Şimdi Ara

Volswagen Caddy Bakım Km'leri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
14.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MErhaba,,

    Aracı alalı 8 ay oldu ve 20 bin km'deyim.

    Aracın kitapçığında 15.000 / 30.000 şeklinde devam ediyo bakım km'leri
    Yine aracın yol bilgisyarında 15.000 km'e gelince Servis uyarısı verdi.

    Fakat Vw bize Her 10.000'de bakım yapılması gerektiğini söylüyor. Şimdi doğuş'a mı inananlım yoksa araca mı? Ne dersiniz



  • Abi sen 20.000'e geldiysen ve aracı halen bakıma götürmediysen birçok problemle karşılaşabilirsin. 10.000'de bir bakıma girmesi gerek. Ben babama bir türlü anlatamadım bunu, anca 15.000'de servis uyarısı çıkınca götürdü. Doğuş oto 10.000'de bir araçları bakımları çağırıyor. Aman aksatayım deme, canın yanmasın.
  • yeni nesil ticarilere 15.000 de bir diyolar bızım dobloda 15.000 de girdi..
  • arkadaşlar sayacın 15binde bir uyarı vermesine aldırmayın. kitapçığı dikkatli okursanız biyerlerde yetkili servislerin ülke şartlarına göre farklı km aralıkları önerdikleri oluyormuş. ki bizim ülkemizde baya tozlu bi ülke olduğu için 10binde bir yapılması normal yani doğuşun önerdiği şey doğru olandır. 2005 caddy aracımı bende 15binde yaptırdım ama yanlışlıkla tabi ve ondan sonra 22 binde ve 30binde yaptırarak dengeyi yakaladım. şuan aracım 38binde ve kaloriferin polen filtresi var o şuan bitik vaziyette 3. kademede bile hiç iyi üflemiyo klima. 3. kademe 2 gibi 2. de 1 gibi. yani daha 2000 km var servise fakat polen filtresi doldu bile. motorun filtresini düşünmek bile istemiyorum bu dolduysa o haydı haydi dolmuştur yani. kısacası 10 bin km iyi bir ayarlama bence. şartları zorlamaya gerek yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    arkadaşlar sayacın 15binde bir uyarı vermesine aldırmayın. kitapçığı dikkatli okursanız biyerlerde yetkili servislerin ülke şartlarına göre farklı km aralıkları önerdikleri oluyormuş. ki bizim ülkemizde baya tozlu bi ülke olduğu için 10binde bir yapılması normal yani doğuşun önerdiği şey doğru olandır. 2005 caddy aracımı bende 15binde yaptırdım ama yanlışlıkla tabi ve ondan sonra 22 binde ve 30binde yaptırarak dengeyi yakaladım. şuan aracım 38binde ve kaloriferin polen filtresi var o şuan bitik vaziyette 3. kademede bile hiç iyi üflemiyo klima. 3. kademe 2 gibi 2. de 1 gibi. yani daha 2000 km var servise fakat polen filtresi doldu bile. motorun filtresini düşünmek bile istemiyorum bu dolduysa o haydı haydi dolmuştur yani. kısacası 10 bin km iyi bir ayarlama bence. şartları zorlamaya gerek yok.


    arkadaş dooru soyluyor,yol kullanım sartlarına gore değişir bakımlar kı ulkemızde maalesef erken gelen bir sureçtir bu.
    dizel 1.4-1.6 motorlar için 7.500 1.9,2.0 motorlar için 10.000 idealdir.
    bence hemen servise sokun,soora daha masraflı vede zman alıcı durumlar cıkar.
    aracın performansini,kalitesini,degerini düşürmemek lazım.




  • ya ben zaten 10.000 De yaptırdım bakımı.. Fakat aklıma takılan kısım sizlerin nasıl yaptığıydı.. cevaplarımı almış oldum teşekkür ederim.
  • evet vw için dizel araçlar 10,000 km veya 1 yıl, benzinliler 15,000 km veya 1 yıl
    aralıkla servise giriyor

    ben de 5 eylül de 1 yıl olmuş olacam ve km daha 10,000 de ama zaman dolduğundan gideceğim servise
  • ben her 10 000 km de bir serwise weririm arabamı garanti işi sewerim
  • arkadaşlar müşterilerimize her seferinde uyarıyoruz 10.000 km ve ya bir yıl içinde 10.000 dolduramazsanız bir yıl sonra bakıma gelmeli aracın kitapçığı 15.000 demekte fakat ülke koşulları göz önünde bulundurulduğunda 10.000 mecburi kılınmıştır bakımları en fazla 1.000 km aksatarak gelebilirseniz aracınında yaşanacak her hangi bir sıkıntıda garanti dışında bırakılmaycaktır.

    ülkemizdeki euro dizel mozot kalitesi 10.000 km konusunda etkilidir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.