Merhabalar. 2021 model - Volvo - XC60 - B4 - 2.0 Dizel - Awd - Mild Hybrid alma durumum var. Araç 197 hp. Mild Hybrid teknolojisi ile ilgili internette sürüş dinamiğini iyi yönde geliştirdiği ve %5 civarında (motora göre değişiyor kimisinde 2-3 kimisinde 8-10 deniyor) tasarruf sağladığı bilgisi var. Enerjisini fren esnasında dolduruyor. Hybrid bir motordan ziyade, start/stop, kalkış ve hızlanma esnasında destek sağlıyor. Bu teknolojiyi kullanmadığım için hiç bulaşmasam mı, yoksa sorun çıkarmaz ve buna değer mi? Karar veremiyorum. Tecrübesi veya bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa çok sevinirim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Volvo - Mild Hybrid Motor Tercihi
-
-
Alternatifi varsa hiç bulaşmayın. Yoksa zaten yapacak bir şeyiniz yok.
Önce volvo xc60, sonra nissan xtrail e-power ile test sürüşü yapmanızı öneririm. Yeni xtrail başarılı bir araç olmuş. Volvo xc60 a her türlü tercih edilir.
-
yeni araçlarda hep bu sistem var,öyle arıza yapacak bir şey de değil. xc60la x trail ne alaka hoca,araba sozum ona elektrikli essek gibi benzin harcıyormus:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba;
Volvo S90 B5 ile bir kaza sonrası bataryalar kendini korumaya aldığı için yeni batarya sipariş etmemiz gerekti. Kendini korumaya alınan batarya yangın çıkarma ihtimaline karşı yazılımla veyahut başka bir şekilde asla yeniden aktif edilemiyor. Üstüne üstlük bataryanın üretimi durmuş durumda.
Sadece Volvo'da değil dünyanın hiç bir deliğinde bulamadık bir süre. İsterseniz araştırabilirsiniz şu an için durum nedir bilmiyorum ama 2 ay öncesine kadar 1.5 yıldır batarya bekleyen araçlar vardı en son bu haliyle satıp kurtulduk.
-
Teşekkürler yorumuz için. Alternatif hem var hem yok şöyle ki, mevcut arabamı hem daha yeni dolayısıyla hem de teknolojik olarak daha gelişmiş bir model ile değiştirmek istiyordum, buradaki bir firmadan iyi bir takas teklifi geldi, bende bir süredir xc60 düşünüyordum zaten böyle olunca cazip görünüyor. Kafamı tek kurcalayan konu bu mild hybrid olayı.
Avrupada yaşıyorum, Japon arabalarını pek tercih etmiyorum onun için şu an kullandığım gibi Volvo, BMW, Mercedes dışına çıkmayı düşünmüyorum.
-
Teşekkürler. Yani hem arıza hem de ne kadar işe yaradığını he kadar hissettirdiğini bilemedim.
Bir kaç İngilizce video bulabildim, işte şöyle iyi kalkış oluyor böyle iyi hızlanıyor vb şeklinde ama bu riske girmeye değer mi değmez mi kararsızım.
-
Merhaba.
İşte riskten kast ettiğim tam olarak buydu. Takas için önerdikleri araba tam olarak istediğim araba aslında, 2021 model, Inscription paket, az km, awd, dizel, 2.0 vs, istedikleri fark ödemesi... her şey tamam aslında.
Yani mild hybrid daha pahalı olmasına rağmen, neredeyse normal motor olsa tamam diyeceğim o derece. Arabanın 1 yıl daha garantisi var, 2 yıl daha uzatılabiliyor. 3 Yıl içinde o pile bir şey olursa her türlü buldurur yada her türlü tahsil ederim burada tüketici hakları hele ki bu konularda çok iyi ama sonrası işte, dediğiniz riskleri barındırıyor sanki.
-
hemen her markanın b segment araçlarında bile kullanılan, bosch üretimi bir sistem bu.
bozulsa da aracın çalışmasına engel değil ayrıca 2018'den beri kullanımda ve çok da yaygın. araç tercihini değiştirecek bir unsur olmamalı.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X