Şimdi Ara

VW GOLF 8 ANA KONU (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.916
Cevap
109
Favori
256.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    tamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    quote:

    Yahu emisyonla fiyat ne alaka euro mu kazanıyoruz biz. Firmanın ettiği kar seni niye rahatsız ediyorki. 2 bin euro ver güçlüsüne bin diyor adam gayet makul.


    200 metre kare bir ev satın aldın. Evin 5 odası var. Ancak müteahhit 1 odanın kapısına duvar örmüş bunu kullanamazsın diyor. 5 odalı kullanmak istiyorsan 20 bin TL daha ver kapıyı açayım diyor. Bunu bile anlayamayıp hala güçlüsüne binmek için 2 bin euro ver diyorsun. Bu kadar basit şekilde anlattığım halde kazıklandığını anlayamamak için ölümüne firma aşığı filan olmak lazım.
    Standart seri üretimde hele ki otomotiv sektöründe, ürün ağacını karmaşıklaştırmak, parça çeşitliliğini artırmak çoğu zaman o parçayı koymamaktan ya da değiştirmekten daha maliyetli hale geliyor. Donanım olarak satılan birçok şey baz olarak araçta zaten bulunuyor ya da güç seçenekleri sadece yazılımla sağlanıyor. Bu bir pazarlama stratejisi, bizatihi otomotiv sektöründe bulunan bir insan olarak şunu net olarak söyleyebilirim ki firmalar baz aracın fiyatını olabilecek en düşük fiyatta tutarlar ve karı minimize ederler. Sonrasında donanım ya da güç seçeneği olarak sundukları her değişikliğin maliyeti birkaç yüz dolar ve hatta bazen sıfır maliyetli iken siz bunu alırken birkaç bin dolar ödersiniz.

    Net olarak bir firmanın yaptığı işlemi size söyleyeyim, ürün bir emisyon normundan diğerine sadece yazılım değişikliği ile geçebiliyor ancak firma bu yazılımı fabrikasında yüklemiyor. Ürün satıldıktan sonra müşterilere istenirse bu yazılımın serviste sağlanacağı ve tork değerlerinin artacağı ve yakıt tüketiminin düşeceği ifade edilerek bu yazılım ücret karşılığı sağlanıyor. Bunun gibi hem donanım hem yazılım kısmında onlarca örnek sağlanabilir. Bu pazarlama stratejisi olmasın yapılmasın derseniz bu araçların fiyatı düşerken baz aracın fiyatı artar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 25 Ekim 2019; 15:54:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astegon

    Ben beğendim.

    C segmentinde yine önüne geleni vurur yıkar.

    Mis gibi araç olmuş.

    Hocam Golf Avrupa'da her zaman talep görür ama keşke iç tasarımını bir tık daha al benili yapsalardı keşke.

    Ama onu sanırım 3-4 sene sonra yapacakları makyaja saklıyorlar
  • Dizel versiyonunda TR'ye tek adet gelecekmiş, onunda satılacağına inanmıyorlar, Doğuş genel merkez de sergilemek içinmiş

    TR'de bunu göreceğiz, Golf Dizel C180 veya 3.20'den pahalı olacak:):):)
  • Araç çok güzel olmuş. Birsonraki aracım golf olabilir, ama bu donanımlar ile gelirse fiyatı artacaktır, en boşu bile 200e yaklaşır artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç gerçekten çok güzel olmuş bayıldım.
  • Bu C sınıfındaysa C sınıfı ele ayağa düşmüş demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 400.000 TL'ye Golf satılacak desenize.....
  • ^7pMş^ ^ kullanıcısına yanıt
    7 highline ve 7.5 highline sahibi olarak konuşuyorum. 7.5 de bile bir sürü güzel şey kırpılmıştı. 8de ne var ne yok güzel her şeyi götürmüşler. Çok düz olmuş detay hiç kalmamış 2 ekran bitti koymuşlar yeter demişler. Hiç beğenmedim passat da da aynısını yaptılar sürgüler saat gitti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 TDI 115 ve 150hp motor seçenekleri olacak denilmiş

    150 neyse de 115 olanı anlamadım.

    2.0 dizel için 115hp çok az değil mi? Bi yanlışlık mı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • agresifligi gitmis arabanin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt
    Saçma vergi sistemi bizim kafamızı bulandırıyor. 2.0 dizel 115hp çok verimli olacaktır. Hacme takılmamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öndeki corolla farları ve tek kaş far çok güzel olmuş. ama arka tarafa mutlaka makyaj gelmeli.

    iç tarafı çok beğendim. umarım diğer vw grubu arabalara da bu ekranlar gelir.

    şimdilik tek beğenmediğim kısım klima kumandalarının ve ses kumandalarının mekanik olmaması.

    herşeyin dokunmatik olmasını sevmiyorum. bazı temel işlevlerin mekanik kalması daha güzel oluyor.
  • Ön tarafta fardan uzayan çizgi kötü.İç kısımda kapı çekme kolu eskisi gibi olmalıydı çok kötü olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence güzel olmuş. Hem güvenlik bakımından hemde teknolojik çok yeni ekstraları olan bir araç olmuş. Yollara çıkmaya başladıkça araca alışırız. Nede olsa bu segmentte alınabilecek en mantıklı arabalardan biri. Tek korkum bu vergilerle nasıl fiyatlar da satılacak...
  • Direksiyonu peugeot koysan icockpit diyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 25 Ekim 2019; 19:54:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    2.0 TDI 115 ve 150hp motor seçenekleri olacak denilmiş

    150 neyse de 115 olanı anlamadım.

    2.0 dizel için 115hp çok az değil mi? Bi yanlışlık mı var
    Yanlışlık yok birçok markada var bu tip motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Anlamıyor zorlama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    2.0 TDI 115 ve 150hp motor seçenekleri olacak denilmiş

    150 neyse de 115 olanı anlamadım.

    2.0 dizel için 115hp çok az değil mi? Bi yanlışlık mı var
    Caddy'de 2.0 tdi 102 beygir vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 7nin arka kapısı biniş için bana dar ve zahmetli gelmişti en kısa zamanda 8i incelemek istiyorum ankara doğuş bayisinde var mı yoksa ne zaman gelir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.