Şimdi Ara

volkswagen kalitesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
111
Cevap
0
Favori
5.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle şunu belirteyim ben bir renault kullanıcısıyım aracımdanda memnunum.ama bu başlığı vw kalitesini belirtmek için açmak istedim.benim bugüne kadar arabalarım hep renault oldu.ama işimiz icabı kısa sürelide olsa diğer markalarıda kullandım(ford opel honda vw).ama vw tadı çok başka lagunam olduğu bi dönemde kullandığım polodan aldığım tadı anlatamam.umarım benimde bundan sonraki arabam vw olur saygılar...



  • Zevk adı üstünde kişiye göre değişir. Aldığı keyif onundur. Herkes aynı düşünmek zorunda değil. Banı kaldıralım.
  • Kalite bakımından VW tüm arabaları kalitelidir ama bu demek olmuyor ki Renault kalitesiz. VW sadece Reno dan biraz daha kalitelidir o kadar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    ya bende de mercedes s500 varken bi keresinde akülü bi arabaya binmiştim valla allah inandırsın mersodan alamadığım keyfi akülü arabadan aldım

    neyse şaka bir yana hadi golf desen passat desen anlarım da kütüklerin kütüğü polo dan ne keyif aldın da 2 sınıf üstü laguna ile kıyasladın onu pek çözemedim, burdan sana bir



    Yaw niye kütük olsun, kendi segmentinde en çok tercih edilen ve kullanıcı memnuniyeti olan araçlardan birisi.
    Laguna ile tabiki karşılaştırılamaz, ama arkadaş örnek olarak vermiş. Ayrıca farklı sınıflarda da olsa kullanım zevki sınıftan bağımsız olabiliyor. Bu nedenle polo kullanırken aldığınız zevl laguna kullanırken aldığınızdan fazla olabilir. Güvenlik, konfor, donanım, performans vb gibi konularda iki arabayı kıyaslamak pek mantıklı olmaz zaten




  • quote:

    Orjinalden alıntı: legion90

    Kalite bakımından VW tüm arabaları kalitelidir ama bu demek olmuyor ki Renault kalitesiz. VW sadece Reno dan biraz daha kalitelidir o kadar.

    vw in yaptığı imaj kalitesi sadece. reklamlarını, tanıtımlarını vb. kaliteli yapmakla kaliteli araç mı yapmış olunur. bu kalite hissi tamamen vw in müşterilerine empoze ettiği bir duygu. insanlar araca binerken kalite hissine şartlanmış bir şekildeler zaten. vw bu konuda gerçekten başarılı.
  • VW reklamları konusunda söylediklerinize aynen katılıyorum..Müthiş reklam yapıyorlar..mesela şu slogan"" biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu""" dikkatle okunduğunda çok etkili slogan olduğu anlaşılacaktır.. ya da şu 1.4 170 bg için yapılan kurbağa reklamı.... bence süper reklam.. adamlar işi biliyor..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: massai

    VW reklamları konusunda söylediklerinize aynen katılıyorum..Müthiş reklam yapıyorlar..mesela şu slogan"" biz daha iyisini yapana kadar en iyisi bu""" dikkatle okunduğunda çok etkili slogan olduğu anlaşılacaktır.. ya da şu 1.4 170 bg için yapılan kurbağa reklamı.... bence süper reklam.. adamlar işi biliyor..

    adamlar işin pazarlama bölümünde mükemmeller. evet mekemmel.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@



    polo mu kütüklerin kütüğü





    araba da yol tutuştan eser yok beyler, arkadaşda vardı virajda savruldu şarampole uçtu, öbür arkadaşın zaten arabasının içindeydim o da virajı alamadı direğe tosladı, he bak sağlammış onu test ettik onayladık ama sürüş zevki olarak koca bir ı hak ediyor doğrusu


    edit: bugün makyajlı kasayı da deneme fırsatı buldum hemen deneyimlerimi anlatyim;

    * Yol tutuş gene eskisi gibi berbat
    * Eskisine oranla donanım daha zayıf, bir sürü küçük ayrıntı yok olmuş
    * Torkunu iyi hissetiriyor, kalkışlarda seri
    * Direksyon fazla hissiz
    * Fren her basıldığında ötüp ötüp duruyor
    * Mavi aydınlatma ışıkları hoş
    * Eskisinde olduğu gibi farlar kontak çevrili değilken çalışmıyor (ban sebebidir)
    * Koltuklar rahat değil, virajda insanı kavramıyor.. gerçi araba zaten "viraja girme" diye bağırıyor
    * İç mekan dar
    * Görüş problemi az da olsa mevcut



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 11 Aralık 2006; 1:32:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@



    polo mu kütüklerin kütüğü





    araba da yol tutuştan eser yok beyler, arkadaşda vardı virajda savruldu şarampole uçtu, öbür arkadaşın zaten arabasının içindeydim o da virajı alamadı direğe tosladı, he bak sağlammış onu test ettik onayladık ama sürüş zevki olarak koca bir ı hak ediyor doğrusu


    edit: bugün makyajlı kasayı da deneme fırsatı buldum hemen deneyimlerimi anlatyim;

    * Yol tutuş gene eskisi gibi berbat
    * Eskisine oranla donanım daha zayıf, bir sürü küçük ayrıntı yok olmuş
    * Torkunu iyi hissetiriyor, kalkışlarda seri
    * Direksyon fazla hissiz
    * Fren her basıldığında ötüp ötüp duruyor
    * Mavi aydınlatma ışıkları hoş
    * Eskisinde olduğu gibi farlar kontak çevrili değilken çalışmıyor (ban sebebidir)
    * Koltuklar rahat değil, virajda insanı kavramıyor.. gerçi araba zaten "viraja girme" diye bağırıyor
    * İç mekan dar
    * Görüş problemi az da olsa mevcut




    bende 2001 comfortline var virajlara hayvan gibi basıp giriyom banamısın demio sen hangi araçtan bahsedion halisilasyon mu görüyon ne senin kullandığın araç ne sölede bilelim bmw mi mercedes mi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: @armagedon@


    bende 2001 comfortline var virajlara hayvan gibi basıp giriyom banamısın demio sen hangi araçtan bahsedion halisilasyon mu görüyon ne senin kullandığın araç ne sölede bilelim bmw mi mercedes mi




    2001 eski kasa olduğu ve deneme fırsatı bulamadığım için yorum yapamayacağım, aracımı sormuşsun ama ben kullandığım araca göre değil güvenlik normlarına göre kıyas ve değerlendirme yapıyorum. Bahsi konu ettiğimiz araç yani polo yüksek yapısı ve bununla tam tezat yaratan yumuşak süspansyonları ile virajda sürücüsünü tedirgin eden bir karakteristiğe sahiptir. Ayrıca 165/70 R14 ölçüleri ile de araç yere tutunmakta güçlük çekmektedir. Direksyon hissizliği nedeni ile kontra haraketler ancak bir miktar gecikme ile tekerleklere aktarılabiliyor yani aracın üzerinde tam bir kontrol sağlanamıyor. Gerçi zaten VW sürüş keyfi konusunda iddialı bir üretici de değil o yüzden eleştirmenin anlamı yok, sadece bana uymuyor. Yani bir




  • -VW Polo aracımın orjinal lastik ölçüleri 185/60/R14 tür, yeni kasada değiştiyse bilmiyorum. Orjinal ölçüler söylediğiniz lastikten hem tabanı daha geniş, hem de yanağı daha incedir = daha hoş görünüm, asfaltta daha iyi yol tutuş ve daha sert virajlar
    -VW Polo'nun süspansiyonları, aynı sınıftaki araçlara göre biraz daha yumuşaktır, bu nedenle virajda yuvarlanma hissi verebilir, ancak sağlam şasisi sebebi ile asla tehlikeli boyutlara ulaşmaz. Bunun sonucunda spor sürüşten ödün verip konfordan kazanılmıştır, her ikisinden birden kazanmak neredeyse mümkün değildir zaten.
    -VW Polo virajda fazla zorlandığında önden kayma eğiliminde, aracın önü virajın dışına savruluyor, test edildi, onaylandı. Ancak sadece limitleri zorladığınızda.
    -VW Polo'nun motoru yıllardır kendini kanıtlamış, güvenilir bir motordur. Max gücü ve torku çok yüksek olmasa da aracı başarı ile hızlandırmaktadır, 16V olmasına rağmen özellikle düşük devirlerde ataklığını çok kaybetmemekte. Belki de bu yüzden vites oranları diğer 1.4 lt otomobillerden uzun tutulmuştur. (5. viteste 2350 d/d'da 90 km/s hızda gitmektedir.) Yakıt tüketimi ise gayet makuldür. 90 km/s sabit hızda 100 km de ort 5-5,5 lt, şehir içinde ise 8-9 lt civarı (Ankara trafiğinde) yakıyor
    -Arkadaşlarınızın Polo ile kaza yapmış olması ya da virajı alamayıp şarampole uçması kesinlikle kriter olarak alınamaz, arkadaşlarınızın sürüş bilgileri tartışılır. Ayrıca Ferrari ile virajı alamayıp kaza yapınca, ya da yoldan çıkınca Ferrari kütük mü oluyor?
    -sonuçta Polo'yu kendi sınıfındaki araçlarla kıyaslamanızı tavsiye ederim, sanırım siz küçük GTI lar ile kıyaslıyosunuz.

    - Hızlı ve güvenli viraj dönen, sert süspansiyonlu, direksiyonu hisli olan bir araba arıyorsanız mini-cooper-S'i tavsiye ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmoz

    -VW Polo aracımın orjinal lastik ölçüleri 185/60/R14 tür, yeni kasada değiştiyse bilmiyorum. Orjinal ölçüler söylediğiniz lastikten hem tabanı daha geniş, hem de yanağı daha incedir = daha hoş görünüm, asfaltta daha iyi yol tutuş ve daha sert virajlar
    -VW Polo'nun süspansiyonları, aynı sınıftaki araçlara göre biraz daha yumuşaktır, bu nedenle virajda yuvarlanma hissi verebilir, ancak sağlam şasisi sebebi ile asla tehlikeli boyutlara ulaşmaz. Bunun sonucunda spor sürüşten ödün verip konfordan kazanılmıştır, her ikisinden birden kazanmak neredeyse mümkün değildir zaten.
    -VW Polo virajda fazla zorlandığında önden kayma eğiliminde, aracın önü virajın dışına savruluyor, test edildi, onaylandı. Ancak sadece limitleri zorladığınızda.
    -VW Polo'nun motoru yıllardır kendini kanıtlamış, güvenilir bir motordur. Max gücü ve torku çok yüksek olmasa da aracı başarı ile hızlandırmaktadır, 16V olmasına rağmen özellikle düşük devirlerde ataklığını çok kaybetmemekte. Belki de bu yüzden vites oranları diğer 1.4 lt otomobillerden uzun tutulmuştur. (5. viteste 2350 d/d'da 90 km/s hızda gitmektedir.) Yakıt tüketimi ise gayet makuldür. 90 km/s sabit hızda 100 km de ort 5-5,5 lt, şehir içinde ise 8-9 lt civarı (Ankara trafiğinde) yakıyor
    -Arkadaşlarınızın Polo ile kaza yapmış olması ya da virajı alamayıp şarampole uçması kesinlikle kriter olarak alınamaz, arkadaşlarınızın sürüş bilgileri tartışılır. Ayrıca Ferrari ile virajı alamayıp kaza yapınca, ya da yoldan çıkınca Ferrari kütük mü oluyor?
    -sonuçta Polo'yu kendi sınıfındaki araçlarla kıyaslamanızı tavsiye ederim, sanırım siz küçük GTI lar ile kıyaslıyosunuz.

    - Hızlı ve güvenli viraj dönen, sert süspansiyonlu, direksiyonu hisli olan bir araba arıyorsanız mini-cooper-S'i tavsiye ederim.



    ya bırak abi ya adamı kayde bile almıyom 165 lastikmiş 165 lastikli polo yok bi tarafınızdan element uydurmayın bide arkadaş sispansiyonları yumuşak demiş yauw benmi özel yapım polo sahibiyim yoksa bu arkadaş mı özel yapım bir poloyu test etti(gerçi hiçte inanmıyorumda)benim polonun sispansiyonları son derece sert ve virajlarda çok çok güvenli araçta kendi sınıfındaki çoğu araçtan alçaktır benim aracın lastikleride 195/50/15



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @armagedon@ -- 11 Aralık 2006; 20:33:32 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ARABAM.COM TEST



    ...Polo yumuşak süspansiyon sebebiyle yana yatma eğiliminde olduğunu belirtmemiz gerekiyor....






  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: ARABAM.COM TEST



    ...Polo yumuşak süspansiyon sebebiyle yana yatma eğiliminde olduğunu belirtmemiz gerekiyor....










    Tiff Naedell'in testinde SL 55 AMG'nin de süspansiyonlarının yumuşak olduğunu ve virajlarda aracın yuvarlanma eğiliminde olduğunu belirtiyor. Ayrıca aracın direksiyonun aşırı derecede hissis olduğunu vurguluyor. SL 55 AMG de mi kütük şimdi?

    NOT: kesinlikle marka fanatizmi yapmıyorum, sadece araçları sınıfına ve amacına göre yorumlamak gerekiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmoz


    Tiff Naedell'in testinde SL 55 AMG'nin de süspansiyonlarının yumuşak olduğunu ve virajlarda aracın yuvarlanma eğiliminde olduğunu belirtiyor. Ayrıca aracın direksiyonun aşırı derecede hissis olduğunu vurguluyor. SL 55 AMG de mi kütük şimdi?

    NOT: kesinlikle marka fanatizmi yapmıyorum, sadece araçları sınıfına ve amacına göre yorumlamak gerekiyor.




    Tiff mi? Yahu o adamın beğendiği tek bir araba çıktı mı bugüne kadar sen söyle lamborgini ye bindi performansı yetersiz dedi sen anla

    dipnot: SL55 AMG kullanmadım, şayet gerçektende sürüş keyfi bakımından kendi kategorisindeki diğer araçların gerisinde ise o da kütüktür evet..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    quote:

    Orjinalden alıntı: legion90

    Kalite bakımından VW tüm arabaları kalitelidir ama bu demek olmuyor ki Renault kalitesiz. VW sadece Reno dan biraz daha kalitelidir o kadar.

    vw in yaptığı imaj kalitesi sadece. reklamlarını, tanıtımlarını vb. kaliteli yapmakla kaliteli araç mı yapmış olunur. bu kalite hissi tamamen vw in müşterilerine empoze ettiği bir duygu. insanlar araca binerken kalite hissine şartlanmış bir şekildeler zaten. vw bu konuda gerçekten başarılı.


    bi laf yerıne ancak bukadar otururdu helal kardes sana bukadar gusel konusmanı profıl resmıne baglıyorum




  • VW DÜŞMANLARI YİNE ÇÖKMÜŞ BURAYA ANLAŞILAN

    ADAM ZEVKİNDEN BAHSEDİYOR SENİN FARKLI HİSSETMEN ÖYLE OLDUĞU ANLAMINA GELMEZ Kİ HERKESİN ZEVKİ BAŞKADIR POLO 18 ŞAINDA BİRİNE SORARSANIZ POLO DAHA GÜZELDİR 55 YAŞINDA BİRİNE SORARSANIZ LAGUNA GÜZELDİR
    POLOYU KENDİ SINIFINDA CORSA İLE Mİ KIYASLAYACAKSINIZ YOKSA DİESTA İLE Mİ NE ANLATIYORSUNUZ ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL
  • boşver halim kardeş fanatikçe konuşsunlar ellerine ne geçicek vw'yi bilen biliyor bu kadar basit
  • arkadaşlar ben bu başlığı açarken sadece vw kalitesini belirtmek için açmıştım ve polo örneğini vermiştim.ama ben polo lagunadan daha iyi bir araba diye bir şey söylemedim.anlatmak istediğim şey vw bu işi çok iyi biliyor.arabalarında farklı bir şey var.bu benim fikrim.katılan olur katılmayan olur.şunu da belirteyim şu anda kullandığım araba megane ayrıca çok ta memnunum ama umarım 4-5 sene sonra vw kullanıcısı olurum saygılar...
  • İNŞALLAH
    VW KULLANMAK AYRICALIKTIR

    BENCE DÜNYANIN EN KLAS ARABASI AUDİ'DİR

    SONRADA VW
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.