Şimdi Ara

VW 1.9 tdi Turbo Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
4.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2000 model 1.9 tdi 90bu aracimda turbo devreye girmiyor, solenoid valfi, N75 valfi değişti, turbo sağlam, ama sorun değişmedi, araçda duman atma yok.
    Hortumlar kontrol edildi, yanlış takildimi diye baktık doğru gibi, başka ne olabilir, boşta guzel gaz yiyor, ama viteste hantallasiyor çok zor kalkıyor...
    Böyle sorunla uğraşıp çözüm bulan varmı acaba 🙏



  • Egr ve emme manifoltunun kurumsuz olması çok önemli. Artı bu araçların silindir kapağı belli bir km sonrası kurum yapar ve sökülüp temizlenmesi şarttır yoksa araba çekmez.ayni araçtan 11 yıl kullandım iyi bilirim.Turbonun sağlam olduğuna emin misiniz ?en az 1600 bar basması gerek.ayrıca hava akismetresi de bozuk olabilir.450 -500 aralığında bir değerde olması gerekir PC de bunlara baktırın.eğer bozuk değilse kontak spreyle temizletmenizi öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    Egr ve emme manifoltunun kurumsuz olması çok önemli. Artı bu araçların silindir kapağı belli bir km sonrası kurum yapar ve sökülüp temizlenmesi şarttır yoksa araba çekmez.ayni araçtan 11 yıl kullandım iyi bilirim.Turbonun sağlam olduğuna emin misiniz ?en az 1600 bar basması gerek.ayrıca hava akismetresi de bozuk olabilir.450 -500 aralığında bir değerde olması gerekir PC de bunlara baktırın.eğer bozuk değilse kontak spreyle temizletmenizi öneririm.
    Merhaba, turboya turbocu baktı, çok iyi başka problem var dedi, hava akişmetrsi sağlam kontrol edildi, yanliz turbodan çıkan hortumda minik bir çıkış var, kucuk hortum takılması lazim, boşta duruyor, artı araçtan vakum debimetresi gibi birseyleri iptal etmişler. Başka bir 1.9 tdi motor ile karşılaşırtirdım, benim motorda yok.

    VW 1.9 tdi Turbo Sorunu




  • bolvadin03 B kullanıcısına yanıt
    Oraya mutlaka hortum takılması gerekir.o ince hortumlarda iğne ucu kadar kacak olsa turbo basınç kaybeder.o bölümü aktif etmelisiniz öncelikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    Oraya mutlaka hortum takılması gerekir.o ince hortumlarda iğne ucu kadar kacak olsa turbo basınç kaybeder.o bölümü aktif etmelisiniz öncelikle
    merhaba, ustalar başka bir 1,9 tdi ye bakıp tüm hortumları yerine taktılar, fakat sonuç değişmedi, beyinle alakalı olabilir diye düşünüyorum.
  • bolvadin03 B kullanıcısına yanıt
    Ben zannetmiyorum.boş yere beynini sokturmeyin aracın. Intercooler a baktırdınız mi?orada bir delik ya da cooler radyatorunde bir tıkanma olabilir.Ayrıca Intercooler girişinde turbo basınç sensörü mevcut.o da arızalı olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 28 Aralık 2018; 15:19:13 >
  • yarın tekrar sanayiye gideceğim, sensörlerede baktırayım
  • Baskı balata bitik olmasın
  • Emme manifold contası da olabilir.
  • Turbo devreye girmiyor demişsiniz belkide sorunun teşhisinde hata var. Tam olarak aracın problemi çekmemesi mi? Bu kadar turbo ile uğraşıp enjektörlerde sorun da çıkabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Baskı balata bitik olmasın
    şanzumanda sorun yok, kontrol edildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Emme manifold contası da olabilir.
    yani contada ne gibi problem olursa böyle sorun olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Turbo devreye girmiyor demişsiniz belkide sorunun teşhisinde hata var. Tam olarak aracın problemi çekmemesi mi? Bu kadar turbo ile uğraşıp enjektörlerde sorun da çıkabilir.
    araç boş vitesde çok güzel gaz yiyor ve devir çeviriyor, beyaz veya siyah duman atma yok, tek marşta çalışıyor, teklemede yok. araç hala sanayide ve çözemediler. ustaya söyledim beyinde olabilirmi veya sensörlerde olabilirmi diye kontrol ediyorlar. problem araç viteste hantal zor kalkıyor, yakıt şehir içi 12tl ye çıktı.
  • bolvadin03 B kullanıcısına yanıt
    Vakum kaçağı olursa mazot ve hava karışımı bozulup çekişden düşebiliir.
  • şanzumandan basınç kaçırıyorsa yapabilir diyorlar. ve sorun hala bulunamadı...
  • Sorun çözüldüyse paylaşabilirmisiniz.1.9 tdi seat 2000 model aynı sorun var .
  • Motor arıza ısıgı yanıyormu bu esnada ?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.