2016 model 1.2 manuel 49 bindeki aracımın 4. bakımını yaptırmak için fiyat araştırması yaptım. Yetkili Servis: yağ+filtrelere ek ön-arka balatalar ile bujilerin de (yıldan dolayı) değişmesi gerektiğini; 6000 lira ücretin, Volkswagenim uygulamasını yüklersem, 4800'e düşeceğini söyledi. Bosch Car Servis: Yukarıdakilerden bujilerin değişmesine gerek yok deyip, balatalar dahil 4000'den 3100'e (nakit olursa) indi. Son olarak, geçen yıl akü değiştirdiğim, çevremde garantisi bitmiş nispeten yeni araç sahibi arkadaşların oldukça memnun olduğu özel yağ servisine fiyat almak için gittim. 980 (950 ödedim) liraya yağ ve filtreleri değiştirdim. Bujileri 60-80 bin arası değiştirmemi, balataların da bir dahaki yağ değişimine kadar sıkıntı yaratmayacağını söyledi. Düzeltme: Bu arada yağ olarak Mobil1 5-30 koydu. Bosch Sevis Castrol koyacaktı, Yetkili servisin artık Shell yağ kullandığını söyledi (onun yalancısıyım). < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mllm -- 28 Mayıs 2022; 11:58:6 > |
VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2680. sayfa)
-
-
Arakadaşlar acil yardımınıza ihtiyacım var bir araca kapora gönderdim araçta sağ arka çamurluk değişmiş ayrıca bundan ötürü arka direkte bu parçayla bütünleşik olduğundan bolayı bilgisi verildi.Araç 2018 higline sağ arka çamurluk ve arka direk ilişkisini acil özetlermisiniz ona göre alacağım aracı.Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
GOLF tasarımı nedeniyle C Sütunu karakteristik tek parçadır. Lastikten tavana kadar tek parça gider o kısım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arka direk dediği C sütunu ise, demekki hasar derin oldu , sadece dış katman olan çamurlukta sınırlı kalmadı.
ama çamurluk değişimi dediği zaman sadece teker üzerini anlamayın, o parça C harfi gibi, kapı üzerinde yarıya kadar uzanıyor. o yüzden yanlış ifade etmiş de olabilirler
-
Golf 7 hıghline sahibiyim.
golf 7.5 farkları nelerdir
mesela dsg daha başarılı hale geldi mi.
yoksa sadece makyaj mı
2014 golf 7 manuel vites dizel highline satıp ,golf 7.5 qü1.5 benzinli 150 HP dsg comfortline yada highline geçmeye değer mi tercihen 2019 model
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bodysolid -- 6 Haziran 2022; 9:33:33 > -
bende 2014 model golf7 manuel benzin vardı. çok güzel bir araç ama kronik yağ yakma sorunları başlıyor 100.000km den sonra.
bence şu anda büyük bir sorunu yoksa model yenilemek için 2019 model otomatik bir araçla takas imkanı varsa mantıklı olur kanısındayım
-
satmayı düşünürseniz buraya da ilanı koyar mısınız hocam
-
Golfü satıp golf almak ne kadar mantıklı olur bilemiyorum.
güncel golf olması dışında kişiyi heycanlandıracak net birşey yok. Hayalet gösterge multimedya dışında. Egee varsa bir kaç donanım.
2014 de dsg yagı dışında birsey olmadı, bununla birlikte tüketiciye yansıtılmamış iyilestirme varsa bilmiyorum.
son zamanlarda mekatronik tüpü degiştiriliyor, youtup tamirhaneyi izleyebilirsin bu konuda.
heycan aramaya gerek yok bildiğim araba olsun dersen aracın yaşını küçültmek mantıklı olabilir.
yalnız dizelden benzinliye geçmek nasıl mantıklı olur.
2.el mantıgı ile bakıyorum daha degerli motor ama 60-70 bin fark vermeye degermi düşüncesi olup insanlar benzinli araca kayıp. Dizel zor satılırmı?
ben kararsızım bir yönden mantıklı bir yönden mantıksız geliyor.
işin gercekten zor. Şunu net söyleye bilirim comf donanım alma, higlinedan sonra yavan gelir.
comf donanımı kurtaran tek özellik higline ike aynı koltuga sahip olması.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ön arka balataların aynı anda degiştiğini daha yeni ögrendim ;)
hiçbir zaman mümkün degil aynı anda degiştirmek.
önler %100 frenleme yapıyorsa arkalar %60 frenleme yapar dolayısıyla aynı anda bitmeleri mümkün degil.
yıldan dolayı sunu kasdetmiştir, zamanla balatalar sertleşir, ötmeye ses yapmaya başlar, başlasa bile degiştirmeye gerek yok, ses rahatsız ederse keyfi degiştirilebilir.
yeni takcagın balatalar zaten direk ötecektir, bunun için diskleri tornalatmak gerek.
buji olayına gelince ister parcanın ömrüne göre hareket yap istersen keyfine motor saglıgı ve yakıt tüketiminden ötürü degistirebilirsin.
ben 3. Bakım 25 bin kmde degiştirdim. Gerek varmıydı yoktu ama psikolojikmen rahatım. Yakıtı daha iyi yakcak, motor daha iyi performans saglıcak.
zaten 25 bin km yapsam parasını amorti eder.
dışarıda uygun fiyata yaptırman gayet normal ama standart bakım ücretini servise sorsaydın. 400-500 tl için dışarda yaptırmaya iyi niyet garantisinden çıkmana gerek varmıydı iyi düşünmek gerekirdi..
benim tavsiyem bu yıl bakım ücretini standart bakımla kurtarmışsın ama aralıkta hersey pahalı olcak dolar 32 lirayı bulcak.
dolayısıyla seneye haziran hersey şuanki fiyattan 2-3 katı pahalı olcak.
aracını satmayı düşünmüyorsan, bujileri ve ön balatayıp alıp bir köşeye koy.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Eyvallah.
Bu arada sakin kullanımda fabrika verilerine yaklaşabiliyoruz yakıt tüketiminde.
Silivri-Çorlu gidiş, geliş.(1.2 tsi manuel)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mllm -- 28 Haziran 2022; 1:26:45 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gene döktürüyorsun leon hocam hatırladın mı
-
Abi hatırlamazmıyım seni :)) en son rengi tartışıyorduk :) saks mavisi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Helal olsun valla kafa zehir maşallah 🧿kaç sene oldu benim önceki hesap açılmadı çok eskiydi bir numara kayıt etmişim onuda unuttum bulamadım baktım olmuyor yeni hesap açtım senin gibi bir kaçtane arkadaş vardı salça oliyim dedim 🙂
Golf mü aldın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar. 2013 model 1.2 tsi midline plus tavsiye eder misiniz? 1.4 tsi pulse Golf 6 yerine tercih edilir mi?
-
golf 7 çok daha şık bir kasa, benim tercihim net golf 7 olurdu.. ama imkan varsa bütçeyi biraz daha zorlayıp comfortline almanızı öneririm iç/dış(özellikle iç) tasarım olarak güzel detay farkları var, pek donanım farkı var mıydı hatırlamıyorum
-
2018 golf benzin otomatik vites, 4. yıl servis bakımı için 4800 tl istiyor doğuş oto... buji ve fren hidroliği değişecekmiş.diğer işlemler standart.... fiyat fena. alternatif olarak bosch mu değerlendirsem?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat8550 -- 20 Temmuz 2022; 15:35:4 > -
yedek parçaları kendin bosch marka dışarıdan temin et. sanayide güvendiğin bir ustaya değiştirt. ustaya işçilik parası ver geç
en az %50 daha uyguna denk getirirsin. hemde emin ol servisin kullandığı bir çok üründen daha kaliteli ürünler kullanırsın. örnek servis normal fabrikasyon bujileri kullanıyor ama dışarıdan platin buji alıp taktığında farkı göreceksin.
-
Bujileri kesinlikle aracın üzerinde çıkan NGK marka kullanın! ben bosch kullandım kesinlikle ömrü daha az oldu.. araç sarsıntılı çalışmaya kadar gitti, ngk ya geçince düzeldi.
Genel olarak bosch markası filtre ürünlerinde de kalite düşük. Mann filter ya da mahle almaya çalışın derim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bujiler 60-80 bin km arası değişiyormuş. Servis km'ye değil yıla bakıyor. Ben 48 bindeki 5 yıllık aracımın bujilerini değiştirmedim. bir dahaki bakım 63 binde olacak o zaman değiştireceğim.
4. bakımını sanayide güvendiğim bir yağcıda yaptırdım. Filtreler ve yağ toplam 950 tuttu.
Edit: Bu arada 5-6 mesaj üstteki tüketim değerleri bakımdan sonraki değerler. Bujilerden kaynaklı her hangi bir olumsuzluk (geç çalışma, tekleme, fazla yakma)yok şimdilik.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mllm -- 22 Temmuz 2022; 11:34:30 > -
iyi niyet garantisinden olmak istemiyorum....
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X