitimekle dip gaz gidip bitirmek arasında depoda fark oluyor.
Dip gaz gittiğinde depoda 1 diş benzin kaldığında benzinlikten aldığın benzin miktarıyla, tasarruflu sürüş tekniklerini uygulayarak gittiğinde depoda 1 diş benzin kaldığında aldığın benzin miktarı kesinlikle aynı değil. Tasarruflu sürüşte daha çok benzin alırsın ve daha kararlı bir tüketim ve hesaplaması olur, dip gazda ise bu hesaplama şaşar. Dip gazda 1 diş benzin kaldığında depoya daha az benzin alırsın ve doldu der pompa.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hemen hemen evet gittiğim oldu ve benim de beklentim arkadaş ile aynı. Çünkü gitmekle kalmıyor gittikten sonra bir iki gün de depo doldurmadan 100km civarında gidebilmek de gerekiyor. Dolayısıyla bir araç 500km bu şekilde gidebilmeli ki ben de 300-400km mesafe yapıncayapacağım şarj ile 100 km'yi tamamlayıp üzerine 200km kalabilsin. Çünkü şarjı 100km'nin altına indirmemek hem pil için iyi, hem de şarj noktalarında karşılaşabileceğimiz süprizlere karşı önemli.
Uzun menzil de sadece mesafe değil, daha az tam şarj döngüsü demektir. 200-300bin kilometrede performans kaybı yok denecek kadar az demektir.
Elektrikli araçlar uzun yolda 120 sabit hızla klima açık min 500 km verecek ki almam için sebebi olsun.
|
Sürüş, geçen haftanın ortasında, gündüz saatlerinde, normal trafik akışında gerçekleştirildi ve ortalama hız 51 km/s oldu.
Normal kullanımda o menzil 450km'ye kadar düşer kısaca. Bu kadar kasmaya gerek yok yahu, 2 litre E300d ile 92km'ye sabitleyip 10km gidince yol bilgisayarı 3.8 bile gösteriyor. |
Günümüz koşullarında 50km/h ortalama ile araba kullanmaya sabredebiliyor musunuz acaba merak ettim.
Sağ şeritte 80km/h ile E5 karayolunda gidene sellektör yapılan bir ülkeyiz. Bu tarz gerçeği yansıtmayan menzil verilerine karşıyım maalesef, gelsin gerçek istanbul trafiğinde neler sunabiliyor görelim, EV araçlar ağır olduğu için aşırı dur kalk trafik onlara da yaramıyor maalesef. |
Sanki benzinli araba veriyor da. Boş yorum
|
Kesinlikle katılıyorum, ne zamanki bir üretici bunu yapabilen bir araç üretir, o zaman EV araçlar olmuş derim.
|
Tamam ort hız çok yüksek değil de bu koşullarda böyle bir menzil sunabilen kaç araç var şu anda satılan? Bu iş bir süreç, böyle böyle ilerleme olacak. Bu hızda 790 km gidiyorsa normal sürüş koşullarında da rahat 500-550 km gider. Bu da günümüz koşulları için bence gayet güzel bir değer.
Bu arada 81 kmlik parkurda farklı sürüş koşullarında yapılmış test, sabit hızda değil okuyup da anlamayanlar için. |
Tesla sahibiyim, elektrikli araçla 1 ay olmadan 2 kez uzun yol yaptım.
Elektrikli araçta mesele 800 km menzili var pili şu bu değil. Kasarsan 600 km gider hiç değil, Ne hızla sarj oluyor ne kadar verimli. 100 km ortalama hızla gidip 300 km'de bir 15 20 dakika şarjla yol aldırıyor ise tamamdır. Örneğin millet byd 90 kwh pili var diyor,, uzun yolda perişan eder, ortalama tüketimi 24 falan o da iyi havalarda.100 km hızla bile, motor verimsiz, hava sürtünmesi feci, pil büyük olunca dolması sıkıntı, Aynı yolu tesla'yı geçtim ioniq 6 ile daha kısa sürede daha konforlu alırsınız, Kısaca boş muhabbetler bu pil kapasitesi ve şu kadar gitti. |
Benzer içerikler
- instagram hesabı nasıl çalınır
- whatsapp kendine mesaj atma
- facebook dondurma
- whatsapp hd fotoğraf gönderme
- uygulama indirmeden karekod okutma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X