Şimdi Ara

Volkswagen Passat 2006-2008 2.0 TDİ Otomatik Vites Nasıldır? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
80
Cevap
0
Favori
19.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Almissiniz zaten neyine acil cevap verelim,hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ANIL-D kullanıcısına yanıt
    Aldığımızi nereden çıkardınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canbho



    Son bir sorum olacak;

    2006 140.000 km'de 2.0 TDi Passat mı?
    2010 110.000 km'de 1.4 TSi Passat mı?
    İkisi de comfortline, otomatik.

    2006 olan 43.500 lira
    2010 olan 49.000 lira

    İkisinde de parça parça boyalar var tavan ve kaput, bagaj hariç.

    2.0 tdi olanların hepsi 6 ileri ıslak tiptir. 1.4 lerin hepsi de 7 ileri, kuru tip ve sorun çıkarma ihtimalinin yüksek olduğu tip otomatiktir.
    2006 model olan daha mantıklı görünüyor. 1.4 tsi nin hem yakıtı fazla olur hem de model yılına göre fazla km yapmış bence. üstelik riskli olan dsg yi de 1.4 barındırıyor. Tabi şans işi biraz.
    Ben olsam 2006 model olanı, test merkezlerine sokar ve temizse alırdım. Hatta ben de ilerde bunlardan bir tane almayı düşünüyorum.




  • Yılın Üyesi kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, o zaman 2006 en mantıklısı olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu 6 ileri ıslak dsg hangi yıllar arası kullanıldı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben uyarımı yapayım bu arabayı ustasına götürmek lazım herkes anlamaz, eğer enjektörleri patlamak üzereyse en son yetkili servis 1000 tl x4 para istiyordu. Özel serviste daha ucuz olsa da yine de çok tutar. Ben arada çok fark yoksa 2008 2.0 tdı önereceğim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Ben uyarımı yapayım bu arabayı ustasına götürmek lazım herkes anlamaz, eğer enjektörleri patlamak üzereyse en son yetkili servis 1000 tl x4 para istiyordu. Özel serviste daha ucuz olsa da yine de çok tutar. Ben arada çok fark yoksa 2008 2.0 tdı önereceğim
    Aslında B6 Passat'ın en mantıklısı 1.8 TSI 160-6 DSG'dir Hem sorunsuz aynı zamanda Performanslı bir motordur.2.0 FSI veya 2.0 TDI Bu motora performans olarak yaklaşamaz.Aynı zamanda yakıt tüketimide 1.4 TSI İle aynı forumda kullanan mevcut konuyu görürse gerekli bilgilendirmeyi size yapacaktır.
  • pd motor biraz sesli olur, cr bulabilirseniz cr motorlu bakin.Onun harici kesinlikle alinasi bir arac b6.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Aracı orjinal doğuş ekspere götürdük. Yetkili firmasına yani.. Hiç sorunsuz dediler. 2008 olanlar ne yazık ki 50.000 civarı gibi saçma rakamlarda. 2 sene için 6.500 lira mantıklı değil gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canbho

    Aracı orjinal doğuş ekspere götürdük. Yetkili firmasına yani.. Hiç sorunsuz dediler. 2008 olanlar ne yazık ki 50.000 civarı gibi saçma rakamlarda. 2 sene için 6.500 lira mantıklı değil gibi

    Arada motor farkı var, yeni motor hem daha sessiz hem de yanılmıyorsam 1 lt şehiriçinde az yakıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mysetdreams35

    Son bir sorum olacak;

    2006 140.000 km'de 2.0 TDi Passat mı?
    2010 110.000 km'de 1.4 TSi Passat mı?
    İkisi de comfortline, otomatik.

    2006 olan 43.500 lira
    2010 olan 49.000 lira

    İkisinde de parça parça boyalar var tavan ve kaput, bagaj hariç.
    alın hocam fiyatı çok güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55smsn

    alın hocam fiyatı çok güzel.

    Bende öyle düşünüyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensis varken büyük hata olur. Avensis her yönden daha üstündür özellikle de kalite yönünden. Sanayiye sokmaz, rampalarda sol şeriti kapatır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mysetdreams35

    Son bir sorum olacak;

    2006 140.000 km'de 2.0 TDi Passat mı?
    2010 110.000 km'de 1.4 TSi Passat mı?
    İkisi de comfortline, otomatik.

    2006 olan 43.500 lira
    2010 olan 49.000 lira

    İkisinde de parça parça boyalar var tavan ve kaput, bagaj hariç.
    bu araçları iyi tanıyan biri olarak sana tavsiyem bu 2.0 tdi lerin 2008 model ve üstüne bakın bunları araştırın.
    zira 2008 model ve altında kullanılan motor pd motordur arıza çıkartır dert açarr başınıza enjeksiyon ve turbo sorunu yaşanır
    ayrıyetten gürültülü motorlardır bunlar lakin performansı yerindedir sollama yapmak için gaza 1 - 2 cm dokunmak yeterlidir araba fırlar gider
    alıcağınız arabayı expertize sokun ustlarla detaylı konuşun




  • gazozvar kullanıcısına yanıt
    Haklısınız güzel bir araç ama ikinci eli Renault gibi.. Resmen mezarlık.. Ben değer kaybetsin istemiyorum o yüzden en mantıklı kararın passat olduğu fikrindeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkanusta51 kullanıcısına yanıt
    Aracı bugün sabah ekspere soktuk zaten, aracın motoru %98 sağlıklı çıktı. Enjektör, turbo tamamen sağlam çıktı. Beygir olarak sıfırına göre bir beygir kayıp yaşayarak 143 beygir çıktı. Aracın önemli olmayan yerlerinde lokal boyalar var değişen yok.. 2008 konusu çok çalkantılı.. Kimisi 2008 üstü önermiyor, kimisi mutlaka 2008 üstü al diyor.. Fiyatlarda malum 2008 sonrası epey farklı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • SLMLAR nasıl araçtan memnun musunuz şimdi bana geldi ,

    • Volkswagen Passat 2.0 TDI haylayn 2008 mod. 100 bin tl istiyor. boya kaza hasarkaydı yok.. 190 bin km de motor
  • haydia kullanıcısına yanıt
    Boya hasar kaydı yok 100.000 lira eminmisin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haydia

    • SLMLAR nasıl araçtan memnun musunuz şimdi bana geldi ,

    • Volkswagen Passat 2.0 TDI haylayn 2008 mod. 100 bin tl istiyor. boya kaza hasarkaydı yok.. 190 bin km de motor

    Babandan, kardeşinden almıyorsan o arabanın km düşürülmemiş veya gizli sorunu olmama ihtimali yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haydia kullanıcısına yanıt
    O fiyattaki araç feleğin çemberinden geçmiştir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.