Şimdi Ara

VW EOS ile ilgili gorusler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
8.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumdaki inanilmaz VW dusmanliginin farkindayim. Bu konuyu bulmusken EOS u hayatinda bir kere gormus belki de hic gormemis olan arkadaslarimizin bile atip tutacagini da tahmin edebiliyorum. Ama ben yine de sorayim gercekten arabayi bilen kullanan birileri mutlaka vardir o tecrubelerden faydalanmak isterim..

    Bir kac ay once 2. el EOS almaya karar vermistim 2007 Model siyah ici bej rengi deri dosemeli ayni renk deri koltuklu navigasyonlu 125.000 kmdeydi 40.000 TL. Galeriden satilikti soyle bir teklifte bulundum: Geleyim araci alip bir VW servisini goturup ekspertiz yaptiralim aracin sorunsuz olduguna dair bir rapor verirlerse ekpertizin parasini da ben odiyeyim araci da alip gideyim ancak ararcta bir sorun cikarsa ekspertiz parasini da siz odersiniz arac da sizde kalir. Kabul ettiler ama ben parayi toparlayana kadar satilmis

    Ben de bunun uzerine araba alma isini suresiz erteledim durumumu tam olarak duzeltene kadar. Simdi isler yoluna girmeye basladi. Ben de tekrar arastirmaya basladim. Bu aracin goruntusu sekli semali cok hosuma gitti. Kafaya taktim bu arabayi simdi durum duzelince yine EOSa yonelmeye niyetlendim. Cevremdeki VW sahiplerinin hepsi araclarindan memnun. Ben de kullandiklarimi hayli begendim. Hem hos bir araba hem de goruntusu falan cok hosuma gidiyor. Su anda 1.4 TSI 160 HP olanini dusunuyorum. Sizce nasildir? Alinmaz diyecekler yaninda sebebini ve alternatifini de yazarsa sevinirim...

    Bu arada nadir arac parcasi bulunmaz vs. seklinde yorum yapmaya niyetlenen arkadaslara bastan soyliyeyim arac aslinda Jetta Cabrio...







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Volkswagen EOS: Kapsamlı Bir İnceleme

    Volkswagen EOS, açık hava sürüşü tutkunları için tasarlanmış eşsiz bir otomobil. Kıvrımlı tavanı, onu hem bir coupe hem de bir kabriyoya dönüştürerek hem konfor hem de heyecan sunuyor.

    Performans ve Kullanım

    Volkswagen EOS, 2.0 litrelik turboşarjlı dört silindirli motora sahip olup 200 beygir gücü ve 280 Nm tork üretiyor. Bu motor, otomobile keskin bir hızlanma ve süratli bir sürüş deneyimi sağlıyor. Ayrıca, hassas direksiyonu ve viraj alma kabiliyeti ile etkileyici bir kullanım sunuyor.

    İç Mekan ve Özellikler

    EOS'un iç mekanı şık ve iyi donanımlı. Deri döşeme, ısıtmalı koltuklar ve multimedya sistemi gibi özellikler konfor ve rahatlık sağlıyor. Ayrıca, panoramik sunroof, açık hava sürüşlerinin keyfini sonuna kadar çıkarmana olanak tanıyor.

    Volkswagen EOS Alınır mı?

    Volkswagen EOS, açık hava sürüşü sevenler için mükemmel bir seçim. Benzersiz tasarımı, etkileyici performansı ve konforlu iç mekanı ile hem macera hem de günlük kullanım için harika bir otomobil. Ancak, cabrio olarak kullanım sırasında yol gürültüsü olabilir ve bagaj kapasitesi sınırlıdır.

    Kullanıcı Yorumları

    Volkswagen EOS kullanıcıları, otomobilin performansını, kullanımını ve açık hava sürüşü özelliklerini övüyor. Ancak, bazı kullanıcılar bagaj alanının sınırlı olmasından ve yol gürültüsünden şikayetçi.

    Genel olarak, Volkswagen EOS, açık hava sürüşü tutkunları için şık, performanslı ve konforlu bir seçenek. Kıvrımlı tavanı ve etkileyici özellikleri ile hem günlük kullanım hem de hafta sonu kaçamakları için ideal bir otomobil.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Öncelikle, sen bize baştan söyledin de cabrio jetta olduğunu, stoplarından tutun ön tamponuna kadar farklı araçlar. Parçaları jettayla aynı falan değil bilmende fayda var

    2009 da aracı otoshowda görmüştüm. Tipini çok beğendim diyemem tek cezbeden yeri cabrio olması. Eosla kıyaslanabilecek astra cabrio var sanırım ona da bakabilirsin

    Ayrıca yerinde olsam e46 ve clk cabriolara da bakarım. 2002-2004 arası e46 cabrioları 45 bin civarına bulabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Öncelikle, sen bize baştan söyledin de cabrio jetta olduğunu, stoplarından tutun ön tamponuna kadar farklı araçlar. Parçaları jettayla aynı falan değil bilmende fayda var

    2009 da aracı otoshowda görmüştüm. Tipini çok beğendim diyemem tek cezbeden yeri cabrio olması. Eosla kıyaslanabilecek astra cabrio var sanırım ona da bakabilirsin

    Ayrıca yerinde olsam e46 ve clk cabriolara da bakarım. 2002-2004 arası e46 cabrioları 45 bin civarına bulabilirsin


    Distan gorunuste farklar var ancak ic dizayni direksiyonundan tutun torpidosuna on orta konsulundan tutun kadranina kadar ayni kullanilan motor ayni yuruyeni ayni. Aslinda bir cok VW de ayni motor kullaniliyor zaten.

    e46 ve clk cabrio motor olarak istedigimi pek karsilamiyor sanirsam tam emin degilim ama bundaki 1.4 TSI gibi dusuk hacimli ve performansi da iyi olan bir motor dusunuyorum. Ayrica forumdaki bir cok insanin aksine tercihim onden cekisli araclar..




  • Bizim müdürlerden birinde vardı bir kez bindim, inanılmaz basik geldi üstü kapaliyken. İcim daraldı. Passat CCye geçtim dönüşte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    Bizim müdürlerden birinde vardı bir kez bindim, inanılmaz basik geldi üstü kapaliyken. İcim daraldı. Passat CCye geçtim dönüşte.

    Bilgi icin tesekkurler basik gelicegini ben de tahmin ediyordum aslinda ama cabriolarda genellikle olan birsey. Peki konforu ile ilgili nasil bir izleniminiz oldu.
  • Astra cabrio öneren olmuş bence astradan çok daha iyi bir araç.İçine hiç binmedim ama showroomda gördüğüm kadarıyla jetta ile aynı iç dizaynı var.Bu sıkıntı değil ise 1.4TSİ 160bg motor sizi tatmin edeceğini düşünüyorum.BMW önerenler tabihaklı olarak tipi daha cazip.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-cabrio-2003-51543371/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    Astra cabrio öneren olmuş bence astradan çok daha iyi bir araç.İçine hiç binmedim ama showroomda gördüğüm kadarıyla jetta ile aynı iç dizaynı var.Bu sıkıntı değil ise 1.4TSİ 160bg motor sizi tatmin edeceğini düşünüyorum.BMW önerenler tabihaklı olarak tipi daha cazip.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-cabrio-2003-51543371/detay/

    BMW nin tip falan olarak daha cazip oldugunu tabi ki bir cevabim yok ama o paralara alabildigim BMW daha yasli olmak zorunda ama 1.4 TSI 160 HP deki performansi almak icin o modellerin 2.0 olanini almam lazim o zaman da astari yuzunu asar bi de arkadan itisli araclarla pek aram oldugu soylenemez. Genel olarak Istanbulda kullanicam ama yilin yaklasik 3 ayinda Ordu da olcagimi da hesaba katarsak genellikle islak olan yollar kis aylarinda kar buz koyde bozuk dik cikilmasi zor rampalari da hesaba katinca arkadan itisli araba bir nevi problem oluyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    Bizim müdürlerden birinde vardı bir kez bindim, inanılmaz basik geldi üstü kapaliyken. İcim daraldı. Passat CCye geçtim dönüşte.

    Bilgi icin tesekkurler basik gelicegini ben de tahmin ediyordum aslinda ama cabriolarda genellikle olan birsey. Peki konforu ile ilgili nasil bir izleniminiz oldu.

    Konfor konusunda jetta daha iyi tabi atmosfer kötü olduğu için sportif sürüş hissiyatı var. O da konforu etkiliyor. Yürüyeni çok farklı değil normal bir c sınıfından.

    Saab cabrio baktınız mı? Çok güzel ve konforludur. Daha ucuz alıp uzun süre binersiniz. İkinci eli eos ile aynıdır kanımca. Eos da hemen elden çıkmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+


    quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: yigit+

    Bizim müdürlerden birinde vardı bir kez bindim, inanılmaz basik geldi üstü kapaliyken. İcim daraldı. Passat CCye geçtim dönüşte.

    Bilgi icin tesekkurler basik gelicegini ben de tahmin ediyordum aslinda ama cabriolarda genellikle olan birsey. Peki konforu ile ilgili nasil bir izleniminiz oldu.

    Konfor konusunda jetta daha iyi tabi atmosfer kötü olduğu için sportif sürüş hissiyatı var. O da konforu etkiliyor. Yürüyeni çok farklı değil normal bir c sınıfından.

    Saab cabrio baktınız mı? Çok güzel ve konforludur. Daha ucuz alıp uzun süre binersiniz. İkinci eli eos ile aynıdır kanımca. Eos da hemen elden çıkmaz.

    Saab a hic bakmamistim onu da arastirim biraz. EOS un kolayca elden cikmadigi konusunda haklisiniz. Sahibindende aylardir duran ilanlar var zaten ben alirsam keyif icin alicam daha arabayi almadan satma derdine girmeye niyetim yok ters bir durum olmazsa en az 4-5 yil kadar binerim diye dusunuyorum.

    Bilgiler icin tesekkurler. iyi forumlar...




  • Bi kere binme fırsatım oldu. Cabrio araç istiyorsan bence gayet yeterli ve şık. Yalnız 1.4 tsi bulabılırsen onu al fsi lar gitmiyor. yani gidiyorda cabrio araca binen biri arabası da biras aksın ister
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Bi kere binme fırsatım oldu. Cabrio araç istiyorsan bence gayet yeterli ve şık. Yalnız 1.4 tsi bulabılırsen onu al fsi lar gitmiyor. yani gidiyorda cabrio araca binen biri arabası da biras aksın ister

    Ben de cok begeniyorum arabayi. Daha once 1.6 FSI Golf V ve 1.4 TSI 160 HP Golf VI kullanma firsatim oldu EOS u da1.4 TSI 160 HP yi almak istiyorum ama onlarin da fiyatlari biraz yuksek bu durumda biraz daha para biriktirmem gerekcek Kredi kullanmaya karsiyim da..
  • Ben olsam Cabrio ve Roadser'da VW ve Opel tercih etmezdim, ama bu klasmanda çokta fazla tercih yok Türkiyede. Düşük hacimli motor seçeneği 4 kişilik olacak dersen EOS dan başka seçenek yok gibi.

    Dip not oalrak söyleyebileceğim ise biraz daha para biriktir S2000 al derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Ben olsam Cabrio ve Roadser'da VW ve Opel tercih etmezdim, ama bu klasmanda çokta fazla tercih yok Türkiyede. Düşük hacimli motor seçeneği 4 kişilik olacak dersen EOS dan başka seçenek yok gibi.

    Dip not oalrak söyleyebileceğim ise biraz daha para biriktir S2000 al derim

    Aslinda Alfa Romeo Spider 1.8 TBI 235 HP daha cok hayallerimi susluyor ama baba vefat ettikten sonra aile arabasi alma zorunlulugu bana gecti bunu biraz genc isi goruntuyu(bir cabriom olsun istiyorum ) biraz da ekonomiyle birlestirince elimde baska bir secenek kalmadi gibi.




  • Hiç görmedim, binmedim, dokunmadım ama harika bir araba.
  • Hocam evet forumda söz konusu vw olunca aleyhte yazan çok oluyor. Ancak ilginçtir forumun c sınıfı araç oylamasında golf, d sınıfı oylamasında ise passat 1. geldi. Yani bu vw düşmanlığı forumun geneline sirayet etmiş, bulaşmış değil. Ama boş vakti daha çok olanlar genelde vw alyhtarı olanlar ve onlar maşallah her konuda herbiri vw aleyhine 3-5 mesaj birden yazmadan konuyu bırakmadığı için bu aleyhe tavır forumun genelinde varmış gibi gözüküyor.
    Eos konusuna gelince; vw nin hemen her kategoride rakipleri ile sıkı bir mücadeleye girebilecek araçları var, eos da bunlardan biri. Tsi-dsg kombinasyonu ile konfor ve yol tutuş için dengede ayarlanmış süspansüyon işin püf noktası. Vw otomobil inşa ederken sanki önce ihtiyaçların giderilmesini sonra keyfe keder noktaları dikkate alıyor gibi. Yani iyi motor, iyi şanzıman, iyi süspansüyon, iyi konfor-stresli şehir yaşamı için-, güvenlik, geniş iç hacim vs bunlar ihtiyaç ve vw sınıfındaki her araçta rakipleriyle karşılaştırıldığında iyi durumda. Tasarım,heyecan, sürüş keyfi vs. ise keyfe keder konular ve bunlardaki başarısı tarışmaya açık.





  • 2007 yılında listemde olan araçlardan biriydi 2.0 tfsi olanı

    araç mez otomotiv'de henüz 15binde idi ...ben 3. sahibi olacaktım

    yabancı forumlarda yazılanların doğru olduğunu aracı test edince gördüm .... hızlanması açısından ağırlığın verdiği etkiyle olsa gerek 2.0 tfsi'ın performansı baltalanıyor, özellikle ani kalkışlarda aracın arkasından rahatsız edici ses geliyor, aracın üstünü açtığın zaman doğal olarak hiç bagaj kalmıyor

    birde yıkama esnasında fitillerinden su alabiliyor bunun için sürüyle silikon yağlama v.b. araştırıyorlardı v.s. kısacası bana uymadı
  • Son sahibi olabileceğiniz nadir VW araçlarından biridir.
  • Vw trde tutmayan tek araci herhalde

    Alirsin binersin ama muhtemelen son sahibi olursun
  • Zaten son sahibi olabilmeyi kabullenmis durumdayim 4 sene kadar ben binerim diye dusunuyorum daha sonra da kardesime birakirim neticede bir insanin ilk arabasi olmasi acisindan dusunursek daha iyisi Samda kayisi

    Valla ben tasarim acisindan da begendim bu arabayi yeni kasalar daha da guzel olmus ama onlari almak beni asar bi de onu almaya kalksam 1 sene falan bekletir herhalde dogus listesinde bile gorunmuyor. Bir kac eski EOS sahibiyle konustum fitillerinden su almasiyla ilgili bir sikayeti yoktu hicbirinin. Bi de tavanini actiginda bagajda cok az bir yer kaldigi dogru ama bagaj kullanmaya ihtiyacim oldugu durumda (ki bir yil icinde bir kac gun ancak ihtiyacim oluyor) tavani acmam.Zaten su anda kullandigim aracta hic bir zaman tavani acmak gibi bir sansim yok dolayisiyla tavan kapali kullanmaya aliskinim sorun yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ffurkanakpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Ben olsam Cabrio ve Roadser'da VW ve Opel tercih etmezdim, ama bu klasmanda çokta fazla tercih yok Türkiyede. Düşük hacimli motor seçeneği 4 kişilik olacak dersen EOS dan başka seçenek yok gibi.

    Dip not oalrak söyleyebileceğim ise biraz daha para biriktir S2000 al derim

    Aslinda Alfa Romeo Spider 1.8 TBI 235 HP daha cok hayallerimi susluyor ama baba vefat ettikten sonra aile arabasi alma zorunlulugu bana gecti bunu biraz genc isi goruntuyu(bir cabriom olsun istiyorum ) biraz da ekonomiyle birlestirince elimde baska bir secenek kalmadi gibi.

    Cabrio ve Roadster sınıfı bizim ülkemizde biraz farklı yorumlanıyor. Bence bu tip araçlarda ortalama performans yeterlidir, zira bu araçlar spor araçtan ziyade keyif ve gezinti araçlarıdır. Bu gün dünyadaki örneklerine baktığımızda da çoğu "hızlı" spor araçlar cabrio değildir.

    Bence sen zaten seçimini yapmışsın. Son sahibi olursun lafınıda pek umursamamak lazım, son sahibi olunca ne oluyorsa? çorap değiştirir gibi araba değiştireceğime sevdiğim arabayı alıp yıllarca kullanırım ne yani. Temiz bir EOS bul keyfine bak bence ;)

    Düük hacimden vaz geçerim LPG seçeneğini değerlendiririm dersen seçeneklerin biraz daha çoğalır




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.