Şimdi Ara

VW ABD pazarında DSG kullanmayı bıraktımı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
5.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    yaw babacanlar ne dsg imi, sevmiyorsan sevme zaten muhtemelen dsgli aracında yok o zaman nedir bu dsg lere sallayıp durmanız

    size zorla dsg satmaya mı çalışıyorlar anlamadım paran varsa zaten zf al eat al
    Zaten DSG den müzdarip olaranların %80 i daha DSG vites topuzunu eline bile almamış olan işkembeci grubu
  • DSG'nin değer kaybetmesi mi? VAG grubundan bahsediyoruz hocam. Bunlar 19. yy teknolojisini "dünyanın en moderni" diye ballayıp 2 katı fiyata satar.
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Hadi ellemedim, bu onun sorunlu olduğuna mı kanaat getirir?
    Civic'in varken göçük problemi yaşadın mı? Sürekli diyorsun ya köpükçü diye. Yaşamadıysan eski cevaplarından birisi olan "sanki yaşadınız da söylüyorsunuz" dediğin gibi sen sanki köpük sıktırttın mı? Sıkmadıysan laf etme. Kendin diyorsun bak.
    2015'ten beri kullanıyorum sıkıntısız felan diyorsunuz, sıkıntı çıkması için şu kadar zaman geçecek diye bir şey yok. Bir de diyorsunuz serviste rahatlıkla iyi niyette yaparım diye, başaran oto sözleşme imzalatmıştı internette eleştirme yapmayacağım diye. 7.000 liraya ancak yaptırttı geçen forumdan birisi.
    Zaten serviste yapılsa da sıkıntı çıkıyor. Yine bu forumdan birisi A3'ü ile yaptı, yine sıkıntı, yaptı yine sıkıntı.
    Veya A3 cabrio sahibi 70.000'e gelmeden kavrama+mekatronik değiştirdi...
    He tabi 80.000 KM DSG kullandım ben yaşamadım, yaşasaydım söyleseydim konuma geçmiş olsun yerine ZF in 60.000 istediler fotosunu atarsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gunpower-storm -- 24 Ağustos 2019; 19:43:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AFV

    Bu mesaj silindi.
    1.6 dizel Ateca alsaydın şehir içi 6lt yaksa senin 1.5 ecoboost 10 lt yakacak Aradaki 4lt. Yılda 10 bin km yapan için 2700 TL 20 bin km yapan için 5400 TL yakıt masrafı demek.

    Aracı 3 yıl kullansan 60 bin km ye geldiğinde fark 16200 TL

    Hayırlı işler güzel kardeşim

    Sana Tam otomatik aracınla iyi sürüşler dilerim.
  • VW bizim pazara Aisin+1.5 TSI kombinasyonuyla girsin Corolla sonrası ciddi ciddi düşünürüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğin rakamlar ve günümüz akaryakır fiyatları üzerinden yılda 10bin km kullanıldığı varsayılırsa aradaki fark 3 yıl sonunda 8.538 tl oluyor. Oda dizelin bakım masrafları + DSG bakım masrafları derken çıkıyor :) en azından dağ başında kalmaktan korkmuyorsun.

    Sanada hayırlı işler ve iyi sürüşler hacı umarım yolda kalmazsın.
  • DSG iyi bir şey olsaydı ABD’de standart olurdu. Fanboylar gelmiş yine. Devir tam otomatik devri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up
    dsg şanzıman arac dusunenler okusun abd ve avrupa ulkelerinde tam otomatik satilirken bizim ulkede dsg satiliyor adamlar kendi ulkelerinde halk arabasi bizde ise premium ilgisi goruyor tapiliyor uretemiyoruz bari okuyalim arastiralim bilincli tuketici olalim !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onyargisiz -- 20 Ekim 2019; 19:3:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır DSG li araç satmıyolar orda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupada DSG var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ABD de DSG li satmıyorlar. Çünkü Amerikalılar inanılmaz yol yapıyorlar her yıl. Ülke çok büyük. Bireysel araç sahibi olma oranı çok yüksek. Teksas gibi eyaletlerde insanlar araçları üstünde yaşıyor , yük çekiyor vesayre. Ayrıca amerikalılar yıllardır yağ gibi akan, mekanik ses çıkarmayan tam otomatik şanzımanlara alışmışlar. Dolayısıyla Dsg gibi narin ve kısa ömürlü , her an sorun çıkarmaya meyilli bir şanzımanı asla amerikalıya yediremezler... Teksasta 230 bin milde toyota kullandım. Tam otomatik 3.5 L v6 rav4 du araç. Vites geçişleri Tr de Vw bayisinde test sürüşü yaptığım 3bin kmdeki passattan daha iyiydi... 100bin mildeki araçlara bile abd de çok yol yapılmış gözüyle bakılmıyor. Yol yapma algıları bizden farklı. Dolayısıyla markalarda bunu göz önünde tutarak oraya satış yapıyor. Ama bizim ülkedeki ekonomik koşulları göz önüne aldığımızda aslında o uzun ömürlü araçlar bize lazım :) belki her yıl o kadar yol yapmıyoruz ama aracımızı 15- 20 yıl kullanmak isteyebilirz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AFV -- 20 Ekim 2019; 20:53:33 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bir önceki ay Avrupa Euro 6D-Temp emisyon normuna geçince bu normu karşılayamayan araçlar ülkemizde "kampanyalı fiyatla" satışa sunulmuştu. Bu sebeple -sıfır araçlar konusunu takip edenler iyi bilir- firmalar dizel modellerinde çok cazip teklifler sunuyorlardı. Eğer VW Avrupa'da da DSG'yi bırakıp tork konvertörlüye geçse bile bizim ülkemize gelmesi uzun zaman alır. Çünkü biz önce onların eskilerini, stoklarını bitirip ondan sonra güncel teknolojiden faydalanması gereken bir ülkeyiz.

    Bunun canlı örneği Peugeot 3008'de var. Şu anda EAT6 şanzımanda stok fazlası olduğu için ülkemize yeni gelen Peugeot 3008'ler EAT8 yerine EAT6 şanzıman ve eski tasarım vites topuzu ile geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtmosferikV8

    DSG iyi bir şey olsaydı ABD’de standart olurdu. Fanboylar gelmiş yine. Devir tam otomatik devri.
    Dsg iyi bir şey. (Dsg aracım yok ama kullandım, biliyorum. Envai çeşit şanzımanlı araç kullandım)
    Amerikan pazarını ne sanıyor insanlarımız çok merak ediyorum.
    Amerikalı rednecklerin isteklerini boşverin, zaten bu işten anlasalardı kendi otomobil sektörleri batmazdı. 60’lardan sonra yok oldular.
    Örnek veriyorum Golf’ün iç mekan kalitesi bişey ifade etmiyor adamlar için. Bizim için önemli ama.
    Şurda burun kıvırıyoruz Egea’ya, allah aşkına Chevrolet Camaro’nun iç mekan kalitesine bakın, hem de spor araç.
    Onlara geniş büyük ve sağlam araçlar lazım. Yakıt önemli olmadığı için şanzımanın 1-2 litre yakıta fayda etmesi ve ultra hızlı olması anlam ifade etmiyor.
    Bak ne diyorum, adamlara Golf’ün iç mekan kalitesi herhangi bir şey ifade etmiyor.
    Dsg, özellikle de kuru kavrama 7 ileri dsg, 1 milyon liraya kadar alınabilecek araçlardaki en iyi vites değişimine sahip şanzımandır (sağlamlık tartışılır)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Neyse ya VW'nin derdi bizimi gerdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adamlar 1.0 motor da kullanmıyor ona bakarsanız. çim biçme makineleri daha güçlüdür belki, hatta 1.6 tdi yok. 2.0 la başlıyor araçları.
    hatta araçların neredeyse tamamı benzinli. dizel de yok.
    standart olarak 3 litre motor gibi çoğu araçlar.

    sebepler:
    amerikalı için petrol ucuz. ekonomik kaygı yok, sağlamlık daha önemli çünkü bizden farklı olarak, işçilik amerikalı için parça fiyatından daha pahalı.
    tam otomatik kullanmak en mantıklı seçenek. kullanmamak aptallık olur zaten emisyonu ya da yakıtı ipleyen de yok.

    dsg yapısı itibariyle ekonomik olmak ve performansı tam güç vermek için tasarlanmış. zaten sıkıntısı da burada. yapı itibariyle bu kadar mekanik mühendislik isteyen bir şeyin sıkıntı çıkarmaması olanaksız.

    ayrıca birisi devir tam otomatik devri demiş güldüm. zaten devir tam otomatik devriydi, bu çift kavrama muhabbeti sonradan çıktı.

    babalarımız amcalarımız '' otomatik çok yakıye '' diye boşuna demeiyorlardı. dsg gibi sistemler bunu yıktı, manuel vitesten az yakıyorlar.




  • Maliyetler kurtarmıyordur yoksa vazgeçmezler DSG’den.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amerikada ki yeni jetta da 8 ileri tam otomatik şanzıman vardı izlediğim bir video da.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonuç : dsg ucuz bir şanzıman !

    olduğu için mi vazgeçemiyorlar avrupada ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.