Şimdi Ara

Volkswagen T-Roc henüz 350 km de fren sesi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
4.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kardeş dur bi bismillah araba bi ayılsın kendine gelsin afyonu patlasin hele

    Sen sabah uyanir uyanmaz ısınmadan cikip 8km koşu yapabiliyor musun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugarb kullanıcısına yanıt
    seat leon'da klima kapali olsa bile eger klima ayarını araç içinde sirkulasyona ayarlamazsaniz yine de cok hafif hava geliyor difuzorlerden. klima sıcaklığı da +25'te falansa direkt ufak ufak sıcak üfler. bu ama ayağı yakacak kadar bi sıcaklık yaratmaz. doğus'a gidip kayıt tutturulacak sekilde bir aracı gostermekte fayda var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rodajda frenlere nazik davranırsanız sorun olmaz, geçer zamanla.

    Portekiz Malı, Seat gibi birşey. Baksana adam Difüzör'den aracın içine hava geliyor diyor.


    Volkswagen T-Roc henüz 350 km de fren sesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 18 Mayıs 2021; 11:41:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araca baktı doğuştaki arkadaş, diskte çizik olur dedi. Sürdü, ses o sırada gelmedi. Araçla ordan ayrıldıktan sonra yine ses gelmeye başladı. Balata üzerindeki birşeylerden bahsetti, biraz daha kullan dedi.
    Sıcaklık içinde "evet tatlı bi sıcaklık var" dedi.
    Dedim "ordaki boru aşırı sıcak" el dokunamaz şekilde sıcak hemde. Kalorifer borusu dedi normal dedi. Alttaki resimde işaretli boru.
    Bilmiyorum zararı varmı, bi yalıtım malzemesiyle kaplayayım mı diye düşünüyorum. Yanlız hava sirkülasyonunun ondan kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilmiyorum. Difüzör demiş arkadaş. Difüzörün ne olduğunu bile bilmiyorum😄

    Volkswagen T-Roc henüz 350 km de fren sesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir arkadaş Klima difüzöründen sıcaklık geliyor olabilir demiş (teee 20 yıl önce bindiğimiz reno 9da gelirdi ne yapsan durmazdı) diğer arkadaşta onun demek istediğini anlamayıp aracın tabanının sonundaki difüzörden bahsettiğini sanmış. Havayı yönlendirdiği için klima üfleçlerine de difüzör denir bunda bir hata yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba

    yanlış hatırlamıyorsam bir ara peugeout rifter bakıyordunuz,

    sanırım troc la sonlandırdınız araç arayışınızı.

    hayırlı uğurlu olsun.


    frenlerden gelen sesler normal bence kısa zamanda düzelir

    ancak alttan gelen sıcaklık bana pek normal gelmedi, baştan savmış gibi geyri servis, showroomdaki bir trocla karşılaştırıp başka troc sahiplerine bir sorun bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankura -- 18 Mayıs 2021; 12:13:33 >
  • pbmax P kullanıcısına yanıt

    2-3 sene önce büyüyünce Megane alacağım benzeri bir yorumunu okumuştum, pek takmamak gerek kendisini. 3 kere banlanıp 3 kere banını açtılar. Böyle bir trollün forumda barındırılması komik


    Konuya gelirsek servis büyük ihtimalle ya 2 gün inceleyip bir şey bulamaz, siz vakit kaybedersiniz, ya da daha kapıda normaldir diyip sizi gönderirler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 18 Mayıs 2021; 12:42:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugarb

    Araca baktı doğuştaki arkadaş, diskte çizik olur dedi. Sürdü, ses o sırada gelmedi. Araçla ordan ayrıldıktan sonra yine ses gelmeye başladı. Balata üzerindeki birşeylerden bahsetti, biraz daha kullan dedi.
    Sıcaklık içinde "evet tatlı bi sıcaklık var" dedi.
    Dedim "ordaki boru aşırı sıcak" el dokunamaz şekilde sıcak hemde. Kalorifer borusu dedi normal dedi. Alttaki resimde işaretli boru.
    Bilmiyorum zararı varmı, bi yalıtım malzemesiyle kaplayayım mı diye düşünüyorum. Yanlız hava sirkülasyonunun ondan kaynaklanıp kaynaklanmadığını bilmiyorum. Difüzör demiş arkadaş. Difüzörün ne olduğunu bile bilmiyorum😄

    Bu borunun geçenlerde farklı bir araçta (yine aynı araç mıydı emin olamadım ama vag gibi hatırlıyorum) açık olduğunu hatırlıyorum. Birisi yine aşırı sıcak vurmasından bahsetmişti. Buranın kapalı olması lazım normalde, borudan sıcak su dolaşıyor nihayetinde. Elbette sıcaklık yakınlığına göre vuracak ayağınıza. Burayı kapatan bir kapak varsa servisten isteyin. Olmazsa manifoldları sardıkları termal bezler var, onlarla sarın bence. Termal bezlerin sorun yaratacağını sanmıyorum ama daha detaylı araştırın isterseniz. Aracınıza sorun gelmesini istemem.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankura

    merhaba

    yanlış hatırlamıyorsam bir ara peugeout rifter bakıyordunuz,

    sanırım troc la sonlandırdınız araç arayışınızı.

    hayırlı uğurlu olsun.


    frenlerden gelen sesler normal bence kısa zamanda düzelir

    ancak alttan gelen sıcaklık bana pek normal gelmedi, baştan savmış gibi geyri servis, showroomdaki bir trocla karşılaştırıp başka troc sahiplerine bir sorun bence.

    Doğru hatırlıyorsunuz, eşim bunu istedi, kıramadım bende. Rifter halaa aklımda kaldı. Çok güzel araç.

    Sıcaklık olayını araştıracağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    2-3 sene önce büyüyünce Megane alacağım benzeri bir yorumunu okumuştum, pek takmamak gerek kendisini. 3 kere banlanıp 3 kere banını açtılar. Böyle bir trollün forumda barındırılması komik


    Konuya gelirsek servis büyük ihtimalle ya 2 gün inceleyip bir şey bulamaz, siz vakit kaybedersiniz, ya da daha kapıda normaldir diyip sizi gönderirler.

    Gönderdiler, aynen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • havalandırma kapandığında en son hangi pozisyondaysa hala o bölgeye sıcak-soğuk yönlendiriyor, üflemese bile.onunla alakalı olabilir.


    sıfır disk-balata uyumu çok hızlı olur, ayrıca üretimde sertlikleri de birbirine uyumlu seçiliyor ses yapmaması için. ayrıca sonradan da başlamaz araya kum vs bir şey girmemişse .balatayı değiştirmelerini isteyin.


    son olarak o keçeye açık şekilde müdahale edilmiş bence.

  • Volkswagen T-Roc henüz 350 km de fren sesi

    Klima icin konuşursam “off” düğmesine basılmışsa hava gelmemesi lazım.

    Deneme olarak havalandırma derecesini minimum yapıp sorununun havalandırmadan olup olmadığını anlayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    havalandırma kapandığında en son hangi pozisyondaysa hala o bölgeye sıcak-soğuk yönlendiriyor, üflemese bile.onunla alakalı olabilir.


    sıfır disk-balata uyumu çok hızlı olur, ayrıca üretimde sertlikleri de birbirine uyumlu seçiliyor ses yapmaması için. ayrıca sonradan da başlamaz araya kum vs bir şey girmemişse .balatayı değiştirmelerini isteyin.


    son olarak o keçeye açık şekilde müdahale edilmiş bence.

    Bakan çocuk normal dedi keçeye. Sanki sonradan kesip, birşey yapıp kapatmışlar gibi. Anlamadığımız için bu işlerden, ne deseler tamam dedik. Bir audi si olan arkadaşım da normal değil dedi.



    Volkswagen T-Roc henüz 350 km de fren sesi

    Yarın yolum düşerse başka servise göstereceğim.

    Balata konusu dediğim gibi geçer dedi ama pek öyle durmuyor. Az önce kullandım aracı yine, ses devam ediyor.

    İstanbulda güveneceğim bir yetkili serviste bilmiyorum açıkcası. Belki avek'e götürebilirim.

    Bakalım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARES007



    Klima icin konuşursam “off” düğmesine basılmışsa hava gelmemesi lazım.

    Deneme olarak havalandırma derecesini minimum yapıp sorununun havalandırmadan olup olmadığını anlayabilirsiniz.

    Klima "off" pozisyonunda, yukardaki düğmelerde de en sağdaki iç sirkülasyon düğmesi aktif.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuş Kafası

    Bu arkadaş forumun trollü olduğu için çok da sallamayın derim.

    Bu sorunlar için henüz 350km'deki aracı servis reddedecek değil herhalde. İllaki bir çözümünü bulurlar. Tavsiyem, sizinle aynı sorunları yaşayan başka t-roc kullanıcıları var mı diye araştırın.

    o trol ama sende fanboysun babanın malı gibi savunuyorsun şu vw ni her konuda sususuyorum susuyorum ama en sonunda dayanamadım ayrıca şu bir gerçek ki vw nin eski kalitesi asla yok araçtan anlayan fanboyculuk oynamayan her kişi bunu kabul ediyor.

  • sharkemre kullanıcısına yanıt
    Şu mesajına sadece ama sadece gülmekle yetinsem, durumu anlar mısın acaba

    Mütemadiyen, vw hakkındaki konularda; vasat bir marka olmasına rağmen pahalı olan bakım ve parça masraflarından dem vuran; kullandığı ilk, tek ve belki de son vw aracından sonra bu markaya değil, direk vag grubuna küsen birine şunu yazmak olsa olsa "çamur at, izi kalsın" ideolojisini benimsemektir.

    Aksi bir durum varsa ve kanıtlarsan nickimi direk "VagFanBoy" olarak değiştireceğim, hem de hiç alakam olmadığı halde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugarb

    Bakan çocuk normal dedi keçeye. Sanki sonradan kesip, birşey yapıp kapatmışlar gibi. Anlamadığımız için bu işlerden, ne deseler tamam dedik. Bir audi si olan arkadaşım da normal değil dedi.



    Yarın yolum düşerse başka servise göstereceğim.

    Balata konusu dediğim gibi geçer dedi ama pek öyle durmuyor. Az önce kullandım aracı yine, ses devam ediyor.

    İstanbulda güveneceğim bir yetkili serviste bilmiyorum açıkcası. Belki avek'e götürebilirim.

    Bakalım...



    Alıntıları Göster

    Keçenin kalınlığı dikkatimi çekti. Poloda da bu kalınlıkta keçe var. Adamlar buradan hiç kısmamışlar. O keçe arabanın ön göğüs tüm aksamları sarıyor ve ses yalıtımı sağlıyor.

    Bahsettiğiniz ısı gelme olayı ise, önceki fotoda gözüken 2 adet demir borudan geldiğini dusunuyorum. Aynı sorundan müzdarip olan polo sahibi arkadaslarda oldu ( bende olmadı ) servis o açık demir boruları keçe ile sararak sorunu halletiler. Keçeye benzeyen süngerimsi bir malzeme bu. Benim araçta ise demirler çıplak olmasına rağmen ısı gelmiyor.

    Şunuda biliyoruzki, vag bu iki demiri bazı serilerinde keçe sararak fabrikadan çıkartıyor.

    Bu durumda bir sıkıntı olduğu aşikar. Ancak dediğim gibi halledilmeyecek bir sorun değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 18 Mayıs 2021; 20:3:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sol alttaki vidayı sıkarken, yani etrafında en fazla deformasyon olan vidayı sıkarken lokmaya malzemeyi kaptırmış sonra eliyle açıp lokmanın tekrar vidayı ısırmasını sağlamış. Hoş değil ama değiştireyim derseniz arabanın koltukları hariç herşeyin sökülmesi lazım.


    Şimdi baktım Portekiz'de üretiliyormuş. Normal maalesef, o hatayı yapan adam olsa daha yolun başındayken bandı durdurup onun değişmesini sağlar.


    Sıcak boruya gelince. Ortak parça kullanımı arttığı için ana ünite ve tasarımları değilde boru ve ataşman gibi üretimi kolay parçalarda farklılaştırmaya gitmeyi tercih ediyorlar. Normalde o borunun daha gerilerden kalorifer radyatöründen çıkıp aşağılara kıvrılması lazım. Hatta ne kadar az dirsek o kadar iyi ama burda sırf iki dönüşü yerine ulaşmak için almış. Arkadaşların dediği gibi kontrol ve mühendislik göz ardı edilmeye başlanmış.


    VAG grubu 2003 - 2013 döneminin ekmeğini ye ye bitiremedi. Hayırlısı bakalım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: think of idea

    Sol alttaki vidayı sıkarken, yani etrafında en fazla deformasyon olan vidayı sıkarken lokmaya malzemeyi kaptırmış sonra eliyle açıp lokmanın tekrar vidayı ısırmasını sağlamış. Hoş değil ama değiştireyim derseniz arabanın koltukları hariç herşeyin sökülmesi lazım.


    Şimdi baktım Portekiz'de üretiliyormuş. Normal maalesef, o hatayı yapan adam olsa daha yolun başındayken bandı durdurup onun değişmesini sağlar.


    Sıcak boruya gelince. Ortak parça kullanımı arttığı için ana ünite ve tasarımları değilde boru ve ataşman gibi üretimi kolay parçalarda farklılaştırmaya gitmeyi tercih ediyorlar. Normalde o borunun daha gerilerden kalorifer radyatöründen çıkıp aşağılara kıvrılması lazım. Hatta ne kadar az dirsek o kadar iyi ama burda sırf iki dönüşü yerine ulaşmak için almış. Arkadaşların dediği gibi kontrol ve mühendislik göz ardı edilmeye başlanmış.


    VAG grubu 2003 - 2013 döneminin ekmeğini ye ye bitiremedi. Hayırlısı bakalım.

    Yani ilerde bu keçe başıma iş çıkarırmı bilmiyorum, mesela aracı satarken?

    Anlattıklarınız mantıklı geldi, keçe üzerinden sıkarken vidayı, muhtemel keçeyi alıp yırttı anahtar.

    Yani ne önerirsiniz bana? Balata için, keçe için? boru için?

    Yarın başka servise gitmeyi düşünüyorum?

    Burdaki arkadaşlar da kusura bakmasın, anlamıyorum bu işlerden, başınızı ağrıtıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ugarb kullanıcısına yanıt
    Servise gidin kayıt açtırın. Ustaları incelesin.

    Benim de c3 aircross da her gaza bastığımda garip bir ses geliyordu ince metalik bir ses. Usta büyük ihtimal yakıttan dedi. Şimdi o sesi duymuyorum. Daha sessiz bir yerde deneyeceğim tekrar.

    Hiç bir şey olmasa bulamasalar bile elinizde belgeler olur. Kaydı olur. Şikayet devam ederse mahkemede delil olur.

    Servise aldığınız yere yada yakındaki başka bir servise mutlaka gidin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.