96 MERCEDESİMİ SATIP 2004 SENESİNDE KIRMIZI FSİ COMFORLİNE ALDIM ALMAZ OLAYDIM 30000 KM DE ROLANTİ DÜZENSİZLEŞTİ BUNLARDA ROLANTİ OTOMATİK OLDUĞUN YANDIK ANLADIM GARANTİYE 3 AY KALA SERVİSE GÖTÜRDÜM ÜST KAPAGI SÖKÜP TAŞLADILAR CONTA DEĞİŞTİ İYİ YAPTILAR ŞİMDİ GARANTİ BİTTİ ARABADAN GENE YÜKSES SES LE ÇALIŞMA SESİ GELİYOR OFFFF
Fsi motor biraz gurultulu zaten normal 1.6 versiyonuna gore.
Ne yalan soyleyim ben golfun o hırıltısını cok seviorum Tabi sizin icin sessizlik daha onemli galiba.
Gecmiş olsun.
Garantiyi uzatma şansın yokmu
kapak taşlamasına ne gerek var yavv, yetkili servis mi yaptı bunu?.
tüm benzinli vw motorlarında (fsi lerde var mı bilmiyorum) boğaz kelebeği kirlenebilir ve bu da rölanti düzensizliği ve stop etme yapabilir. VWnin en sıkıntılı parçasıdır sırf bu yüzden ben polo yerine fiesta aldım .
Ayrıca kullandığınız yakıt ne ? Bu motorlar 98 oktan ister, 95 veya dandik 98 koyduysanız yakıttan da olabilir.
bu ne yaa. garantili arabanın kapağı mı taşlanır? yenisiyle değiştirilir olsa olsa.
quote:
Orjinalden alıntı: metedemir
96 MERCEDESİMİ SATIP 2004 SENESİNDE KIRMIZI FSİ COMFORLİNE ALDIM ALMAZ OLAYDIM 30000 KM DE ROLANTİ DÜZENSİZLEŞTİ BUNLARDA ROLANTİ OTOMATİK OLDUĞUN YANDIK ANLADIM GARANTİYE 3 AY KALA SERVİSE GÖTÜRDÜM ÜST KAPAGI SÖKÜP TAŞLADILAR CONTA DEĞİŞTİ İYİ YAPTILAR ŞİMDİ GARANTİ BİTTİ ARABADAN GENE YÜKSES SES LE ÇALIŞMA SESİ GELİYOR OFFFF
Vw de böyle olursa ...................O kadar para alıyolar kalite kalite diye ,harbiden de boşa gidiyomuş heralde
2004 senesinde fsi motorlu golf yoktu bildigim kadarıyla
2004 senesinde fsi motorlu golf yoktu bildigim kadarıyla
30000 km de bir aracın rölanti düzensizliğinden dolayı kapak taşlanması işlemine tabi tutulması bana biraz enteresan geldi..kapak taşlamasına gidilecek kadar ciddi bir durum olsaydı rölanti düzensizliğinden çok daha ciddi problemler olması gerekirdi...üst kapak contası da değiştiğine göre motorun hararet yapmış olma ihtimali yüksek..burada eksik birşeyler var...
KAPAK TAŞLANMASI İÇİN ISININ ARTMASI CONTANIN SU SIZDIRMASI BLOĞA SU KAÇIRMASI LAZIM VE KAPAK TAŞLANIP CONTANIN YENİLENMESİŞ LAZIM BU DA HARARETİN BAŞ GÖSTERGESİ HARARET YAPMASI İÇİN GOLF ÜN BİR ÇOK NEDEN VAR VE BUNLAR DA BASİT ŞEYLER
kapak taşlanması çok garip bide vw nin yaptığı bi arabanın daha 30000kmde düzensiz çalışması çok garip oysaki vw i yaptığı kaliteli arabalarından tanırdık demekki son zamanlarda kaliteyi düşürmüş clio lar bile 100-150bin km sorunsuz deviriyolar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme