Şimdi Ara

volkswagen kalitesi (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
0
Favori
5.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SÜRTÜLDÜĞÜNDE BOYASIZDA OLSA MUTLAKA GÖZLE GÖRÜLÜR İZ KALIR....
    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@


    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_0606

    FARKINDAMISINIZ 2005 DE BEN ALDIĞIMDA ARKA STOPUN ALTI GÖVDE RENGİYDİ
    2006 DAN SONRA SİYAH ÇIKIYOR
    YANİ VW GİBİ KALİTESİYLE TANINMIŞ BİR MARKA NEYİ NERDEN ÇALSAM DİYE........
    ORADAKİ BİR BÖLMENİN BOYASINDAN BİLE KAÇIYOR ARTIK
    YAKINDA HERALDE JANT KAPAĞI BİLE TAKMIYACAK
    (t5 130 bg thermalllll)


    görünüş açısından evt ii gözükmüor fakat sürtmelerde boya dökülmesi olayı olmuo




  • CEYCEY BEN NE DİYOM SEN NE DİYON.......
    BEN T5 İN STOP ALTININ SİYAH YAPILDIĞINI ÖNCEDEN GÖVDE RENGİ OLDUĞUNU ANLATMAYA ÇALIŞIYOM........
    SEN BANA GOLFÜN GÖGÜSÜNDEN BAHSEDİYON......
    OKUDA ONDAN SONRA YAZ YOKSA GÜLÜNECEK DURUMA DÜŞÜYON........



    AYRICA ALMANYAYA GİT FALAN YAZMIŞSIN SONRA SİLMİŞSİN BENİM MAİLİME GELDİ........
    GERÇEKTEN NE DEDİĞİNİ ÇÖZEMEDİM..........
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceycey84x

    valla benım golfun goguslugu tumuyle sıyah kımının sıyahlı bejlı ama bence 2 sıde guzel yaw




  • valla benım golfun dosemeler tamemn sıyah arkadasımın golfunun beyazlı sıyahlı
    senın sorunun vw genleyse almanyaya gıt akrdesım tutmayalıms enı burda ısın ne
    kı yanı :)
    AYNEN BÖYLE YAZMIŞ CEYCEY......
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan
    araba da yol tutuştan eser yok beyler, arkadaşda vardı virajda savruldu şarampole uçtu, öbür arkadaşın zaten arabasının içindeydim o da virajı alamadı direğe tosladı, he bak sağlammış onu test ettik onayladık ama sürüş zevki olarak koca bir ı hak ediyor doğrusu



    Bu konuda yanılıyorsun.
    Polodaki yol tutuş çok iyi.
    senin arkadaşın araç kullanmayı bilmiyorsa bu arabanın suçu değil.
    viraj alırken en önemli bölüm arka tekerleklerdir. eğer kabak bir teker varsa araç kayar.
    yol tutuşu çooooook iyi olsa bile.
    Ayrıca viraj anında ayağın gaz pedalı üzerindeki oynamaları da araç torkunu ve tekerleklere giden gücü oldukça fazla bişekilde etkilediğinden aracı kaydırırsınız.
    bir viraja girdiğinizde eğer ki gaz pedalına gereğinden fazla basmışsanız ayağınızı kaldırmaya uğraşmayın.
    birden çekerseniz bu aracın arkadan savrulmasına sebep olur.
    YANLAMA yarışı yapanlar bunu çok iyi bilirler.

    ben aracımla özellikle sınır belirlemek için köydeki virajları her seferinde daha da hızlı almanın yoluna bakıyorum.
    belli başlı virajlarda kendimi test ediyorum.
    hem diğer arabalarla hem de kendi arabamla virajları alırken dikkat ettiğim bazı noktalar var ki bunların içinde polo oldukça iyi....




  • polo ne kadar olsada golf kadar iyi deildir ama yol tutuşu felan iyi bi arabadır ee nede olsa vw
  • yanlıs anlasılmalar hep olur dımı yaw
  • evet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tuningmaster
    polo ne kadar olsada golf kadar iyi deildir ama yol tutuşu felan iyi bi arabadır ee nede olsa vw


    e tabii ki canım... golf bir üst segment araba.
    aynı kategori değil ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Climanjaro

    Bu konuda yanılıyorsun.
    Polodaki yol tutuş çok iyi.
    senin arkadaşın araç kullanmayı bilmiyorsa bu arabanın suçu değil.
    viraj alırken en önemli bölüm arka tekerleklerdir. eğer kabak bir teker varsa araç kayar.
    yol tutuşu çooooook iyi olsa bile.
    Ayrıca viraj anında ayağın gaz pedalı üzerindeki oynamaları da araç torkunu ve tekerleklere giden gücü oldukça fazla bişekilde etkilediğinden aracı kaydırırsınız.
    bir viraja girdiğinizde eğer ki gaz pedalına gereğinden fazla basmışsanız ayağınızı kaldırmaya uğraşmayın.
    birden çekerseniz bu aracın arkadan savrulmasına sebep olur.
    YANLAMA yarışı yapanlar bunu çok iyi bilirler.

    ben aracımla özellikle sınır belirlemek için köydeki virajları her seferinde daha da hızlı almanın yoluna bakıyorum.
    belli başlı virajlarda kendimi test ediyorum.
    hem diğer arabalarla hem de kendi arabamla virajları alırken dikkat ettiğim bazı noktalar var ki bunların içinde polo oldukça iyi....




    şu lafların üzerinden 1 hafta bile geçmeden 3. bir arkadaşım da polo nun yol tutuş kabiliyetsizliği yüzünden polozede oldu, polo kullanıcılarını uyarıyorum polo virajlarda çok tehlikeli bir araç, dikkat edin kendinize




  • @soylukan
    Ben hala poloların yol tutuşunun iyi olduğunu iddia ediyorum.

    Çünkü bu 2000 - 2001 modellerde (ki bunlar ara kasa, sadece 2 sene üretildiler) lastik ebadı standart olarak 185-55-14 olarak sunuluyor.
    (ayrıca 195-45-15 seçeneği de mevcut)
    Yani 55 yanak demek performans lastiği demek oluyor. Her ne kadar 185 bile olsa oldukça geniş bir taban yapısı var.
    Dolayısıyla "185-60-14" kullanan araçlardan daha iyi yol tuttuğunu ve viraj aldığını çok rahat bi şekilde söyleyebilirim.
    2000-2001 model olan tüm rakiplerinden daha iyi yol tuttuğunu kesinlikle söyleyebilirim.
    şu an polo da 185-60-14 lastüe döndü, şu ankiler için kesin konuşamam ama 2000-2001 model için kesinlikle diyorum ki sınıfındaki en iyi yol tutuş poloda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 11 Şubat 2007; 2:09:23 >
  • pekı ben de 2001 golf comfortlıne var sence nasıl Climanjaro kardesım yol tutusu bakımından?lastık ebatları bakımından?
  • @ceycey
    Vallahi golf hiç kullanmadım. Yanlış bilgilendirmek istemem.
    Ama bizde 2001 bora vardı, onun yol tutuşu bile çok iyiydi
    onu pert etti enişte, gitti 307 hdi aldı. boradan sonra peugeot hiç kesmedi onu . :)
    tek tesellisi yakıt tüketimi yarı yarıya düştü....
  • ya cıdden cok yakıyor golf ama basmadınmı ıı bu aractada basmamak hıc olmuyorkı ınsanı cekıyor yanı :)tesekkurler yınede
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ceycey84x

    ya cıdden cok yakıyor golf ama basmadınmı ıı bu aractada basmamak hıc olmuyorkı ınsanı cekıyor yanı :)tesekkurler yınede

    ya sorma ben de eskiden arabayı ilk aldığımız zmnlar çok sakin giderdim ama 2.viteste öyle çekiyo ki araba dayanamıyorum gazı kökleyip debriyaja bas kaldır yaptım mı basıyorum patiyi 90a kadar atmıyorum 3e (hiç örnek davranışlar içersinde değilim)
    ah bi de param olsa temizinden lpg yapsam tam süper olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Başar AKTEN -- 11 Şubat 2007; 12:48:18 >




  • 2.vıteste 4.000-4500 devırden sonra bır nevı turbosu devreye gırıyor ve yapıstırıyor gerıye ınsanı buda hosuma gıdıyor benım :)benzın puskurtmeyı bırakım tek bır oluktan benzın akıyor ve buda turboyaya yarıyor aslında cok mantıklı :) ınsana basılması gerektını durtuyor :)
  • Bence aracının bakımını zamanında yapıyor ve aracı hırpalamadan biniyorsan her araba iyidir.10 senedir 0km. aldığım uno'ya biniyorum daha arızadan sanayiye gitmedim.
  • TEKNİK SORUNLARDA FABRİKA HATASINDA NE YAPACAN.......

    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    Bence aracının bakımını zamanında yapıyor ve aracı hırpalamadan biniyorsan her araba iyidir.10 senedir 0km. aldığım uno'ya biniyorum daha arızadan sanayiye gitmedim.
  • quote:

    TEKNİK SORUNLARDA FABRİKA HATASINDA NE YAPACAN.......


    Onu arabam kalite olacak diye (Yeni Caravelle Comfortline 2.5 TDI 4 MOTION 174 PS LWB (9+1)

    ABS,Airbag,ASR,EDL,EBC,UKMK,EA,EC,ÖAV,AS,ACK,ÖS,DGP, ÇTK,MET,DPD,PS,AJ,CRC,EKK,DER,Th,YB, AJS, ESP,YKY,RD ) bu kadar teknik donanımı isteyen düşünsün.
    Uno bir motor, şanzuman ve direksiyonda oluşan araba hangi teknik sorundan bahsediyosun...
  • 10 SENELİK UNOYA DEMEDİK ZATEN....
    ALACAĞIN CAREVELLEYE DEDİK....
    72,000YTL LİK ARABAYI ALINCA KALİTEMİ OLUYOR....
    CAREVELLE DONANIM OLARAK MOTOR OLARAK ÇOK İYİ....
    FAKAT ADI VW......
    BİDE O TEKNİK DONANIMI DÜŞÜNMEME GEREK YOK 2 SENE KULLANDIM......

    T5 VEYA CAREVELLE AYNI KASA OLDUĞU İÇİN;
    KLİMASINDAN TUT AKİSİNE KADAR SORUN ÇIKARTAN Bİ ARAÇ ....ÇOK KONFORLU SÜPERRRR BİŞEY AMA ....
    NEYSE BOŞVER SEN İNŞALLAH ALIP O ARABAYI BİNERSİN İÇİNDE KALMAZ
    AMA ALDIĞINADA PİŞMAN OLURSUN ONU DA DİYİM....
    SAYGILAR.........................
    quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    quote:

    TEKNİK SORUNLARDA FABRİKA HATASINDA NE YAPACAN.......


    Onu arabam kalite olacak diye (Yeni Caravelle Comfortline 2.5 TDI 4 MOTION 174 PS LWB (9+1)

    ABS,Airbag,ASR,EDL,EBC,UKMK,EA,EC,ÖAV,AS,ACK,ÖS,DGP, ÇTK,MET,DPD,PS,AJ,CRC,EKK,DER,Th,YB, AJS, ESP,YKY,RD ) bu kadar teknik donanımı isteyen düşünsün.
    Uno bir motor, şanzuman ve direksiyonda oluşan araba hangi teknik sorundan bahsediyosun...




  • quote:

    NEYSE BOŞVER SEN İNŞALLAH ALIP O ARABAYI BİNERSİN İÇİNDE KALMAZ

    Arkadaşım ben 13 senedir büyük bir araç kiralama firmasında profesyonel şoför olarak çalışıyorum.Kullanmadığım araba yok.Benim içimde kalmış bir araba yok belkide bu yüzden arabamı hiç değiştirmeyi düşünmüyorum.
    Bu arada konu volswagen kalitesi bende olaya farklı bir noktadan yaklaşmak istedim.
    Sözümün arkasındayım en önemlisi kullandığın araca iyi bakmaktır.Transporter'da 200 km.nin üstünü görücem diye 10.500ytl.lik şanzuman sorunu yaşıyanı gördüm,sabahın ayazında arabayı çalıştırmak için zorlarken 1300 euro masraf çıkaran marş dinamosu beyni yakan arkadaş oldu,v.s. buraya sığdıramayacağım kadar bunların adıda teknik arıza oldu.
    Arabadır teknik arıza verebilir.Ama maalesef bunların çoğu kullanıcı kaynaklıdır.Ama bizim için şoförlük o kadar önemli bir kavramdırki hatayı kendimizde asla kabul etmeyiz.SAYGILAR BENDEN.........




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.