< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 7 Kasım 2018; 11:1:3 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 7 Kasım 2018; 11:1:3 > |
Öncelikle şunu belirteyim; yazacaklarım tamamen kendi görüşlerimdir. Katılıp katılmamak zorunda değilsiniz.
40 yaşındayım ve Golf'ü gençlik yıllarımdan beri çok beğenirim. Ta ki 4-5 yıl önce arkadaşımın 2 yaşında o zaman (2011 ya da 2012) modeli Golf'ünün arka koltuğuna oturana kadar. Arka yaşam alanının çok dar olması ve aradaki şaft tünelinin yüzünden arkada 3 kişinin oturması eziyet... İkinci olarak; direksiyona bir baktım; radyo kontrol düğmesi bile yok, hız sabitleyici bile yok, ki bunlar Reno Symbol'de bile neredeyse standart. Golf Sembol'un iki katı pahalı. Bu yılın başında sıfır araba alma durumum oldu ve bayileri dolaştım. Astra K Dizel Otomatik Dinamik aldım. Yine kendimce Golf Dizel Otomatik Comfortline (Dinamik de Astra'nın orta paketi o yüzden Golf'ün orta paketi ile kısaylayacağım.) Tasarım: Bana Astra K çok daha hoş hatlara sahip, tasarımı güzel geldi. (Tamamen kişisel, Golf'ün de ayrı bir duruşu var onun tasarımını beğenene saygı duyarım.) Motor: Astra K 1,6 136BG 320 Tork ile 1.6 C segment Dizel motorların tartışmasız en iyilerinden biri. Golf'ün dizel motoru kötü değil tabi ki ama Astra daha iyi. Şanzıman: Golf'de daha seri DSG var ama malum Dsg saatli bomba gibi ve ömrü tam otomatik kadar değil. Astra da ise tam otomatik, sorunsuz ve uzun ömürlü bir şanzıman var. Malzeme Kalitesi: Bu konuda Golf tartışmasız daha iyi. Daha iyi malzeme kullanılmış daha tok bir araç. Donanım: Donanım konusunda iki araç da modellerinin orta paketi. Astra neredeyse gırtlağa kadar dolu (Şerit takip sitemi, Ön çarpışma önleme sistemi, trafik levha okuma sistemi, ön-arka park sensörü, yağmur-far sensörü, kararan dikiz aynası, hız sabitleyici-sınırlayıcı, lastik basınç sensörü.....) ve Astra'da bu donanımlar standart olarak yani BELEŞ olarak sunulurken Golfte çoğu ekstra paket olarak alınabiliyor. İç Hacim: Astra özelikle de arka yaşam alanı olarak çok çok daha geniş. Golf şaft tüneli işini bir türlü çözemedi ve hala arkası 3 kişi için oldukça küçük. Astra sınıfının (C segment HB) en geniş arka yaşam alanlarından birine sahip. Fiyat: İki aracın sıfır fiyatları arasında 20-30 bin lira fark var. Golf daha pahalı. Üstüne Astra'daki donanımları Golf'e opsiyon olarak aldığımızda fark 40 bini geçebiliyor. Sonuç olarak malzeme kalitesi daha iyi ve trim sesi pek yok diye, Motoru, şanzımanı, donanımı daha az araca 30-40 bin fazla niye verilir anlamış değilim. Ben bunları masaya yatırdım ve Astra aldım. Fazladan vereceğim para da cebimde kaldı. Golf alan arkadaşlara da saygı duyarım, tercih meselesidir. Ama bu farklar ortada iken Golf, Astra'dan çok üstündür, ezer-geçer gibi laflar bence VW hayranlığından başka bir şey değil. Zamanınızı aldıysam affola. Amacım kendi düşüncelerimi aktarmaktı... |
Golfu zorlamayı bırak ayda 200 adet satsa büyük başarı
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 7 Kasım 2018; 11:20:35 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mat2000 -- 8 Kasım 2018; 10:55:59 > |
|