Şimdi Ara

Volvo S90 Inscription.Donanım-Özellikler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
6
Favori
9.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AD1C0BD9B

    Yakıt nasıl hocam? D5 i merak ediyorum şehir içi yakıtı.

    D4 nasıl hocam Peki şehir içinde dur kalklı ?
    Bir aracin yakiti bence konusulacak son konulardan cunku kullaniciya bagli olarak cok degisir. Mesela daha onceki bmw f10 aracımda ortalam 11 litre ile de geziyordum 7 litre ile de. Neredeyse yuzde 50 degisim olabiliyor.
    D5 de ise su an 9 litre ortalamam var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Şehir içi dur kalklı 10-12 litre olur gibime geliyor.Benim son 25bin km ortalamam 7.0 litre,ama ağırlıklı olarak başka bir kentteki işime gidip geldiğim için böyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Benim için önemliydi hocam cevabınız için teşekkürler .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda S90 kullanan arkadaslar var mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Şu an bilinen üç kişiyiz,Parezer aracının motorundaki sorun nedeniyle davalık oldu ve sanırım henüz sonuçlanmadı davası.Ancak S90'ını kullanmaya devam ediyor,mahkeme sonuçlanana kadar da kullanacak galiba.
    Sizin aracınız nasıl,memnunmusunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Şu an bilinen üç kişiyiz,Parezer aracının motorundaki sorun nedeniyle davalık oldu ve sanırım henüz sonuçlanmadı davası.Ancak S90'ını kullanmaya devam ediyor,mahkeme sonuçlanana kadar da kullanacak galiba.
    Sizin aracınız nasıl,memnunmusunuz?
    Duzenleme son mesajdadir.

    Aracim D5, F10 sonrasi garipsedigim seyler sunlar,

    Elektrikli isitmali direksiyonu yok,
    Vakum kapi yok
    Bunlardan daha da onemlisi 235 ps 480 nm torku var aracin fakat kalkista ivmelenme cok zayif. Gucu şanzuman dogru kullanamiyor diye dusunuyorum.
    Resmen motoru zayif buldum buna karsin yakiti da az degil.

    Onun haricinde aracta cok basarili bir ekran var fakat joystick de olmaliymis, her ayar icin ekrana bakmak dikkt daginikligina neden olabiliyor.
    Malzeme kalitesi olarak F10'dan bariz yukarida, goruntusu de etkileyici.

    Şimdilik boyle, sizin fikirleriniz nasil, onceki araciniz neydi paylaşır misiniz?

    Volvo S90 Inscription.Donanım-Özellikler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunresitz -- 28 Aralık 2019; 17:47:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Ilk sahip olduğum küçük Citroen modeli dışındaki bütün araçlarım Volvo oldu,V40,V50,V60 ve şu anki S90 D5.
    Aslında ayrıntısına inersek başka eksiklerde çıkar,mesela benim en çok eksik gördüğüm yakıtla çalışan ısıtıcı.Önceki aracım V60'da vardı,gerçekten harika bir özellik,tlf dan 10-15 dk önce ayarlıyorsun arabaya bindiğinde 20-25 derece oluyor.Bu ısıtıcı da , sıtmalı direksiyon da maalesef opsiyon.
    Aracın gücüyle ilgili kesinlikle aynı düşünüyoruz ama işte Volvo'nun belki en çok kaybettiği noktalardan biri de bu, araçların gücünü hep olabileceğinden düşük belirliyor.Bu eksikliği gidermek için sözüm ona Polestar yazılım yükseltmesi var ama onuda korkakça yapıyorlar,sadece 6 ps 20 Nm yükseliyor ve çok pahalı.Ha yaptıranlardan da hep memnun olduklarını duyuyor okuyorum o da ayrı ama emin olması zor,sonuçta 1000 Euro istiyorlar.Tum bunlara rağmen yine de gücü fena değil tabi,sonuçta 1950 kglık ağırlığı var.
    Yakıt benimki 7 litre ortalama ama ben ağırlıklı gidiş-dönüş 80 kmlik bir hatta kullanıyorum.
    Aslında ben V60'ı son Volvom olacak diye planlamıştım,sonrasında Audi A6 vardı aklımda ama S90 ın dış dizaynından acaip etkilendim,iç de tabiki fark yaratan cinsten.Üç cocuğum olduğu için arka koltuk alanını özellikle dikkat çekici buluyorum,bindiğim kullandığım hiçbir eşdeğer modelde görmedim.
    Ekran ile dikkat vermem gereken işim olduğunda yol uygunsa ben pilot asiste alıyorum.Söz etmişken pilot asisti sıklıkla kullanıyor çok da yararlı buluyorum ama üç önemli konuda eksiklik var;1-Tabela tanıma sistemide var ve hatasına rastlamadım iyi çalışıyor ama hızı otomatik olarak gördüğü tabeladaki hıza uygulamıyor,2-Aktif durumda ilerlerken çizgiler belirsiz olduğunda yada çizgisiz bir bölgeye girildiğinde uyarmadan Aac gibi devam ediyor,3-Direksiyona hiç dokunulmadığında bir süre sonra uyararak deaktif oluyor,bu normal ancak 65 km in altına düştüğünde şeritte tutma da çalışmadığından güvenlik açığı oluyor,üstelik dörtlüleride yakması gerekirken yakmıyor.Bunlar en olumsuz senaryoları düşünerek gördüğüm eksiklikler,diğer çarpışma uyarı,otomatik frenleme,yaya algılama,kemer gergi sistemleri,acil fren lambaları,dörtlüler şimdiye kadar kusursuz çalıştılar,birkaç kritik durumu bunlar sayesinde atlattım hatta.
    Joystickte olsa evet iyi olurdu ama şu var, ayarları değil ama komutları öğrenseniz ses kontrolü ile telefon,medya,klima ve navigasyonu kullanabilirsiniz.Belki dahasıda vardır,izlediğim bir videoda camları açıp kapama bile ses kontrolü ile oluyordu mesela ama ben ayrıntısına o kadar inmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 26 Aralık 2019; 15:7:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    quote:

    Vakum kapi yok


    Bilmediğim için soruyorum merakımı mazur görün, vakum kapı ne işe yarıyor? ne olduğunu biliyorum da ne işe yaradığını merak ediyorum. bir otomobil kapısını kapatmak zor olmasa gerek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Vakum kapi yok


    Bilmediğim için soruyorum merakımı mazur görün, vakum kapı ne işe yarıyor? ne olduğunu biliyorum da ne işe yaradığını merak ediyorum. bir otomobil kapısını kapatmak zor olmasa gerek?
    Yalıtım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    ben yarım kapanan kapının kendi kendine kapanması sanıyordum yanılmışım. cevap için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    ben yarım kapanan kapının kendi kendine kapanması sanıyordum yanılmışım. cevap için teşekkür ederim.
    Yok o da var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    Vakumlu kapı arkadaşın dediği gibi sadece yarım açık kapıyı tamamen kapatmaya yarar, yalıtıma bir etkisi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harunresitz

    Duzenleme son mesajdadir.

    Aracim D5, F10 sonrasi garipsedigim seyler sunlar,

    Elektrikli isitmali direksiyonu yok,
    Vakum kapi yok
    Bunlardan daha da onemlisi 235 ps 480 nm torku var aracin fakat kalkista ivmelenme cok zayif. Gucu şanzuman dogru kullanamiyor diye dusunuyorum.
    Resmen motoru zayif buldum buna karsin yakiti da az degil.

    Onun haricinde aracta cok basarili bir ekran var fakat joystick de olmaliymis, her ayar icin ekrana bakmak dikkt daginikligina neden olabiliyor.
    Malzeme kalitesi olarak F10'dan bariz yukarida, goruntusu de etkileyici.

    Şimdilik boyle, sizin fikirleriniz nasil, onceki araciniz neydi paylaşır misiniz?



    Alıntıları Göster
    Bugun garip ama sevindirici bir durum olustu...

    Sabah seyir halindeyken performans azalmasi uyarisi aldim. Ogleden sonra servise ugradim, meger turbo hortumu emaneten duruyormus benim 2 haftadır performansını dusuk bulmamin sebebi buymuş :)
    Hortum kelepce ile sıkılınca simdi 235 ps gucu hissetmeye basladim:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Bende birgün motor kapağını açtım öylesine kontrol amaçlı,aşağılarda baktım bir hortum boşta duruyor,bir ucu yani.Yerine takmayı denedim ama tam olmayınca götürdüm taktılar,bakan adam da tam ne işe yaradığını bilmiyordu.Ama performansta,motor sesinde falan hiçbir değişiklik yoktu,taktıktan sonrada olmadı,herhalde çıkarıp atsamda olurmuş
    Önceki V60 ındı galiba,turbo hortumunu Mardar denen kemirgen akşam kemirmiş, yola çıktım bir tuhaflık var gazı köklüyorum ama çok tepkisiz,araç 215 pslik farketmemek olanaksız.Götürdüm servise baktılar ve durumu anlatıp değiştirdiler.Ama gitmeden önce internetten bir araştırdım turbo arızası,değişimi diye,1000euroluk bir masraf görünüyordu,korka korka gitmiştim.🙂 Neyse, 235 iyi şikayetim yok ama 20 ps ve 30-40 nm ye kadar daha fazla yapabilirler ve çok daha iyi olabilirdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Bende birgün motor kapağını açtım öylesine kontrol amaçlı,aşağılarda baktım bir hortum boşta duruyor,bir ucu yani.Yerine takmayı denedim ama tam olmayınca götürdüm taktılar,bakan adam da tam ne işe yaradığını bilmiyordu.Ama performansta,motor sesinde falan hiçbir değişiklik yoktu,taktıktan sonrada olmadı,herhalde çıkarıp atsamda olurmuş
    Önceki V60 ındı galiba,turbo hortumunu Mardar denen kemirgen akşam kemirmiş, yola çıktım bir tuhaflık var gazı köklüyorum ama çok tepkisiz,araç 215 pslik farketmemek olanaksız.Götürdüm servise baktılar ve durumu anlatıp değiştirdiler.Ama gitmeden önce internetten bir araştırdım turbo arızası,değişimi diye,1000euroluk bir masraf görünüyordu,korka korka gitmiştim.🙂 Neyse, 235 iyi şikayetim yok ama 20 ps ve 30-40 nm ye kadar daha fazla yapabilirler ve çok daha iyi olabilirdi
    Valla yazilim bile dusunuyordum. Simdi iyi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Motoru zayıf buldum diyince ben de benimki gibi küçük bir serzeniş olarak aldım.Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Bende S60 D5 AWD vardı. Malum 2.4 motor. Güçlü ve keyifli idi. Volvo, 2006 dan bu yana (muhtelif S60, S80) bindiğim marka. Bunu satsam bu gücü nasıl bulurum endişesi vardı. Fakat şu an S90 D5 imden de müthiş keyif alıyorum. Bir kere Turbo şarj olarak koydukları air sistem müthiş. Pedalbox var bende takmayı düşünmedim bile. Bence bu fizikte bir araç için 2.0 motor dan bu canlılık hiç kötü değil. Volvo S90 Inscription.Donanım-Özellikler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    Bende S60 D5 AWD vardı. Malum 2.4 motor. Güçlü ve keyifli idi. Volvo, 2006 dan bu yana (muhtelif S60, S80) bindiğim marka. Bunu satsam bu gücü nasıl bulurum endişesi vardı. Fakat şu an S90 D5 imden de müthiş keyif alıyorum. Bir kere Turbo şarj olarak koydukları air sistem müthiş. Pedalbox var bende takmayı düşünmedim bile. Bence bu fizikte bir araç için 2.0 motor dan bu canlılık hiç kötü değil.
    Gule gule kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • abdsanli kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullanın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunresitz kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.