Şimdi Ara

VW GOLF 8 ANA KONU (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.916
Cevap
109
Favori
256.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • unbqlqnced kullanıcısına yanıt
    Kalite düşüşü normal. Sadece vw ye özgü değil bu durum.

    Bahsettiğin kapaklı, sürgülü gözler göze hitap ediyor, kalite hissi veriyor ama bence böylesi daha kullanışlı. Açmaya kapamaya gerek yok. O sürgüler, kapaklar sorun çıkarmaya meyilli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkası tiguanın, önü passatın küçük hali olmuş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne golfmüs 3 tane konusu acılmıs
  • 1.0 ve 1.5 turbo motorlarda neden farklı beygir güçlerinin çıktığı modeller yapılmış? 90-110-130 ve 150 olarak. ÇOK daha az mı yakıyor? Düşük beygirlilerin ömrü daha mı uzun oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Golf 7 yi 3 sene kullandım. O bardakligin birinde kulluk diğerinde kahvemi falan koyardım. Yani kullanır sık sık o sürguleri. 3 sene önce bayiden hangi tokluk ile aldı isem 3 sene sonrada aynı tokluktaydi o sürguler. Bence anlamsız bir kayıp olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi çok kalitesiz gözüküyor niye bu kadar kötü yapmışlar ya, polo gibi bişey olmuş Golf 7 buna 10 basar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Hangi marka her güç seçeneği için farklı motor koyuyor? Motor seçenekleri hacme göre sayılmaz.
    Yazılım ile motorun gücünü kısmak motor seçeneği midir? Honda'nın aklına gelmemiş olacak ki 1.5 182 ps tek motor seçeneği koymuşlar. Halbuki yazılım ile motor gücünü kısıp 15 hp düşüre düşüre 5 motor seçeneği sunabilirlermiş. Böyle bir üstün mühendisliğe kafaları basmıyor demek.
  • Önünü corollaya benzeten bir ben miyim?
  • unbqlqnced kullanıcısına yanıt
    Babama 2000 yılında corolla almıştık. Teybin altında kapaklı bir göz vardı, kaset falan koyardık. Bir süre sonra kapağı bozuldu, gaza basınca düşüyordu. İçine mıknatıs yapıştırdım, öyle çözdüm.

    Kendi aracımda da el freninin iç tarafında güzel görünsün diye sürgülü kızak yapmışlar. Sadece benim araçta değil birçok araçta o kısım sorun çıkarıyor.

    Özetle bu tür hareketli parçalar ses yapabiliyor, sorun çıkarabiliyor. Ben basitlikten yanayım.





  • Kaput amortisörü Golf u ayıran bir özellikti. Gitmesi hayalkırıklığı. Bence de Golf 7 2020 sonuna kadar satilsin. Küçük hacimli dizel de yok artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine ekmek gibi satar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ben 3 sene kullanım o golf 7 yi o kapaklı kısma cüzdan, telefon, gözlük gibi nesneleri arabaya her girdiğimde koyardım. 3 senede bir kere bile ne ses çıkardı nede arıza verdi. Bence yaylarını azıcık sağlam yaptım mı bir şey olmaz. İlla ben kaldıracagim dersen onu bu kadar kötü bir tasarımla vermezsin o bölgeyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unbqlqnced -- 25 Ekim 2019; 12:25:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Kaput amortisörü Golf u ayıran bir özellikti. Gitmesi hayalkırıklığı. Bence de Golf 7 2020 sonuna kadar satilsin. Küçük hacimli dizel de yok artık.
    Dacia Sandero Stepway'de olup Dünya'nın en iyi aracında kaput amortisörü olamaması ilginç olmuş. Bir dönem her yeni çıkan arabaya kaput amortisörü bile yok alınmaz diyen vag fanları bu işe ne diyecek merak ediyorum.

    VW GOLF 8 ANA KONU




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hocam arkadaşın dediği gibi malzeme kalitesiyle alakalı daha çok. Benim 18 yaşındaki volvoda da sürgülü göz ve el freninin sürgüsü var. İkisinden de hiç bir problem yaşamadım. Hala gayet sıkı çalışıyorlar.
    VW kalitesiz sürgüler koyarsa büyük ihtimalle bir süre sonra bozulur. Ama adamlar hiç koymamış, bu daha kötü bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • içi çok etkilemedi ama ön tarafını çok beğendim. genel olarak güzel olmuş sonuçta halk arabası beklentilerde ona göre.
  • Simdi Autogefuhl'deki yorumu izledim. Bence ici cok basarili olmus. Mukemmel demiyorum cunku digital gostergelere bayilmama ragmen etrafindaki piano black dedikleri plastik cok kalin ve cirkin olmus. Bende GTI vardi ve bu piano black plastik ben cok dikkat etmeme ragmen cok cabuk cizilen ve ozellikle gunes vurdugunda minik ciziklerden oturu berbat gorunen bir materyal. Bir de multimedia ekrani dash ile guzel entegre edilmis degil. Corolla'da oldugu gibi sonradan eklenmis gibi. O dash'e entegre olsaydi cok hos olurdu. Onun disinda ben cok begendim. Minimalist guzel bir dizayn. Havalandirma bolumleri, isiklandirma, ortadan gecen gumus kesit vs hepsi cok guzel. Vites etrafinin mat siyah materyalden yapilmasi da guzel. Benim onceki arabada orasi da piano siyahiydi ve cizildigi icin cirkin gozukuyordu. Koltuklarinin dizaynini da bayagi begendim ama bu en yuksek modelinde gelir tahminen. Bence bir onceki dizayna gore cok daha iyi bir araba.

    Dis dizayna gelirsek LED farlarin standard olmasi harika. Arka farlarin tasarimini cok begendim. Ondeki farlarin dizaynina biraz alismak gerekecek ama LED olmalari benim icin yeterli.

    Tek endisem baslangic fiyati 150 bin ustunde olacak gibime geliyor.




  • Şu aracı kötüleyen ve hiç bir tasarım farkı yok diyene azıcık insaflı vicdanlı olun diyorum başka sözüm yok bukadarmı kıskanılır bir araç anlamıyorum.
    C sınıfının şu anda hatta yapılmış en iyi aracıdır bu tasarım net.
    Golf artık premium bir araç olmuştur gerek iç tasarım gerek dış tasarım gerekse malzeme kalitesi ile şüpheye yer yok artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Hangi dünyada yaşıyosun sen bişeyden haberin yok. Otomotivde bu iş böyledir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm bilgiler ilk mesaja eklendi

    Golf'ün yenilikleri tüm MQB ürün serilerini etkiler. Volkswagen 2018 de 3.4 milyon MQB platformlu otomobil üretti. Grup genelinde 2018 yılında tüm markalar dahil olmak üzere yaklaşık 5.1 milyon MQB li araç üretildi.

    Sürtünme katsayısı 0.275 cd.

    UGY : 4.284 / 1.789 / 1.456 mm, Dingil mesafesi, 2.636 mm.

    Dünyada ilk kez kompakt sınıf bir modele yerleştirilmiş olan Travel Assist, otoyollarda sürüşe yardımcı olmayı mümkün kılıyor. Aktif olarak yönlendirmek, hızlandırmak ve fren yapmak zorunda kalmadan 210 km / s hıza kadar kullanılıyor.

    Car2X özelliği, trafik altyapısından sürücüleri uyarmak ve ayrıca bu uyarıları iletmek için sinyallere ek olarak, 800 metreye kadar bir yarıçap içinde diğer araçlar tarafından sağlanan bilgileri diğer Car2X özelliği bulunan araçlara iletiyor.

    Üç farklı LED far versiyonu var. En üst modelde IQ.LIGHT - LED matrix farlar yer alacak. Her far matrix modülünde 22 LED kullanılır.

    Donanımlar

    Golf : LED farlar ve LED stoplar, Anahtarsız Çalıştırma, 8,25 inç Bilgi Eğlence sistemi, We Connect ve We Connect Plus mobil çevrimiçi hizmetler ve işlevler, çok işlevli bir direksiyon, Climatronic ( otomatik klima sistemi), Lane Assist şerit tutma sistemi, Front Assist (alan izleme sistemi), öngörülü yaya koruma sistemi ve Car2X (diğer araçlar ve trafik altyapısı ile yerel iletişim).

    Life : 16 inç alaşım jantlar, zemine logo yansıması içeren dış arka plan aydınlatması, Kablosuz şarj ünitesi, Kablosuz telefon bağlantısı, 10 renkli iç aydınlatma, ön kol dayama, ParkPilot park yardımı ve otomatik yanan farlar.

    Style : 17 inç alaşım jantlar, dış krom süslemeler,  Elektrikli Spor koltuklar, Adaptif farlar, 3 bölgeli Climatronic, Seyahat yardımcısı ve Şerit tutma yardımcısı.

    R-Line : 17 inç Sebring alaşım jantlar, R-Line özel tamponlar, entegre kafalıklı sahip mikrofiber kumaş döşemeli spor koltuklar, 32 renkli iç aydınlatma,  sürüş modları, alüminyum vites topuzu, delikli deri ile çok fonksiyonlu direksiyon simidi.

    We Upgrade özelliğiyle yazılım güncellemeyle yeni özellikler eklenebiliyor. ACC Uyarlanabilir Hız Kontrolü, adaptif uzun far kontrolü, navigasyon sistemi, App-Connect (akıllı telefon uygulamalarını entegre etme), Kablosuz App-Connect (iPhone uygulamalarını kablosuz olarak entegre etme),  Wi-Fi hotspot ve ses kontrolü gibi unsurlar aktive edilebilir.

    10,25 inç gösterge ekranı ve  8,25 inç dokunmatik ekran multimedya ekranı standart, 10 inçlik opsiyonel.

    Panoramik açılır tavan, 400 watt  Harman Kardon ses sistemi opsiyon.

    Ağ bağlantılı bilgi-eğlence ve eğlence. Golf Tüm Bilgi-eğlence sistemleri  bir Esim sahip bir online bağlantı birimine (OOU) ile bağlantılıdır. OCU ve eSIM, markanın kendi Volkswagen We ekosistemi kullanılarak sağlanan, sürekli büyüyen çevrimiçi tabanlı işlev ve hizmetlere erişim sağlar. Bu bağlamda, We Connect (kullanım süresi açısından sınırsız) ve We Connect Plus (Avrupa'da bir veya üç yıl ücretsiz kullanım için hazırlanan) standart olarak yeni Golf'te kullanılabilir. İsteğe bağlı We Connect Fleet (dijital filo yönetimi) hizmeti şirketler için geliştirilmiştir.

    We Connect işlevleri:

    Mobil anahtar, arıza aramaları, araç durumu, Kapılar ve Işıklar, Otomatik Kaza Bildirimi, Araç Sağlık Raporu, Sürüş Verileri, Park Yeri, Servis Planlaması.

    We Connect Plus işlevleri :

    Alan Uyarısı, Hız Uyarısı, Korna ve Dönüş Sinyalleri, Çevrimiçi Hırsızlık Önleme Alarmı, Çevrimiçi Yardımcı Isıtıcı, Uzaktan Havalandırma Kontrolü, Kilit açma kapama, Klima (eHibrid) , Şarj (eHibrid), Online Trafik Bilgisi ve tehlike bilgileri, Çevrimiçi Rota Hesaplama, dolum istasyonları ve şarj istasyonları, Çevrimiçi Harita Güncellemeleri, Park Alanları, Çevrimiçi Sesle Kontrol, İnternet Radyosu, Medya Yayını, Wi-Fi hotspot, teslimat ve servis hizmeti.

    Connect Fleet işlevleri:

    Dijital Kayıt Defteri, Yakıt Kayıt Defteri, Filo Sürüş Verimliliği, GPS konum ve rota geçmişi, Tüketim Analizörü, Bakım Yönetimi.

    Benzinli motorlar : 1.0 TSI 90 PS  ve 110 PS  ,  1.5 TSI 130 PS  ve 150 PS. . 1.5 litrelik motorda Aktif Silindir Yönetimi (ACT) var. 130 PS'ye kadar çıkışa sahip tüm motorlar, verimli TSI Miller yanma işlemine ve değişken turboşarj geometrisine (VTG) sahip bir turboşarj özelliğine sahip. TSI motorları standart olarak manuel bir şanzımanla eşleştirildi. 110 hp den itibaren DSG alınabiliyor. Golf GTI, Golf GTI TCR ve Golf R için üç adet 2,0 litrelik TSI motorun yanı sıra doğal gazla (CNG) ve benzinle çalışmaya uygun 1,5 litrelik bir TGI daha sonra başlatılacak.

    Yeni eTSI motorlar :48V kayışlı marş jeneratörü, 48 V lityum iyon akü ile çalışıyor. Hafif hibrit motorlar sadece 7 vitesli bir DSG ile temin edilebilir ve 110 PS, 130 PS  ve 150 PS  üretiyor.

    Dizel motorlar : 2.0 TDI motorlar 115 PS  ve 150 PS  üretiyor . Her iki TDI motor da DSG'nin yanı sıra manuel bir şanzımanla da satışa sunulacak ve 150 PS versiyonu isteğe bağlı olarak 4MOTION dört tekerlekten çekiş sunacak. İkili AdBlue enjeksiyonuna sahip yeni bir ikiz dozaj SCR sistemi, öncekine kıyasla NOX emisyonlarını yüzde 80'e kadar azaltır. Golf GTD daha sonra eklenecek.

    Plug-in Hibrid (eHybrid) motorlar : 1.4 TSI motor ile kombine 204 PS ve GTE modelinde 245 PS gücünde iki model bulunuyor . 6 vitesli DSG var.  Yeni pil yüzde 50 daha fazla enerji kapasitesine sahip (13 kWh) ve aracın saf elektrik menzili 60 km.

    Car2X, diğer araçlarla ve çevredeki trafik altyapısı ile ilgili bilgileri 800 metreye varan yarıçap içinde paylaşır. Bu bilgiler milisaniye içinde değiştirilir. Tüm üreticiler için geçerli olan Avrupa Birliği'ndeki (AB) uyumlaştırılmış bir Car2X standardının (Wi-Fi p / ITS G5) uygulanması sayesinde, tüm markaların araçları ile tüm içindeki altyapılar arasında bilgi aktarımı yapmak mümkündür.

    Seyahat Asistanı özelliği 210 km / saate kadar destekli sürüş sağlar. Bu süreçte, sistem otomatik ACC ve Şerit Yardımı gibi sistemlere dayanır. Seyahat yardımcısı çok fonksiyonlu direksiyon simidi kullanılarak etkinleştirilir. Direksiyon simidini 15 saniyeden uzun süre serbest bıraktıklarında görsel ve sesli uyarı sinyalleri ve fren sarsıntısı verilir ve uygulanır. Sürücü en geç bu noktada tepki göstermeli ve direksiyon simidine dokunmalıdır, aksi halde Acil Yardım devreye girer ve Golf durdurulur.

    Tahmini hız algılama ile ACC. Golf de Adaptif Hız Kontrol son nesil  prediktif olduğunu. Bu süreçte sistem, virajlara, kavşaklara, kavşaklara, hız sınırlarına ve yerleşim alanlarına ulaşmadan önce hızını düşürmek için navigasyon sisteminden gelen rotaya ve GPS verilerine dayanarak Golf'ün konumunu hesaplar. Aynı zamanda, ACC ön kamera üzerinden Dinamik Yol Tabelası Ekranına erişir ve bir limit tespit edilir edilmez hızı ayarlar. En yüksek ACC geliştirme aşaması ayrıca Traffic Jam Assist özelliğini de içerecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 25 Ekim 2019; 13:28:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.