Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.647
Cevap
151
Favori
1.433.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: onuruno99
    bu fiyat bandında yeni passat çok iyi bir alternatif olabilir bence. 1,6 dizel manuel ya da 1,4 tsi otomatik comfort bir passat bence hem insigniadan hem de s60 dan daha cazip bir seçenek olabilir.

    Malesef "makyajli" passat s60'a ne kalite nede performans olarak alternatif bir arac degil. Bunu 2 sene boyunca yeni passat'i bekleyen casus fotograflarini gun gun takip etmis biri olarak soyluyorum.

    Yeni kasa diye kasayi makyajladilar ve daha once comfortline donanimda sunulan bazi ozellikleri ya kirptilar yada ust donanim paketi olan highline'a taşıdılar. Birde ustune ustluk 1 hafta once fiyatlara 2000 tl zam yapip highline donanimli dsg 1.4 tsi modelin fiyatini 75400 liraya cikardilar. Cruise kontrol daha onceki kasada comfortline paketi ile alinabilirken simdi highline almak zorundasiniz. S60'da cruise kontrol 70600 liradan baslayan baz donanimla geliyor, 75000-80000 liraya da gayet donanimli bir s60 alabiliyorsunuz. Ayrica volvonun kalitesi ve 180 hp guc de beraberinde geliyor. Passatin tek artisi 2.eldeki avantajidir, o da varsin volvoda olmayi versin.


    her iki aracı (V60 ve passat) inceledikten sonra passat variantta (tsi+dsg) karar kıldım. Bu kararımda etken olan 3 faktör vardı: 1: fiyat 2:iç genişlik 3: yakıt tüketimi. Yıllar önce 2 volvoya sahip olmuş biri olaraktan volvo benim gözümde hep ön planda olmuştur ancak yukarıdaki faktörleri kendi durumum için değerlendirdiğimde passat daha mantıklı geldi. Bu arada Volvo=VW demiyorum sadece benim istediğim özelliklerde aracı sunan az sayıda marka olduğu için benim listemde vardı bu araçlar.
    Not: passat comfortline da cruise control var sadece trendline da yok!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: onuruno99
    bu fiyat bandında yeni passat çok iyi bir alternatif olabilir bence. 1,6 dizel manuel ya da 1,4 tsi otomatik comfort bir passat bence hem insigniadan hem de s60 dan daha cazip bir seçenek olabilir.

    Malesef "makyajli" passat s60'a ne kalite nede performans olarak alternatif bir arac degil. Bunu 2 sene boyunca yeni passat'i bekleyen casus fotograflarini gun gun takip etmis biri olarak soyluyorum.

    Yeni kasa diye kasayi makyajladilar ve daha once comfortline donanimda sunulan bazi ozellikleri ya kirptilar yada ust donanim paketi olan highline'a taşıdılar. Birde ustune ustluk 1 hafta once fiyatlara 2000 tl zam yapip highline donanimli dsg 1.4 tsi modelin fiyatini 75400 liraya cikardilar. Cruise kontrol daha onceki kasada comfortline paketi ile alinabilirken simdi highline almak zorundasiniz. S60'da cruise kontrol 70600 liradan baslayan baz donanimla geliyor, 75000-80000 liraya da gayet donanimli bir s60 alabiliyorsunuz. Ayrica volvonun kalitesi ve 180 hp guc de beraberinde geliyor. Passatin tek artisi 2.eldeki avantajidir, o da varsin volvoda olmayi versin.


    her iki aracı (V60 ve passat) inceledikten sonra passat variantta (tsi+dsg) karar kıldım. Bu kararımda etken olan 3 faktör vardı: 1: fiyat 2:iç genişlik 3: yakıt tüketimi. Yıllar önce 2 volvoya sahip olmuş biri olaraktan volvo benim gözümde hep ön planda olmuştur ancak yukarıdaki faktörleri kendi durumum için değerlendirdiğimde passat daha mantıklı geldi. Bu arada Volvo=VW demiyorum sadece benim istediğim özelliklerde aracı sunan az sayıda marka olduğu için benim listemde vardı bu araçlar.
    Not: passat comfortline da cruise control var sadece trendline da yok!

    Evet cruise kontrol konusunda hakliymişsiniz, aklimda yanlis kalmis. Tercihiniz hayirli olsun, kazasiz guzel gunlerde kullanmanizi temenni ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuruno99


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    değil passat a4 bile s60 a alternatif olamaz.

    gidip inceleyenler gerçekleri görüyor.

    1.6 dizel gelsin s60 a sıra yazıcaklar.




    bence çok abartılı yaklaşmışsınız. a4 s60'a alternatif olamaz diye Volvo'nun sahibi bile konuşmaz. her iki arabayı da detaylı bir şekilde uzun uzun inceledim. a4 s60'a büyük hem de çok büyük bir alternatiftir.

    bu volvo kötü demek değil, müthiş rahat koltukları, çok kaliteli ses sistemi gibi konfor odaklı bir sürü artı yönü var. ama a4 alternatif olamaz demek bence çok taraflı bir yorum olur.


    Arkadaşım taraflı değilim.

    1.6 dizel s60 a hangi motor a4 ü rakip göstereceksin ve kaç liradan alacaksın?

    ya da 1.6 turbo 180 hp çift kavrama otomatik ?

    a4 de 1.8 turbo 160 hp benzer donanım otomatik ne kadar? en az 7-8 bin euro a4 daha pahalı.

    işin içine para da girdiğinde a4 ün vergi dezavantajından dolayı s60 a alternatif olamaz. ama bunu gidip inceleyenler görebilir.

    cebinden 90 lira çıkarken iki kez düşünenler görebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 25 Ocak 2011; 22:47:23 >




  • 2010-2011 Audi A4 bakıyordum. Fiyat ve motor seçenekleri açısından Volvo S60 ile mukayese edilemez. Aksesuarları ve donanım paketleri abartı derecede pahalı A4 ün ve Audiye yakışmayacak kullanıcı şikayetleri mevcut bu araçta.
    Örnek vermek gerekirse;

    Araç içindeki torpidonun ya da kol dayama vs gibi kısımlardan gıcırtı seslerinin gelmesi, arabanın anahtarı geri vermemesi, yan camların ince oluşundan dolayı rüzgar sesi şikayeti, far yıkamanın açıldığında bir daha kapanamaması, dizel motorlardaki yalıtım eksikliği vs.

    Bu saydıklarım arabanın kronik problemleridir. Bana inanmayanlar direk kullanıcı yorumları olan Audi'nin Türkiye forumu turbotfsi.net sitesinden saydığım şikayet ve problemlere sıkça rastlayabilirler.

    Çok temiz bir audi a4 bulmuştum 72 bin tl 9 bin km de idi araç. Işık paketi (bi-xenon vs.) ve arka sensör ek olarak konulmuştu. Araç güzeldi ama arka yolcu koltuklarının bulunduğu yerde klima yerine bozuk para kutusu gibi adi bir plastik bölmenin orda duruyor olması, kol dayamada bulunan açılır kapanır bölmenin yerinden çıkacak gibi emanet durması. beni üzmedi değil.

    Ya ben çok detaycıyım (Sıfır km standart donanımı 82 bin TL olan bir araçtan bahsederken detaycı olmamak mümkün müdür?) ya da bu kadar parayı vereceğim bi araçtan beklentilerim normal mi siz karar verin.

    88 bin TL teklif verdiler full+full 1.6 180 BG Volvo S60 a.
    1.8 multironic 120 BG Audi A4 ün full+full fiyatını ne siz sorun ne ben söylüyüm. Zaten sormaya cesaretinde bulunamadım. Tahminimce 95-100 arası belki daha fazlası...

    Full+full A4 sizi bu kronik rahatsızlıklardan arındırılmış bir şekilde gelmeyecektir emin olabilirsiniz...

    Amacım Audi A4 ü kötülemek değil ama bu problemleri göz ardı etmek gözü kapalı 85-90 bin tl yi verebilecek insanlar için geçerli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuerillaUnit

    2010-2011 Audi A4 bakıyordum. Fiyat ve motor seçenekleri açısından Volvo S60 ile mukayese edilemez. Aksesuarları ve donanım paketleri abartı derecede pahalı A4 ün ve Audiye yakışmayacak kullanıcı şikayetleri mevcut bu araçta.
    Örnek vermek gerekirse;

    Araç içindeki torpidonun ya da kol dayama vs gibi kısımlardan gıcırtı seslerinin gelmesi, arabanın anahtarı geri vermemesi, yan camların ince oluşundan dolayı rüzgar sesi şikayeti, far yıkamanın açıldığında bir daha kapanamaması, dizel motorlardaki yalıtım eksikliği vs.

    Bu saydıklarım arabanın kronik problemleridir. Bana inanmayanlar direk kullanıcı yorumları olan Audi'nin Türkiye forumu turbotfsi.net sitesinden saydığım şikayet ve problemlere sıkça rastlayabilirler.

    Çok temiz bir audi a4 bulmuştum 72 bin tl 9 bin km de idi araç. Işık paketi (bi-xenon vs.) ve arka sensör ek olarak konulmuştu. Araç güzeldi ama arka yolcu koltuklarının bulunduğu yerde klima yerine bozuk para kutusu gibi adi bir plastik bölmenin orda duruyor olması, kol dayamada bulunan açılır kapanır bölmenin yerinden çıkacak gibi emanet durması. beni üzmedi değil.

    Ya ben çok detaycıyım (Sıfır km standart donanımı 82 bin TL olan bir araçtan bahsederken detaycı olmamak mümkün müdür?) ya da bu kadar parayı vereceğim bi araçtan beklentilerim normal mi siz karar verin.

    88 bin TL teklif verdiler full+full 1.6 180 BG Volvo S60 a.
    1.8 multironic 120 BG Audi A4 ün full+full fiyatını ne siz sorun ne ben söylüyüm. Zaten sormaya cesaretinde bulunamadım. Tahminimce 95-100 arası belki daha fazlası...

    Full+full A4 sizi bu kronik rahatsızlıklardan arındırılmış bir şekilde gelmeyecektir emin olabilirsiniz...

    Amacım Audi A4 ü kötülemek değil ama bu problemleri göz ardı etmek gözü kapalı 85-90 bin tl yi verebilecek insanlar için geçerli


    öylesi bir para verdikten sonra bindiğiniz araçta hoşunuza gitmeyen tek bir durum bile olsa gözünüzde olması gerekenden çok daha fazla büyür söylediklerinizde haklısınız..Audi hayranı biri olarak bu yazdıklarınızdan ötürü resmen hayal kırıklığına uğradım umarım A8 kısmet olurda audi gönlümüzü alır




  • Aşağıdaki sitede güzel bir S60 incelemesi var.

    http://www .honestjohn.co.uk/carbycar/volvo/s60-2010/?

    Not: www'dan sonraki boşluğu silin.
  • Ne A4 kullandım, ne de S60 ve bundan dolayı araçların sürüş özellikleri ile ilgili bir yorum yapmam objektif olmaz. Fakat her 2 aracıda bayilerinde ve otoshowda uzun uzun inceledim. Bilhassa S60'ın kapılarda kullandığı plastik ve kaplama audi'den birkaç boy daha kaliteli. Bence malzeme kalitesi olarak A4, S60'la boy ölçüşemez. Birde bunun üzerine Doğuş'un Türkiyede uyguladığı fiyat politikasını koyarsanız audi tadından yenmez!!!
  • hem s60 hemde v60 ın kataloklarını çok dikkatlice inceledim ve volvo ile birkaç telefon görüşmeside yaptım.internet sitesindeki çok önemli bir yanlışı ilk öncelikle düzeltmek gerek.s60 bagaj hacmi 339lt,v60 bagaj hacmi 430lt.sitede bu değerler 380 ve 692 orak verilmiş.bu durum çok yanıltıcı.bende yeni bir otomobil almak için ağustos ayını bekliyorum ve yaklaşık 70bin kadar bütçem var ve bu parayı çoğu müşterinin yaptığı gibi 1.6tdi passat a vermektense biraz daha üzerine koyup D2 motorlu V60 a vermeyi yegliyordum fakat neredeyse C sınıfı bir sedanın bile aynı hatta daha fazla bagaj hacmine sahip olduğunu göz önünde bulundursak,benim gibi küçük çocuğu olan,gurbette memuriyet yapan,tatillerde 1 ayda en kötü 5000km yol yapan bir aile babası için herşeyiyle mükemmel bir seçim olacaktı s60-v60 ın bagajı 500-600lt olsaydı.ama bu şekliyle en elzem ihtiyacımı karşılamayacak bir araca diğer tüm yönleriyle(tasarım,kalite,ekonomi) tam bana olmasına karşın maalesef tercih dışı kalıyor.ama benim gibi bagaj hacmini ön planda tutmayan arkadaşlar hiç düşünmeden yaz aylarında d2 versiyonuda çıkacak olan bu güzel araçları(s60-v60) seçebilir.

    @SPARK73;bence yanlış değerlendirme yapıyorsunuz.audi lüks segmentte rakipleri olan firmalara göre her modelinde aynı malzeme ve işçilik kalitesini müşterisine sunan ve bu özelliğiyle rakiplerinden ayrılan(rakip olarak bmw-mercedes ten bahsediyorum.ne yazıkki volvo her ne kadar lüks segmentte yer alsada çoğu avrupalının gözünde lüks ile orta sınıf arasında konumlanan orta sınıftan(opel,vw...) üst,üst sınıftan(audi,bmw,mercedes...) alt bir sınıf klasmanındadır.

    not:ben tercihlerimi şuan ki duruma göre astra sport tourer-astra sedan,yeni focusu dahil ettim.eğer astra sedan cosmo paket yaz aylarında 1.7cdti 125ps/280nm versiyonuyla 60000tl nin altında satışa çıkarsa,tercihim kesinlikle bu araba olacaktır.




  • S60'ın 150 ps ve manuel olanını da getirseler fiyat 65 in altına düşer ve daha rekabetçi olur. bazı arkadaşlar S60 1.6 D2 baz fiyatının 75 olacağını söylemiş ancak böyle olursa S80 1.6 D fiyatıda 75. S80 ile S60 'ın aynı fiyat konumlandırılması saçma olur. s60 1.6 dizelin fiyatının 70 in altında olacağını tahmin ediyorum.
  • Volvo bayiilerini aradım. Aktif Bi-xenon u hiç bir şekilde fabrikasyon çıkış olmadan takmıyorlarmış. Yan sanayi yaptırınca da garanti iptal oluyormuş. Anlamıyorum ki, çok komplike bir durum var sanki. Adamlara ne istiyorsunuz verelim takın dedik geri çevirdiler. Bazen bu anlamsız politikalar deli ediyor adamı. Trafik içinde merceksiz xenon lambalarla gezip insanları da rahatsız etmek istemiyorum valla ne yapsam şaşırdım.
  • volvo'nun donanımların servislere yönelik sonradan nasıl monte edileceğini anlatan bir sitesi var, xenon taktırma gibi bir seçenek orada da yok.

    sitede xenon-mercek adlı bir arkadaş var bu işlerle ilgilenen, bmw-mercedes çıkması hella, valeo gibi kaliteli bir kit ile sorununuzu çözebilirsiniz,

    volvo valeo kullanıyor olması lazım
  • Selamlar,
    Xenon, bi-xenon, active bending xenon kullanan tüm Volvo'ların far donanımı 'Hella' marka.
    Bilgilerinize sunuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ROADEVIL -- 1 Şubat 2011; 8:56:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROADEVIL

    Selamlar,
    Xenon, bi-xenon, active bending xenon kullanan tüm Volvo'ların far donanımı 'Hella' marka.
    Bilgilerinize sunuyorum.
    hocam bu bilginin kaynağı nedir?

    swedespeed gibi sitelerde ve çıkma oem balast satan sitelerde hep valeo olduğundan bahsediliyor





    www.oemxenonpart.com
    404 Not Found - www.oemxenonpart.com
    http://www.oemxenonpart.com/VOLVO-V70-OEM-Xenon-HID-HeadLight-Ballast.htm


    edit:bu ayki ams'de xenon testi var, yeni s60'ın xenonları valeo olarak verilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 1 Şubat 2011; 19:34:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Volvo bayiilerini aradım. Aktif Bi-xenon u hiç bir şekilde fabrikasyon çıkış olmadan takmıyorlarmış. Yan sanayi yaptırınca da garanti iptal oluyormuş. Anlamıyorum ki, çok komplike bir durum var sanki. Adamlara ne istiyorsunuz verelim takın dedik geri çevirdiler. Bazen bu anlamsız politikalar deli ediyor adamı. Trafik içinde merceksiz xenon lambalarla gezip insanları da rahatsız etmek istemiyorum valla ne yapsam şaşırdım.


    Üzücü ama artık bunun için çok geç sanırım.Çünkü Xenon olayı bir far takıp yola devam edilecek kadar basit bir durum değil.Şöyle ki ;
    Araçta xenon donanımı olması için far yıkama ve otomatik yükseklik ayarı fonksiyonlarının olması gerekir yani arkaya bagaj koyulduğunda farın arkadaki yüksekliği hesaplayıp yüksekliğini otomatik olarak alçaltması gerekir bunuda SEM beyni denilen bir beyin organize eder.Bu karşıda gelen araçların güvenliği için olmazsa olmazdır bunun yanında xenon ışığı yoğun olduğu için farın mercek kısmında kirlenme olduğu zaman ışığı dagıtır bunda sürüşü olumsuz etkiler.Kısaca aracınıza orjinal xenon sistemi kurmak istiyorsanız kaba taslak
    Ön tampon
    Far yıkama nozzle x 2
    far yıkama hortumları
    far yıkama deposu
    sem beyni
    sem beyni tesisatı
    Bi xenon far x 2
    Saglam bir elektrıkçi

    olması gerekiyor tabi S60 gibi bir araca yakışan sistemdir.Dediğiniz gibi iki ampul iki balast alıp xenon yapılabilirmi yapılır tabiki ama sizin bindiğiniz araca bu yakışmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imagoodman -- 1 Şubat 2011; 18:32:55 >




  • Bilgiler için teşekkür ederim. En son arabayı aldığım bayii ile yine görüştüm ve sonuç olumsuz. Hiç bir şekilde müdahale edilemeyeceği ve oem takıldığı durumda aracın garanti dışı kalacağı belirtildi. Ben bir bardak soğuk suyumu hazır edeyim... 1.500 bin lira opsiyon farkı verip halletme şansım varken değerlendirmedim. Üstüne bu kadar zahmete katlanmak ayrı bir külfiyet ve yük. Ek olarak D3 ün baz fiyatı 20 ocak tarihinde 4 bin lira aşağı indi moraller iyice dipte. Olan oldu artık.

    Yalnız bu sınıfta bir araçta mercek nasıl olamaz bunu anlayabilmiş değilim. Volvo'ya gerekli şikayeti mail üzerinden yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 1 Şubat 2011; 19:35:05 >
  • Sonunda yeni S60’ı test ettim. Araç 2.0T motorlu ve full donanım idi.

    Aracın boyutları bana büyük geldi. Görüş mesafesi ve yola, çevreye hakimiyet yükselen kokpit ve yan kapılardan ötürü eski S60 kadar iyi değil. Aklıma ilk gelen bu araçla İstanbul içinde gezinmenin zorluğu oldu. Benim araca bile her park ettiğim yerde bir başka aracın kapısı vururken bu araç nasıl korunur bilemedim. İç mekanı ise kesinlikle dar değil. Bu başlıkta dile getirilen muadillerinin tümünden daha geniş ve ferah. Buna arka diz mesafesi dahil.

    Koltukları her zamanki gibi rahat. Ancak S60 I’e göre daha sportif. Tersi ifade ile S60 I’in koltukları daha bir patron koltuğu idi. Bu aracın arka koltukları da sportif. Koltuklarda kullanılan deri ise ummadığım derecede kaliteli. Birçok Premium markanın artık deri niyetine Alman suni deri kullandığını hatırlatayım.

    Motor da gayet güzel. Aracın hakkını veren bir motor.

    Aracın süspansiyonları ise sert. Eskisi kadar sert diyebilirim. S40 II ve S80 II, S60 II’ye göre yolu daha az hissettiriyor ve de daha konforlu.

    Araçta en beğendiğim yana gelince: iç mekan kalitesi. Klimanın vs çalıştırıldığı paneli kömür desen seçmezseniz herşey dört dörtlük. Kullanılan deri ve üç farklı plastik gerçekten çok kaliteli. Kapı altlarında bile yumuşak plastik kullanılmış. Kullanılan sert plastik ise son dönem Volvolarda kullanılanın en kalitelisi. S40 da, S80 de öncekilere göre bu konularda kaliteyi düşürmüşken S60’da durum böyle değil. Doğrusu bunu beklemiyordum. Çünkü son modellerinde kaliteden ödün vermeyen tek marka Audi idi. Ancak S60 da ödün vermemiş. Bu açıdan, kimse kusura bakmasın, göz var hizan var, C serisi ve 3 serisinin çok ötesinde. Hatta A4 ve A5’den de kaliteli olmuş. Buna ben de şaştım ama durum bu.

    Aracın her yönüyle güvenli bir araç olduğunu anlıyorsunuz. Girişlerin, kapıların vs kalınlığını o kadar abartmışlar ki neredeyse yerden köprü ile araca binmek gerekli izlenimi alıyorsunuz. Kapıyı açtığınızda oturacağınız koltuğa epey bir mesafe var.

    Gelelim meşhur bagaj sorununa. Arkadaşlar kabul etmek gerek ki bu araç iki çocuklu dört kişilik bir aile için değil. Bagaj ne dar ne geniş. Seyahatte iki kişilik bir ailenin belki ek olarak çocuğunun ihtiyacını görür; ama, o kadar. Çocuk arabası da alır ama buna ek ne alır onu bilemem. Aslında bagaj alanı geniş ama çıkıntısı fazla ve de zemin yüksek, bu da kullanışlılığı engelliyor. Bu ara, aracın stepnesi yok, tamir kiti var.

    Aracın üretimden kaynaklanan eksikliği ise ön kokpit üstünün sadece iki renk üretilmesi: siyah ve koyu kahve. Koyu kahve henüz T’ye hiç gelmemiş. Gelecek gibi de durmuyor. Oysa içi bej aracı tamamlayacak kahve veya bej kokpit üstü de olabilmeli idi. Önceki Volvoların çoğu böyledir.

    Diğer bir eksik bulduğum nokta ise kaporta renk skalası. Şu parlak bakır rengi dışında yeni bir renk yok gibi. Biraz da Flamenko kırmızısı ilginç gibi duruyor. Gerçi bu benim eksik bulduğum şey. Satıcı gelen herkesin beyaz istediğini söylüyor 

    Ön burunda tampona benzeyen bir çıkıntı dahi olmaması ise bence dezavantaj. Önden hafif dokundurmalarda ön panel ve farlara sürteceğiniz kesin. Bu da küçük dokunmalarda bile büyük masraflar demek. Zaten aracın önü kaputtan yere doğru burunsuz bir kamyonu andıracak şekilde dümdüz kesiyor. Görüntü ise şık, orada bir sorun yok.

    Ve son olarak uzun bayi ziyaretimden elde ettiğim tüyolar: Aracı D3 isteyenlerin işi zor. Çünkü D3 Volvo’nun bu sıralar sık ürettiği bir motor değil. O yüzden D3 motorlularda bayiler yüksek talepten ötürü indirim yapmıyor. 1.6lt 180bg T4 motor ise gelmiş ve gelecek haftadan itibaren test aracı olarak denemeniz de mümkün. Ancak şu sıralar bu aracın alınabileceği en uygun motor 2.0T. Aşağı yukarı T4 fiyatına inecek kadar (yaklaşık %15) indirimi bu motorlu S60’da almak mümkün.

    Peki bu aracı alır mıyım? Şu an araç alma aşamasında biri değilim. Ama olsa idim bu segmentte, evet, alırdım. Bu araç benim için S80’i biraz gereksiz kılıyor. S40 ile S60 arasında kalırdım. Kalite olarak araçlar kıyaslanamaz ama S40’ın iki avantajı var: 1.6D motor seçeneği ve buna bağlı olarak yakıt ekonomisi, düşük vergi ve aradaki yaklaşık 20bintl fark; iki, İstanbul trafiği için daha uygun boyutlar. Ancak, bu araç varken S40’a da 2.0 motorlu binip 80 küsür bin tl ödemezdim. Bagaj yetmez diye düşünürsem de V60’da karar kılardım.

    Aklıma geldikçe yine eklemeler yaparım.
    Herkese keyifli sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 5 Şubat 2011; 11:47:49 >




  • Hesheit cok guzel bir yazi olmus iki defa okudum. Yazdiklarinizin tamamina katilmakla beraber bir iki ekleme yapmak istiyorum. V60 modelinde de bagaj hacmi olarak cok fark yok, hatta s60'in bagaji v60'a oranla daha derinden basliyor. ön taponda ise plaka icin bir yer düşünülmemis, plaka biraz arada kaliyor. Tamponu ufak temaslardan korumak icin ön park sensorlerini de pakete eklemek gerekiyor.

    Bende nihayet dun itibariyle T4 motor S60 siparisimi verdim. Arac mayis ayinin ilk haftasi gelecek bir aksilik olmazsa. Aracta premium paket,advance paket,security paket, 17" jant, önpark sensörü, hiza duyarli direksiyon ve birkac ekleme daha mevcut. Renk beyaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Hesheit cok guzel bir yazi olmus iki defa okudum. Yazdiklarinizin tamamina katilmakla beraber bir iki ekleme yapmak istiyorum. V60 modelinde de bagaj hacmi olarak cok fark yok, hatta s60'in bagaji v60'a oranla daha derinden basliyor. ön taponda ise plaka icin bir yer düşünülmemis, plaka biraz arada kaliyor. Tamponu ufak temaslardan korumak icin ön park sensorlerini de pakete eklemek gerekiyor.

    Bende nihayet dun itibariyle T4 motor S60 siparisimi verdim. Arac mayis ayinin ilk haftasi gelecek bir aksilik olmazsa. Aracta premium paket,advance paket,security paket, 17" jant, önpark sensörü, hiza duyarli direksiyon ve birkac ekleme daha mevcut. Renk beyaz.


    fiyat?
  • Ayrton_SENNA,
    Hayırlı olsun. Güzel bir kombinasyon yaratmışsınız. 17" jant ve ön park sensörleri gerçekten gerekli. 16" jantlar T'nin çukur, yol yarığı ve tümsekleri için daha konforlu olsa da görünüşü çok da hoş değil.
    V60'ın bagaj zeminin daha yüksek olması yükleme kolaylığından. Ama en azından tavana kadar yüklemek mümkün diye bir çaredir diye düşünüyorum. Çünkü bu spor aracı isteyip de bagaj dar diyenin başka seçeneği yok. V60 da spor kombi sloganıyla satışta.

    ...
    Ek bilgi: S60 Belçika Ghent'de, V60 Götegborg İsveç'de üretiliyor. Bu da V60'ın daha çok sw hastası İskandinavya için üretildiğini gösteriyor.
  • Arac siparis uzerine gelecegi icin kesin fiyat henuz belli degil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayrton_SENNA -- 18 Temmuz 2011; 16:34:38 >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.